THUNDERDOME!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

THUNDERDOME!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 18:48

Hallow iedereen!!
ik zit hier te wachten totdat ik eindelijk naar thunderdome mag vanavond!heb hier heel erg lang na uitgekeken, het word mijn eerste echte feest (ben voorheen naar defqon_1 geweest en mysteryland) ik ben best wel zenuwachtig, moet nl 18 zijn voor dat feest en ik ben 16, ik word over een uur en een kwartier opgehaald!zit nu al aan de red bull om de nacht door te komen!!

nog meer mensen die gaan??
dikke x saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:55

ik hoop voor je dat je niet geweigerd word, daar zijn ze nml heel streng mee op dat soort feesten.
Je moet je paspoort of rijbewijs laten zien.... en het mag geen kopie zijn....
ik hoop voor je dat je binnen komt...
iig veel plezier.
ik ga zelf ni.... maar ga wel na sensation... ach dan ben ik ook pas 17 als je het slim speelt kom je erin...

Hou van me liefje!!!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 19:01

haha ik kijk ze wel eve heeeeeeel lief aan hahaha ik hoop t ook, trouwens op defqon en ml was ik ooknie gecontroleerd alleen ma gefoulleerd dus ik hooop dat dat vanavond ook zow gaat!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:14

Ik denk wel dat je gewoon binnenkomt hoor Knipoog Je moet voor alles 18 jaar zijn bekant. Je komt er vast wel in.
Ik zou ook gaan maar helaas komt mn geld pas na het weekend en degene die zn kaartje wou verkopen aan me wou meteen geld zien. Heel jammer maar misschien word ik nog wel opgebeld om even mee te genieten Tong uitsteken

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:18

mijn zus gaat ook maar je word gevraagd om legitimatie hoop het niet voor je en veel pelzier

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 19:20

t valt over het algemeen met zulke feesten wel mee.. er moete heel veel mensen naar binnen en dat word tog moeilijk om iedereen en om legitimatie te vragen en te fouileren, dan ben je eindelijk binnen als het afgelopen is.. ach ik hoop dat ik geluk heb!! en jullie horen het wel of het gelukt is!!

en als ik er nie inkom ken ik wel voor lkkr veel geld mn kaartje verkopen haha das dan wel weer voordeel ma ik ga er gewoon voor zorgen dat ik erin kom!!T MOET!! haha

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:52

he die Sas!!!
Echt super veel plezier!!!!
Lekker rossen Haha!:D of zo noem je dat toch altijd??? Tong uitsteken:P

Live,LOve,'ndLaugh

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 20:07

heeeeeej margonnie!! hahaha jaaaaaaaaa zo de hele jaarbeurs aan gort rossen!! je ziet morgen vanzelf mn brakke hoofd op stal verschijnen, gelukkig voor morgen dat ik nog nie op div mag rijden anders was ik denk ik in slaap gevallen bovenop mn paardje haha!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:16

hahahaha!!
Ow het is in de Jaarbeurs?? niet zo ver weg dus!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 20:27

nee valt wel mee!! gelukkig!! haha nouw tot morgen dan maar he?! en de rest die gaat ook erg veel plezier!! doeg doeg!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:30

hahaha tot morgen!!! Enne..... brak word je toch wel hahaha!!!
HEEL VEEL PLEZIER!!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:31

thunderdome:D Ik wil d'r ook heen ooit Haha!

Ik ben op dit moment ook 16 maar hoor vaak zat van leeftijdgenootjes dat ze zo binnenkwamen! Zolang je maar geen drugs of wapens hebt natuurlijk! Ook banketstaaf heb je een piercing door je heipaal haha:P

Doeg Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:24

Hee die sas hoe was et???

Live,LOve,'ndLaugh

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:38

Ik wou dat ik mocht Verdrietig
Moet nog minstens 3 jaar wachten Boos!

