ik ben thuuuuuuiiiiiissss (veilig en wel)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 23:50

ik ben thuiiiiiiiiiiss. het is nu 23.47 en ik ben eindelijk (veilig) thuis. ritje met ime was hardstikke gezellig. lekker gebabbelt over van alles en toen het laatste stuk van utrecht naar berkel alleen met mijn radio. morgen vertel ik hoe ik het vond. ben nu moe en ga dus slapen.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 00:00

ben je nog blijven eten ofzo dat je zo laat thuis bent?
ga maar lekeer slapen hiih Dromen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:50

Hee Lon!!! Was zeker een wat veiliger ritje dan die van Artis naar Jurita en Razinda??? Knipoog Ik kreeg serieus bijna een hartverzakking van die Bart toen 'ie onverwacht langszij kwam, want ik had hem niet aan zien komen. Haha! Maaarr..we hadden lol Knipoog Echt wel! Ik was ongeveer dezelfde tijd thuis als jou, ging ook nog ff bokken, maar mijn ouders waren nog wakker...dus mocht ik maar een half uurtje, waarvan ik twintig minuten pogingen heb gedaan de computer opgestart te krijgen.... Huilen Ofwel, mislukte poging dus..tien minuten bokken is echt niks.... Verdrietig Maar okee, nu snel achter de compu gesprongen om nog ff te bokken... *LOL* Heb het zoooooo naar mijn zin gehad gister!!!!!!!!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:15

jaaah het was echt heel gezellie jammer dat ik niet mee kon eten de volgende keer beter maare Lon heb jij alleen met Ime ind e auto gezeten ??? waaaaauuuwwww Lovers Ka en ik zijn nu Ime ven geworden Bart is IRL toch maar niets

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 10:12

nenenenenneeeeeee ime is MIJN vriendje! Haha! nee hoor ik heb hem gewoon netjes thuis afgezet en ben niet mee geweest naar binnen. gezellig gekletst in de auto over zijn en mijn leven. heel leuk. gewoon een leuke knul. ik vond het waanzinnig gezellig met jullie allemaal en ben noch schor van het lachen. en gelukkig heelhuids thuis na die dolle rit met bart. die moest zeker een andere auto en probeerde of ik schade wilde maken. kon mijn verzekering betalen. nee nee bart daar trap ik niet in. Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:15

tsk eerst is bart jouw vriendje en nu ime weer. jij weet ook niet wat je wilt he lonneke??? Extreme duivel Extreme duivel
je wilt gewoon iedereen jaloers maken zeker

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:19

Citaat:
Op 2001-10-14 10:12, schreef lonneke:
nenenenenneeeeeee ime is MIJN vriendje! Haha! nee hoor ik heb hem gewoon netjes thuis afgezet en ben niet mee geweest naar binnen. gezellig gekletst in de auto over zijn en mijn leven. heel leuk. gewoon een leuke knul.



Hahahaha, zat je man mee te kijken *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 10:23

neeeeeeee ik heb wel verteld dat ik een man naar huis heb gebracht. maar gelukkig is ie goed van vertrouwen. Haha!

hehehe maaike. bart is ook nog steeds vriendje. heb er nu gewoon 2 (en mijn man nog he?) Haha! het zijn allemaal schatjes. en trouwens marco maarten en mike zijn ook mijn vriendjes. ze zijn allemaal Liiiiiiiiieeeeeeef

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:26

Mijn man niet lief??

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:13

Gelukkig maar Lonneke, dat we nu iets van je horen!

We hoeven dus niet te gaan zoeken???? Haha! Haha!

Het was inderdaad supergezellig en wat kan jij kletsen zeg!! Party!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 15:27

hahahahha lautje. ime heeft me niet opgegeten. was ie overigens wel van plan maar ik waarschuwde hem dat mijjn man en de rest van bokt me dan kwam zoeken. enne.. ikke veel kletsen??? Haha! tjee ik zit nog na te genieten. wat een onzettend leuke dag. ik ben nog schor. zullen we binnenkort en stap meeting houden voor de volwassen bokkers? kunnen we bijv naar amsterdam lekker stappen!!! lijkt me echt gaaf. ik vond jullie hardstikke gezellig hoor. enne orri jouw man was ook gezellie alleen die hebben we niet zoveel gezien he? je hebt ook leuke kids zeg. wat een schatten!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:18

ja gezellie stappen maare lol dan gaan we wel naar een feest ofzo en niet naar een ouwelullen kroeg Tong uitsteken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 17:34

ik zal er een topic over starten op boktmeetings. kijken wie er mee wil en wie er ideeen heeft voor een gezellige avond uit.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:39

Tssk mag ik niet eens mee Huilen *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 17:42

nope dit is alleen voor de volwassen bokkers. ik denk n.l niet dat er veel mensen onder de 16 tot diep in de nacht mogen gaan stappen.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:42

Goed idee Lonneke!! Doen we!

Enne, ikke mag lekker wel mee, want 18 is toch volwassen??? Tong uitsteken Verward
Of was het nou 21? Hoop het niet Scheve mond\ Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:18

En Lon??? Heb je nog diep in de nacht met het autootje van je zoontje gespeeld????? Verward
Ben benieuwd of je hem hebt kunnen laten staan!! *LOL*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:13

Lonneke??? Ik heb nu zo'n zes berichten, mag ik nu blijven? Knipoog

Zorg je wel een beetje goed voor Renate? Anders moet ik weer met een ander een geheime relatie beginnen... Gaaaap

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 12:44

ik zal goed voor haar zorgen. als jij beloofd dat je mee gaat stappen met de bokkers. en ik zal me gedragen. ben echt een feestbeest met uitgaan dusse.......... enne.... je mag blijven ok?

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 12:50

Citaat:
Op 2001-10-16 12:44, schreef lonneke:
ik zal goed voor haar zorgen. als jij beloofd dat je mee gaat stappen met de bokkers. en ik zal me gedragen. ben echt een feestbeest met uitgaan dusse.......... enne.... je mag blijven ok?



Party!! Ik heb al gereageerd op die topic, dus dat zal geen probleem zijn... Een feestbeest? Zal me benieuwen, maar het lijkt me in ieder geval heel gezellig, ook al ken ik jullie helemaal nog niet zo goed.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 49 bezoekers