GVD! Arme hond.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

GVD! Arme hond.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 18:32

Ik moet het even ergens kwijt....
Onze hond liep al een tijdje (paar weekjes) kreupel links voor. Hij woont bij mn zus en moeder, en die zijn er mee naar de dierenarts geweest, waar zomaar in het wilde weg artrose geconstateerd werd, zonder foto`s en bloedprikken. Ik ben toen op mn strepen gaan staan en gezegd dat ze foto`s moesten laten maken! Hoe kan je nou zoiets zonder foto toezeggen. De medicijnen die ze kreeg sloegen niet aan, integendeel ze werd er hartstikke ziek van. Vandaag dus weer naar de dierenarts en zijn er foto`s gemaakt. Wat blijkt, botkanker in een vergevorderd stadium in haar poot. Waarschijnlijk ook uitzaaiingen, maar er zijn alleen maar foto`s van haar poot gemaakt. Het zit ook nog hoog in de schouder dus amputatie is niet mogelijk. Onze arme hond, lieve hond, die al bijna 13 jaar een lichtpunt in mijn dagen is, word maandag ingeslapen thuis Verdrietig Verdrietig
Verdrietig en ik ben er KAPOT van! Mn zus en moeder hingen vandaag beiden huilend met mij aan de telefoon, en ik dus ook hier op mn werk. Heb de hele dag verder barstende koppijn gehad, Lot spookt de hele dag door mn hoofd, en ik moet bij het minste geringste bijna huilen.
Heb maandag vrij genomen, dat word een zware dag... Ik zal foto`s van haar maken en die hier plaatsen.

Dag lieve lieve lieve Lottie, ga je goed daarboven op de Bridge... Verdrietig Verdrietig Verdrietig *houdt het weer niet droog*.............


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:37

Jeetje wat een vreselijk nieuws zeg. Heel veel sterkte maandag en de dagen daarna natuurlijk.

XANTHA

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:46

Gatver!
Ik hoop dat je tot maandag nog wat kunt genieten van de hond...
Heeel veel sterkte hoor!


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:08

Ach, gossie.. Wat een klotebericht heb jij te horen gekregen. Huilen
Wel heel fijn dat ze thuis mag inslapen, in vertrouwde omgeving.
Heel veel sterkte de komende tijd en zeker maandag.
Geniet nog maar even van je hondebeestje, nog even lekker vertroetelen.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:18

wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:21

O gossie,
Ik weet misschien een beetje hoe donker je je voelt nu, het is zoooo triest als er wat aan je diertje mankeert en je kan er helemaal niets voor doen.
Verwen hem nog maar extra dit laatste weekend, met al die luxe hapjes en wat ie verder nog meer leuk vind...
Sterkte toegewenst.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:21

Ojeeetje....

Wat een slecht nieuws zeg. Heel veel sterkte maandag!

:D

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 19:28

Dank jullie wel voor de lieve berichten...
Ik ga er zo na het eten heen, en van het weekend ook een paar keer en maandag zo lang als nodig.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:30

Heel veel sterkte maandag, ik zal aan jullie denken...

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:59

ik ben dus de zus van Mieke.
Nadat ik jaren om een hond had gevraagd voor mijn verjaardag en elke hond die ik op straat zag om de nek vloog besloten mn ouders mij voor mijn 7e verjaardag toch maar een hond te geven. Dat is nu bijna 13 jaar geleden, en zoals mieke al heeft gezegd is dit mooie verhaal maandag tussen half 7 en half 8 's avonds afgelopen, voor goed. Ze wordt zoals eerder gezegd fijn bij ons thuis ingeslapen en ze krijgt een mooi plekje in de tuin.
Elke keer is het weer janken bij het idee dat ze er over een paar dagen gewoon niet meer is, zomaar binnen een paar minuten heb je een levenloos lijfje voor je liggen die je vervolgens in de grond mag stoppen en aarde over haar heen moet gooien. Dit is echt vresselijk. 13 jaar lang en nou is het zomaar afgelopen.

