ik heb vanavond heerlijk zitten genieten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 21:40

na het longeren/verzorgen van tink was ik even op de grond gaan zitten met mijn rug tegen tinks staldeur,komen de honden rocky en lex bij me zitten ieder aan 1 kant.rocky komt lekker kroelen en half op me liggen en lex zat in mijn jas te bijten omdat ie wilde spelen.maar boven mij kwam dus het snoetje van tink tevoorschijn,ze zat wat aan mijn haar te kriebelen en wilde geaaid worden over dr neusje,en merrie,het buurpaard van tink kwam ook gezellig snuffelen en friesje het overbuurpaard van nog geen 1 jaar zat met alle bewondering naar ons vijven te kijken,spelende honden,kroelende pony en snuffelende neuzen.en daar midden in,zat ik.ik vondhet zo gezellig,ik heb er wel een uur gezeten,kon er eigenlijk wel heel de avond zitten Pling

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:45

hhhmmm, klinkt nogal NVVR. Heb er ook regelmatig last van. Een beetje zoals 's avonds alleen met je paard over het strand lopen en naar de zonsondergang kijken......

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:45

Fijn he....om zo van die kleine dingen te kunnen genieten!!!
Ik heb vanmorgen wel een uur lekker voor me uit zitten staren in het weiland nadat ik ze allemaal een uitgebreide poetsbeurt had gegeven.......heerlijk Dromen

Jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:10

jaaaa, heel herkenbaar! Ik heb toevallig vanavond na m'n werk weer 'es lekker uitgebreid met de paarden getutteld ( was te lang geleden): borstelen, hele dotten haren kwamen eraf, vooral bij roy gaat dat met grote plukken tegelijk, leorna verliest gewoon haar,beetje bij beetje, da's een groot verschil Lachen.
Staarten beetje bijgeknipt, want op de grond hangen houd ik niet van, roy's manen uitgeklit, en daarna een half uur leorna staan te kribelen, zo achter de oor in dat 'kuiltje' was echt *LOL* , ze bleef maar aan de gang, heel dat koppie haaks( helemaal horizontaal..) op d'r lichaam , echt geen gezicht, maar ze vond t heerlijk. ging ik ff een stappie achteruit, per ongeluk door t megagewicht, kwam ze ook snel naar voren, om weer met volle kracht verder te kunnen gaan hihi..
't was ook zo lekker weer, ik was weer helemaal in m'n element!
Nog ff aan t veulen gevoeld, de onderkant van leo d'r buik is keihard, dacht ff dat dat kwam omdat t veulen op z'n rug ligt (als t goed is) en dat ik dus de rug v/h veulen voelde.. maar dat zal wel te ver gezocht zijn haha..maar ze heeft nog een lekker buikie, dus t zal er nog steeds wel zitten Lachen
ik kan dan ook erg lang blijven tutten met die beessies en naar ze kijken vanaf t hek..terwijl ik ze toch al een tijdje heb, maar dat aparte, blije/trotse gevoel gaat (gelukkig) nooit over, denk ik!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:12

Voor iedereen bij mij uit de buurt, mijn vader is gek op paardehaar. Voor zijn vogels als nestmateriaal. Dus als je wat over hebt kom ik het wel oppikken.

Groeten Gery

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:25

haha wanneer kom je weer bij Barley en mij op bezoek. Gaan wwe samen poetsen heb je meteen een zak vol. Frusty Nee, het valt intussen allemaal best mee. Er is al een hele hoop haar af. ga morgen weer wat foto's maken denk ik.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:26

hhmmmm, hoe laat? kom misschien wel even langs, gezellig.

Groeten Gery

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 12:15

Heeeerlijk toch?!!
Vanochtend had ik Isolda en Berber in de wei gelaten, geknuffeld en toen heb ik nog even bij het hek staan kijken. Ze stonden zo vredig te eten... Daar kan ik zo intens van genieten!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:08

Vanmiddag toen ik het veulentje in de wei had gedaan stond ik even te kijken toen ineens alle paarden in de bak en in de wei stilstonden en wegkeken ik keek mee.. een paar tellen later kwamen er 4 reeen dus bosjes uit stormen door de weilanden het bos in om evenlater op het pad naar de koewei weer tevoorschijn te komen.. toen kon ik ze nog lang nakijken tot ze verdwenen in het bos... prachtig

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:52

"It's a wonderful, wonderful life.." Lachen


madelein de levensgenieter haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:20

***zucht***....