Wedstrijdverslag + poll over zenuwen met losrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

zijn jullie ook zo zenuwachtig als je met het losrijden helemaal de fout in gaat?

ja
20 (45%)
nee
24 (54%)

Totaal aantal stemmen: 44


pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

Wedstrijdverslag + poll over zenuwen met losrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 20:56

hallo

zaterdag ben ik met sundance naar een manege geweest en hebben we daar een spring wedstrijd gereden nou alles ging goed 0 weigeringen wel BIJNA 1 balkje eraf we waren uiteindelijk 3e ik was best blij want dit was sundance 3e wedstrijd en ik reed meestal met maika spring wedstrijden dus ik was heel trots op mijn paardje maar de volgende dag zondag dus ging ik weer met sundance een dressuur wedstrijd doen nou echt waar ik was zenuwachtig ik ben 9e geworden maar ik vond het super slecht gaan ik sprong in niveau M en reed dressuur ik L2 en dressuur ik acht echt dat ik door een hel ging toen ik inmoest rijden sundance was zou stijfjes en was zou erg vast dat ik dacht dat dat niet meer goed zou komen nou gelukkig kwam dat dus wel maar ik was zou bang dat het zou verprutsen!

kissies irene


missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:04

IK heb er nooit zon last van als het niet goed gaat met inrijden denk ik gewoon dan zal het met de proef wel goed gaan. Als ik mezelf druk ga lope make word het al helemaal niks dus ik probeer gewoon door te rijden en te denken dat het toch allmaal wel goed komt.

ik vind emeraldo het liefste en schattigste paard
en het is zomer

pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 21:06

ja dat kan ook nog natuurlijk dacht ik er maar zo over :S

Pendalin Macho Max en Amber!!
Zijn mijn liefste paarden op deze wereld!

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:16

Voor mij is het losrijden echt los rijden. Proefje oefenen is toch te laat, geen conflicten zoeken, hou het een beetje makkelijk. Overgangen en voltes rijden en controle houden. Vooral niet te moe maken.


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:05

Ik ben nooit zenuwachtig Haha! En meestal hou ik het met losrijden gewoon rustig, pony niet te moe maken en allerlei moeilijke dingen gaan doen Lachen
jouw verhaal is de langste zin die ik ooit heb gezien Schijnheilig

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:13

Ben ook nooit echt zenuwachtig.. En met losrijden gaat er altijd wel iets mis bij mij maar in de proef komt het weinig voor (grove dingen dan).. Doe ook nooit nog het proefje oefenen gewoon lekker het paard laten ontspannen en wat oefeningen rijden..

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:02

ik ben ook nooit zenuwachtig, wel wil ik er een uurtje van te voren zijn maar dat moet meestal ook en mn pa wil de bak altijd zien Verward ik ben volgens iedereen juist te rustig en meestal ook te laat waardoor iedereen in de stress zit behalve ik maar uiteidelijk gaat alles weer goed en zit ik er toch nog op tijd op Haha!

............

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:47

Ik ben eigenlijk ook haast niet zenuwachtig, tenminste niet zo erg. Als het met losrijden niet zo goed wil vind ik het wel erg jammer maar probeer ik er in de proef nog wat moois van te maken.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:13

Ik heb er wel behoorlijk wat last van, als het slecht gaat met los rijden word ik vaak onzeker. Dan durf ik niet meer echt te rijden.
Laatst ging echt alles mis, maar toen heb ik er wel wat van gemaakt door gewoon door te gaan. Ik probeer nu juist wat later op een wedstrijd te zijn. Als ik heel vroeg ben, word ik eigenlijk alleen maar onrustig.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:03

Ik wordt meestal wat chagarijnig als mijn pony niet wil lopen naar mijn wensen (dus gewoon aan de hulpen) wel heb ik vooral met springen vaak het idee dat het toch niet goed gaat (jah lekker instelling he) omdat ik de laatste tijd telkens op de laatste hindernissen wordt uitgebeld... En soms zit ik zo weer in de prijzen. Snap er niks meer van.. Maar meestal wor dik wat stressig van mn ouders en in het begin ben ik wat te lolbroekerig maar daarna krijg ik weer vanalles van mn ouders te horen wat ik allemaal fout doe en zo.. En niet serieus blablabla.. Dus word ik wel beetje chaggie.. Probeer me wel in te houden hoor!!!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:19

Nee, het heeft dan toch geen zin meer om me heel druk te maken, ik probeer er dan het beste ( ook tijdens het losrijden ) van te maken, wat er uit komt zien we dan wel weer. Als ze super lekker loopt tijdens het inrijden, ben ik juist alleen maar 'bang' dat ze dat in de proef in een keer niet meer doet..

(L)

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:36

srry heb eg nooit last van zenuwen! naja bijna nooit! was wel zenuwachtig toen k de eerste keer Z ree en op t NK maar verder nooit ! vooral niet met springen want kweet toch wel dat ut nooit goed gata Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azhari, denisesilver en 56 bezoekers