Een hele kreupele ezel (weer) in de kliniek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Een hele kreupele ezel (weer) in de kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:22

Ons ezelveulen Sebastiaan staat voor de tweede keer deze week in Utrecht. Zondag werd hij linksvoor kreupel, maandag de dierenarts erbij maar omdat hij zo'n dik kogelgewricht had, toch maar dinsdag naar Utrecht. Foto's gemaakt, niets te zien, dus waarschijnlijk was het een verstuiking. Sebastiaan (maar ook zijn maatje Christoffel) moesten een nachtje blijven en woensdag weer mee naar huis. Twee weken stalrust voor Sebastiaan. Maar helaas, het ging alleen maar slechter. Vanmorgen kon hij er echt niet meer op staan.
Utrecht gebeld en met ezels weer terug (arme Christoffel, hij ook weer mee). Sebastiaan zijn pezen gescand, gewricht aangeprikt, niets te vinden.
En nu staan ze in Utrecht. Hopenlijk kunnen ze daar volgende week ontdekken waarom Sebastiaan toch zo'n dik en pijnlijk been heeft.
Voor alle bokkers die hun paard in Utrecht hebben staan en nog een worteltje/appeltje/snoepje over hebben: ze staan in stal D-15 en zijn dol op aandacht.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:54

Aaaahhhhhh, dan heb ik vanmiddag toen ik Meagan mocht ophalen jouw langorige vriendjes zien staan. We vonden ze zo geweldig... Ik hoop voor je dat je ze snel weer thuis hebt.
Heel veel sterkte en geef als je op bezoek gaat bij ze Jordan ook een knuffel van mij (die staat een eindje verderop en staat er sinds eind augustus).

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:25

Balen zeg! Ik hoop dat ze er in Utrecht snel achterkomen waar Sebastiaan zo'n last van heeft!!