bijrijdster heeft vandaag opgezegt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

bijrijdster heeft vandaag opgezegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 19:29

Mijn bijrijdster heeft vandaag opgezegd
vindt ik niet erg want had er toch niet zo'n goed gevoel over omdat ik hem toch liever zelf doe
heeft 4 maand gereden op mijn paardje
Wat was de reden ik heb mijn vorige paard verkocht waar zij ook op reed en die beviel haar heel erg .Maar nu had ik een ander gekocht en die beviel haar niet dat was de reden. Scheve mond
Maar geeft nogmaals niet want komt een nieuwe stallinggast bij ons op de pension en daar kan ik heel goed mee overweg dus als zij ziek is of kan niet doe ik haar paardje en andersom doet zij het ook voor mij.
Nou dat vindt ik mooi opgelost of niet soms

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:56

Mijn bijrijdster laatst ook,en ik had er totaal geen problemen mee!
Als zei het niet had opgezegd,had ik het wel gedaan.

Wel fijn dat je zo'n regeling kan maken met die stallinggast,dat als jij een keer niet kan dat zij het doet en omgekeerd!
Das wel fijn!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:17

Als het voor je gevoel niet lekker gaat, dan ben je beter af zonder bijrijder. Mits je wel voldoende tijd hebt, natuurlijk. Fijn dat je iets kunt regelen met je nieuwe pensiongast.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:29

Das wel leuk! Maar jammer dat jullie niet zo'n goede band hebben met jullie verzorgster. Ik kan (al zeg ik het zelf) best goed overweg met de eigenaresse van mijn verzorgpaarden.Dat is dan wel leuk. We doen dan ook best veel samen.