net nu ik bezoek krijg, flikker ik van de hooiwage

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

net nu ik bezoek krijg, flikker ik van de hooiwage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:07

Boos! grrrr, vanmiddag komen er kopers voor Tobias, helemaal uit Duitsland Cool ik was vanochtend lekker naar het bos geweest, kreeg ik zomaar mail dat ze ff langs kwamen(tis maar ene kleine 210 km hoor Tong uitsteken ) maar oke, dus ik ging ff stro en hooi pakken (ligt bij ons op een wagen) maar aangezien mijn buurman de ladder had gepikt moest ik er dus opklimmen en afspringen, en jahoor ik spring eraf, ga toch vreselijk door me enkel, lig daar languit op de grond! Boos! pffffff gelukkig heb ik sterke enkels, maar hoop wel dat ik vanmiddag Tobias nog kan (voor)rijden
zit me ook niet mee deze week

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:24

Dat deed vast wel erg zeer!
Ik hoop dat je tobias voor kan rijden.
Veel succes der mee en beterschap Ach gut .

Haifa Is een Meisje
Mijn Meisje Go jij! Go jij!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:15

auw..Scheve mond
en heb je hem kunnen (voor)rijden??
en veel beterchap met je enkel en de verkoop van tobias

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 20:26

ja, meisje ging er eerst zelf op, daarna ik, en ik voelde hem wel! auu maarja moest ff doorbijten! moest zelf nog springen(1.20!!!!) maar dat deed die PERFECT, dus ik was weer trots op mijn mannetje!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:57

En hoe vonden de mensen het?
Sterkte met je enkel!

:evaw:


Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:06

Heb ik iets gemist? Waarom ga je hem verkopen? Ik begreep uit je wedstrijd verslagen dat jullie een succesvolle combinatie vormen...
Ga je over op een paard?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 23:05

Ikeje schreef:
Heb ik iets gemist? Waarom ga je hem verkopen? Ik begreep uit je wedstrijd verslagen dat jullie een succesvolle combinatie vormen...
Ga je over op een paard?


pittig dat je dat zegt! Cool
ik ben 18 en ga over naar de paarden, met pijn in mijn hart..... maarja ik heb alles op een rijtje gezet, en toch maar besloten om een paard te nemen, wel weer een nieuwe uitdaging, alhoewel ik Tobias wel ga missen,
en natuurlijk het springen met hem! Lovers ik begin weer van vboor af aan! maar hoop ooit weer eens van de Z te genieten, zoals ik dat nu doe met Tobias Lovers

mensen waren wel redelijk enhtousiast, kind van 12 met leren rijlaarzen en pikeurhelm en rijden maar Knipoog kind sprong ook gewoon met tobias 1.20! maakte haar nix uit!(zij springt in Duitsland met een D-pony 1.20, dat is in NL dus ZZ)
was dus 260km rijden voor ze en ze komen donderdag misschien oefenparcours springen....(FF Haha! )

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:02

wow, hoe ben je met mensen uit duitsland in contact gekomen? ik ben mijn pony namelijk ook aan het verkopen.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 08:52

nou gelukkig maar dat het meisje het naar dr zin heeft met je pony, maar veel plezier met je nieuwe paard en sterkte met het verkopen van tobias

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:22

Gelukkig ging het voorrijden goed.....

Vind je het niet erg dat Tobias misschien naar Duitsland gaat........

Als hem dan een keer wilt opzoeken moet je weet niet hoe lang rijden

Sterkte iig met de verkoop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buffelduke, fleurtjeuh, gerlindie, IndianSu, mriek1990, Suliko en 126 bezoekers