naar utrecht geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 20:46

Vandaag met 3 anderen naar het symposium over paarden in utrecht geweest. Echt een aanrader dus he. Het was ontzettend leuk en erg goed verzorgt. Ik vond het wel even slikken toen ze het over koliek gingen hebben. Vorig jaar mijn paard daar laten inslapen die had dus ook koliek en dan komen de herinneringen toch wel weer even boven hoor maar toch was het een hele goede lezing. De lezing over ehbo bij paarden ging eigenlijk over wat te doen als je paard in de sloot ligt, vast zit in de trailer en bij brand. Erg interresant en best wel "enge" video's over hoe een paard in zo'n situatie bevrijd wordt. Toen ik thuis kwam had mijn vader samen met een paar anderen hard gewerkt om de bak in orde te maken en heb ik hem uitgeprobeerd met ivar. Hij ging best wel lekker maar het is toch weer even wennen op zo'n "nieuwe" bodem die nog niet echt goed is. Maar dat zal vast wel wat beter worden over een tijdje.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:13

Fijn zo'n verslag. Ik ga morgen.

Krijg je nu nog een boekwerk erbij of niet?

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:12

Hoi,
Wat leuk dat het leuk was! Ik ga ook morgen, ik ben ronde rood, eni k heb er ook erg veel zin in!
Groetjes Danielle

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:23

Ha leuk, ik ga morgen met Heike en de rest. Hierdoor krijg ik er nog meer zin in! Fijn dat je even een verslagje hebt gegeven.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:46

Oooh gaaf dus! Ik wilde er ook graag heen maarja niemand met wie ik mee kon en (afkloppen) is nog geen 1 paard van mij ooit daarheen geweest.

Misschien een andere keer.
Lijkt me nl heel erg leerzaam