Voor of na de winter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nekrednael
Berichten: 39
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Geraardsbergen

Voor of na de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 15:45

Ik kan eindelijk een paard kopen, maar nu zit ik nog een beetje met een gewetensprobleem. Ik heb geen stal, gewoon een afdak op de weide dat langs 2 kanten dicht is (het noorden en het oosten), moet ik nu wachten tot na de winter, het is zo verschrikkelijk koud buiten?


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:48

Tja, ligt er een beetje aan wat het paard gewend is, als het zo'n koukleum is die nog niet tegen een beetje kou kan kun je beter wachten tot na de winter. Dan kun je hem zelf voorbereiden op de volgende winter zodat hij wel daar kan staan.Maar ik denk niet echt dat het een groot probleem moet zijn als ze uit de wind kunnen staan.


spycobitch
Berichten: 13
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:26

het licht er aan wat voor paard je gaat nemen maar je kan het zelf weten als die maar uit de wind kan staan dat is het belangrijkste maar het licht vooral aan wat voor ras je wilt nemen

mijn fries paard (friso) is goud waard

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:52

Een haflinger of een fjord kan je makkelijk buiten houden, mits ze dat gewend zijn natuurlijk!!
Een kwpner ofzo, moet je eerder met een deken op het land zetten

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:54

als je een winterhard paard gaat kopen kun je em makkelijk in de winter buiten houden!

maar een niet winterhard paard (ookal met deken) zou ik toch mee wacchten voor na de winter. Maar dan nog moet je een stal maken voor de volgende winter als ie dat niet gewent is!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Sica en 101 bezoekers