Wat is het toch ook HEERLIJK!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 18:31

Vandaag voor het eerst weer een beetje gereden. Zonder zadel op haar bolle lichaampje!
Samen met mijn Pa op Berber langs het strand. Bij de opgang kreeg Berber het op zijn heupen en begon eens stevig te bokken, Isolda sprint er vandoor, zo naar boven! Die ouwe gek! Ik zat al halverwege haar kont! Hahaha, ik lag helemaal in een deuk, mijnvader riep nog, houd je vast!! Die zag mij al op de grond liggen natuurlijk!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Echt heerlijk, het zonnetje was warm, paarden waren blij en onderweg heeel veel vogels, konijntjes en we zagen zelf een grote ree! Met hoorntjes, echt heel mooi!

Nou ja, het is maar weer een beetje een raar niet interessant verhaal, maar het was echt HEEEEERLIJK!!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:34

leuk om te lezen, lijkt me echt heerlijk om weer eens lekker te gaan rijden..... Lachen
ik had gister nog 4 reetjes gezien toen ik buiten aan t vegen was bij Gerald, op ong 15m afstand ofzo. Later gingen ze er met zn viertjes vandoor, dwars door t weiland.
heerlijk he

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 18:44

Ehm... ik lees nu een aantal berichtjes, bv. op het mkz forum.
Ik heb nu wel een beetje spijt dat ik dit geschreven heb. Er zijn vast heel veel mensen die niet eens bij hun paard/ pony mogen.
Ehm, tsja. Uh, bij deze dus, ik wilde jullie niet de gek aan steken ofzo.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:47

geeft toch niet joh!! er komt weer een tijd dat we allemaal weer naar de paardjes mogen en dan moet je eens zien wat een verhalen hier komen *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:47

geeft niet jantina, ik vind het heel leuk voor je dat je zo lekker hebt gereden.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:00

Je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover " ons" . Ik kan zelf al bijna 2 weken niet bij mijn paard maar ik gun het ieder ander om wel bij haar/zijn paard te kunnen. Ik hoop alleen wel dat ik ook binnenkort weer een keertje mag. Ik ben volgende week jarig en ik kan me geen fijner cadeau voorstellen, dan dat ik weer naar hem toe kan...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:18

hey Jantina niet schuldig voelen hoor ben zelfs blij dat ik niet de enige ben die me zo klote voelt.
Ene anders hadden we vandaag samen kunnen rijden Verdrietig

Nee hoor fijn dat het weer mag! nu wij nog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Christel1, Floko, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, J30d, jaap_2005, Knorretjee, kwinney, MallyBelly, Milow2018, Pantykous, Sababber, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers