ik moet even wat kwijt... (lang verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

ik moet even wat kwijt... (lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:22

Hoe begin ik... >;)

Ik rijd bij mijn beste vriendin ze hebben 13 pony's waarvan er 3 nu
echt bereden worden en waarvan er 2 zadelmak worden gemaakt en de rest is nog te jong om wat mee te doen.

Nu rijd het zusje van mijn beste vriendin en ik alleen... maar dat was van de zomer nog anders, toen reed het overbuurmeisje daar ook nog... een standaart penny meisje...
Ze zou naar les gaan met ons na de zomervakantie... wat zegt ze ja ik ga wel mee, 1 dag van tevoren zegt ze nee ik kan niet ik heb veel huiswerk Scheve mond dat gaat niet 1 keer zo dat gaat 3 maanden lang zo door Frusty
en het is alleen maar om te kijken

En op een dag komt ze niet meer, ze mag niet meer komen hoorde ik... ik moest lachen wat ze zei toen ze dat hoorde: ja waarom mag ik dan niet meer komen? Ik mest alle stallen altijd uit (ik heb alle stallen gedaan iedere dag in de vakantie Stoom uit je oren zonder hulp Boos! )ze ruimt altijd alles op (niet waar dat doen wij altijd) ze wou wel mee naar de ponyclub!!! ja doh wanneer dan Verward

en nu rijd ze bij iemand anders aan de overkant... op een D-pony ze gaat komend weekend een proef rijden... ze weet niet eens WAT ze moet
rijden !!!! en iedere keer als ze ons ziet rijden zegt ze: wat kan jij rijden zeg ik wou dat ik net zo kon rijden als jou Pling das wel leuk haha maar ik vin het zo dom hea!!! je weet ja toch wel wat je moet rijden!!!

maar jah DiT moest er even uit..

'waarom moet je 18 zijn om te trouwen... ik wil nu al met hem trouwen'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:24

Klinkt mij alsof jullie allemaal standaard-pennymeisjes zijn.

'Paint' it 'Black'

lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:27

hoezo???

'waarom moet je 18 zijn om te trouwen... ik wil nu al met hem trouwen'

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:36

sode*PIEP*.... ik heb ff je profiel bekeken, maar dat doe ik ook niet meer (niet te lezen).

en ik denk ook wel dat jij ook bij het standaard-penny-meisje profiel past...

en probeer eens niet elkaar af te zeiken, maar elkaar een beetje te helpen

lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:52

als iemand mij nou zou zeggen waarom ik dan bij het standaard penny meisje zou horen.... zou ik wat uit kunnen leggen misschien... ik kraak haar niet af.... ik vin het gewoon dom... en dat weet zij ook...

'waarom moet je 18 zijn om te trouwen... ik wil nu al met hem trouwen'

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:14

Dus dat meisje mag niet meer komen omdat ze niet naar jullie les wilde kijken??

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:15

Weet je, ik kan ook op iedereen in de omgeving commentaar hebben, maar daar leer ik echt niet beter van paardrijden (bijvoorbeeld dan he) Ik kan beter denken: van iedereen kan ik wat leren, iedereen kan mij nog wel ergens mee helpen.
Als dat meisje plezier in het paardrijden heeft en misschien niet ziet dat jij veel meer doet (ik weet het niet maar ik ga even af op je verhaal, ik was er niet bij.) Dan kan je dat ook gewoon rustig tegen haar zeggen op een aardige toon en als zij dan boos doet (wat me logisch lijkt want je voelt je aangevallen) gewoon rustig uitleggen dat JIJ het zo ziet.

Het is jouw perceptie en veel mensen zullen er anders tegenaan kijken, dus je kunt je wel vreselijk opwinden, maar ach.. Wat maakt het uit! Het is toch niet zo dat je er vreselijk veel last van hebt? En als dat wel zo is kan je het altijd even rustig aan haar melden.

En ik bedoel dit niet l*llig tegenover jouw of wie dan ook, dit is gewoon mijn raad en je hoeft er niks mee te doen, dat mag je allemaal zelf weten! Lachen

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 17:25

jawel ze ze zei steeds 2 dagen van te voren ik kan niet mee... en nu rijd ze paard op het zelfde tijdstip... bij een andere club

'waarom moet je 18 zijn om te trouwen... ik wil nu al met hem trouwen'


prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:09

tja

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:38

Misschien vond ze het gewoon wel niet leuk om mee te gaan om alleen te kijken.. Alleen durfde ze dat niet te zeggen.. En vind ze het rijden van dat paardje wel de moeite waard om er tijd voor vrij te maken..

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:44

Ik vind het om eerlijk te zeggen ook niet altijd leuk om te komen kijken bij een les van een vriendin,maar wij hebben afgesproken eerlijk te zijn tegen elkaar en heb ik dat uit kunnen leggen.Zodra ik een ander paardje mag doen ga ik dat natuurlijk doen en zeg ik dat ik dat ga doen i.p.v naar haar les te kijken.Maar dat moet je niet dom vinden als ze het niet durft te vertellen of een smoes verzint.

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:03

tobilover schreef:
Ik vind het om eerlijk te zeggen ook niet altijd leuk om te komen kijken bij een les van een vriendin,maar wij hebben afgesproken eerlijk te zijn tegen elkaar en heb ik dat uit kunnen leggen.Zodra ik een ander paardje mag doen ga ik dat natuurlijk doen en zeg ik dat ik dat ga doen i.p.v naar haar les te kijken.Maar dat moet je niet dom vinden als ze het niet durft te vertellen of een smoes verzint.



Dat bedoelde ik ook te zeggen... Zat het alleen net te lezen en het staat er een beetje krom...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, amaniblauw, FemkeRoosje, Groetje, herous, Jet, M1994, MiVita, nafkedemi, onpaard, vilheide en 109 bezoekers