Ik wil nog wel even iets zeggen betreffende de dierenarts. Toen wij de eerste keer zijn geweest, 3 weken geleden, heeft de dierenarts wat testjes gedaan en vertelde dat het waarschijnlijk arthrose was met uitleg niet 100% zeker blabla. We kregen een nsaid ( ontstekingsremmer en pijnstiller) mee om twee weken te proberen en tussendoor hem op de hoogte houden. Dit medicijn werkte niet zo goed, maar het was ook niet duidelijk of het door het medicijn kwam of door onze lottje zelf. Lotte moest die twee weken veel rusten. op een gegeven moment ging het weer iets beter en heb ik haar met mn stomme kop los laten lopen, die kans greep ze om achter een konijn aan te gaan ( laatste keer in dr leven). Toen ze terug kwam liep ze weer heel erg mank. In de tweede week heeft mijn moeders vriend haar nog een keer los uitgelaten omdat hij de riem niet kon vinden, nou ging eigenwijze Lotte lief met een andere hond spelen, dus weer terug bij af. Het was dus onduidelijk of de medicijnen niet goed werkten of dat ze niet genoeg had gerust. We hebben toen voor 1 week een ander medicijn nog geprobeerd, als dit ook niet werkte gingen we fotos maken zei de dierenarts. In die week nog een keer de dosis verhoogd, maar het hielp niets. Lotte werd HELEMAAL NIET ziek van de medicijnen ( Lotte woont niet bij Mieke in huis, wel bij mij). Vandaag was dus de dag dat er fotos werden genomen. En het bleek dus botkanker te zijn. Er viel niets meer te redden.....

Sorry voor de dingen die dubbel zijn gezegd, maar ik moest mijn verhaal ook even kwijt.

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

Sall

Berichten: 6700
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:09

Nou, spui maar even lekker...
Ik weet hoe triest je je voelt (heb ook afscheid moeten nemen van twee van mijn maatjes).

Sterkte!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:27

Ach wat erg zeg!
HEEEEEL veel sterkte ermee.......

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:31

he bah wat een rotbericht zeg!!! heel veel sterkte maandag!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:34

Heel veel sterkte voor jullie maandag!

:evaw:

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:37

je kan idd niet van elke hond die mankt meteen maar foto's gaan nemen, dat is niet reëel. dus hoe de onderzoeken mekaar zijn opgevolgd lijkt me toch wel normaal.
jammer genoeg doet dit eigenlijk niks af aan het trieste eindresultaat. moet je het maar zo zien: die paar weken hebben jullie de hond nog op een leuke manier bij je gehad, en heeft hij op wandeling duidelijk ook nog lol gehad.
dat is nu geen troost, maar misschien later een beetje.
ontieglijk veel sterkte gewenst..... Verdrietig

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:40

Wat verschrikkelijk voor jullie.......heel veel sterkte toegewenst!!!

There is no reality, only perception.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:44

Heel erg veel sterkte gewenst...

Ook mijn hond is (nu al 2 jaar geleden) na 13 jaar gestorven... Helaas heel erg onverwachts en dan nog door vergiftiging.

Ik hoop dat jullie je tijd kunnen nemen om afscheid te nemen van haar. Probeer troost te vinden in alle fantastische momenten die jullie met haar hebben beleefd!


sassa
Berichten: 177
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:58

Hey meisje,
dus toch slecht nieuws......
Heel veel sterkte (pfft op dit soort moment kan je nooit iets zeggen wat helpt)
Geef lot ook nog maar een dikke knuffel van mij en nogmaals heel veel sterkte de komende dagen en vooral maandag

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:15

jeetje wat erg !!! Verdrietig
stom dat ze zomaar iets hebben gezegt .. anders had ze misschien langer kunnen leven als maandag !!! . stomme Dierenarts !!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:13

das niet helemaal waar wat je zegt. De dierenarts heeft niet zomaar iets gezegd. En dan nog had ze niet langer kunnen leven want het zat hoog in dr poot, amputeren was dus ook geen optie, en bovendien zat het er ook al langer als 3 weken, het valt en viel gewoon niet meer te redden. Dan kan je anderen wel de schuld geven, maar het is niemands schuld. Zo gaat het nou eenmaal. Heel droevig en klote en moeilijk, maar je kan er helaas jammer genoeg niemand de schuld van geven. Kon dat maar, dan was het wel gemakkelijker geweest.

Ja sas hellaas slecht nieuws. Denk ook niet dat ik nog veel tentamens ga halen dindsdag en woensdag. Dan heb ik deze periode geeneen tentamen gehaald. Dit is echt een verrekte klote poedersuiker maand!!!

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:25

jeetje wat erg
om dat opeens te horen te krijgen zeg
heel veel sterkte ermee

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:27

tanja15 schreef:
jeetje wat erg !!! Verdrietig
stom dat ze zomaar iets hebben gezegt .. anders had ze misschien langer kunnen leven als maandag !!! . stomme Dierenarts !!


waar slaat dit nou op! die uitgezaaide bottumor zat daar heus al langer dan twee weken hoor!
eerst even nadenken voor je met vingertjes gaat wijzen Boos!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 11:37

Zullen we hier PLEASE geen ruzie gaan maken? T is al erg zat zo...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:42

Veel strerkte, hetr is niet fijn, ik heb pas ook mn hond verloren, daar heb ik ook vreselijk verdriet van gehad. Succes en sterkte

So close,
no matter how far.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:54

Heel veel sterkte!

Helaas weet ik hoe jullie je voelen Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 108 bezoekers