Hoop wel dat je het leuk gehad hebt!
Lig je nog te slapen ofzo? Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:07

Jaa dat zal best want ze vertelde me dat het om 7 uur was afgelopen en dat de eerste bus pas weer om 9 uur ging!! En daarna zou ze gelijk naar haar pony gaan!!!!!! dus die ligt denk ik voorlopig nog te slapen denk ik Haha! Tong uitsteken

Live,LOve,'ndLaugh

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 20:00

hallooow!! nou ik heb nogsteeds nie geslapen!! ik ben gewoon binnen gekomen al leek t fouilleren meer op aanranden daar, maar goed maakt niet uit!! oooh t feestje was echt helemaal top!! vond het zooo jammer dat t over was!! ik ben nu dus al heeeeel erg lang op en ben nu aardig moe.. maar jah, ik ga denk ik zometeen ma ns me bedje opzoeken dan

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:19

hahaha goed plan!!!! Morgen zeker weer naar school Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 20:35

ja en een examen!!!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:47

Oeps!!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:36

Hey,

ik heb het gemist Verdrietig Had er graag heen gegaan, maar vriendjuh heeft tentamens en wilde dus niet... ben maar solidair geweest met 'm... Was er overigens in '97 ofzo al bij... Jeetje: ben ik ff een oud mens

Maar binnenkort vast wel weer een ander leuk feestje waar we wel heen kunnen! Wow!

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:33

Ik zou ook zijn gegaan, had alles geregeld maar op de dag zelf kon ik niet pinnen dus besloten niet te gaan. :'(

Maar er wordt tegenwoordig wél streng gecontroleerd na de dood van Chloé. Op Raving Nightmare The Battle vorige week zijn 200 mensen geweigerd!!! Zal wel het lot zijn geweest dat ik niet kon gaan want ik ben ook pas 16. Maar ik ga wel naar MOH vs. Hellraiser en nog wat kleinere feestjes.

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:24

nou ik ben er ook geweest het was zekers wel vet maar ik ben beter gewend, de muziek viel uit was iets mis met het geluid ofzo, the decade was zekers wel beter!!! en het was ijskoud daar en dat terwijl ik nogwel zo stond te stampen Haha! en de controle was echt slecht ik had een pakje sigaretten in mijn sok gedaan onder me rokje en daar keken ze niet eens in, kwam voor mij trouwens wel ff lekker uit haha Knipoog maar ik had het wel beter verwacht. laten we hopen dat MOH vs hellraiser beter afloopt!!!

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 17:34

Hey,

was er iemand van hier ook naar Ghosttown in Utrecht, paar weken geleden? Ben er wel ff benieuwd naar... Ik vond het ouderwets lekker!! Knipoog

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 20:22

over het geluid heb je zeker gelijk!! Maar ijskoud?? kstond me kapot te zweten, had een trui aan,die was drijfnat, die uitgedaan, daarna me spaghettitruitje ook drijfnat, bekertje water gepakt en over me heengegooid om lekker af te koelen!! had je dat ene nummer van outblast en catscan gehoord?over dat meisje met dr billen naar achter, dat de jongen moes bedenken dat niet alle meisjes dat standje lekker vonden, hahaha weet je maybe hoe dat nummer heet?? ach kvon t aardig rossen daar en heb het zeker naar mijn zin gehad!! Ik ga ook maybe na moh vs hellraiser!! heb er nu alweer zin in!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:23

het was ook nie constant koud he maar elke keer van die vlagen koude wind weet nie waar jij stond maar wij stonden eigenlijk redelijk voor bij de ingang daar kan het dus aan gelegen hebben want het werd pas koud rond een uur of 4 en toen waren er al redelijk veel naar de uitgang gelopen., we stonden bij die hele grote tv naast het podium laat ik maar zeggen, weet zo niet welk nummer je bedoelt maar misschien kom ik er nog wel op. naar moh vs hellraiser zullen wij ook wel gaan denk ik word weer een stampfeessie!!!

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, _Madelon, amand0, Andreeaa, Casca, ComscoreBot, Elin_, ElsbethG, Fling, IMAY1990, Josien_, linoleum, lobkew, m0niekkkie, Mondy, Moonlight91, Nienke1979, Silly_Woman, Tinkermuts, xAlice, xLauLaUx en 79 bezoekers