Omschrijf jouw manege/stal...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 17:48

Ik ben wel benieuwd hoe jullie manege/stal eruit ziet. Ik sta met mijn paard op een manege. Daar zijn 2 binnenbakken, 1 voor de pension en 1 voor de lessen. Dan zijn er nog 2 buitenbakken. Waaronder één speciale dressuurbak voor wedstrijden enzo. Dan is er nog weidegang, en achter de manege rij je zo het bos in. Er is een stapmolen, longeerbak en een paddock. Er zijn 2 wasplaatsen, binnen en buitenstallen. Er is waarschijnlijk ook nog een solarium op komst. Nou dat was het een beetje. Hoe ziet die van jullie eruit? En staan jullie op een manege of hebben jullie een eigen stal?

Play Like A Man, Win Like A Woman!


wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:12

Wij hebben 3 buitenbakken 2 van 20 bij 40 en 1 van 20 bij 60, we hebben buitenstallen binnenstallen,we hebben 2 spuitplaatsen 1 binnen en 1 buiten,een stuk gras om ze te laten eten.
Als je het hek uitgaat heb je een stuk park,en als je onder de brug doorgaat heb je een heel groot park en de maas Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:24

mijn ouders hebben een boomkwekerij, een kas met iets van 1 hectare grond, dana is 3 kwart hectare daarvan weiland waar mijn kennis (die woont als je het straatje uit fietst en rechts slaat woont ie daar) heeft bij ons in het land 2 ponys staan en ik expensive, achterin de kas zitten mijn spullen (en liggen Haha! ) en als je dus het straatje uitloopt kom je een buitenbak en daar rijd ik in en als je de stallen inloopt heb je daar ook een binnenbak daar rijd ik ook in. en in de winter als het vriest gaat hij daar op stal. verder is er nog een stapmolen, maar die mag ik denk ik niet gebruiken ik heb er ook geen behoefte aan

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:35

Ik sta op een voormalige manege die nu alleen nog maar pensionstal is.

Als je door het mooie groene hek het erf op komt Schijnheilig zie je rechts een schuur ("de deel") met woonhuis, in deze schuur zijn 4 stallen waar hun eigen paarden in staan, er worden hier ondertussen meer stallen gebouwd.

Aan de linkerkant zie je als eerste een roundpen met daarachter een stuk of 6 nette paddocks.

Recht voor je is de binnenbak met kantine en naast de bak een 12-tal grote boxen. Er is een ruimte waar je water kunt halen en waar het voer staat. Er is een afgesloten zadelkamer maar iedereen heeft een eigen kast waar je in principe je spullen in hebt.

Als je de gang naast de bak doorloopt kom je weer buiten, hier is de buitenbak met een enorme kapschuur met hooi en stro en verder liggen rechts van de buitenbak en achter de buitenbak de weilanden.

Verder hebben we prachtige uitrijmogelijkheden: bos, hei, zandverstuiving, noem maar op !
<br>[img]../upload/363/manege.jpg[/img]

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:21

Mijn manege ligt te midden van de bossen. Het heeft een cafetaria vanwaar je kijkt op een binnen en een buitenbak. verder is er nog een half-binnenbak, 3 buitenbakken, springbak, stapmolen, 3 zadelkamers+2 voor eigenaars, ruime (buiten)boxen voor zo'n 130 manegepaarden en -pony's+pensiondieren, loopstallen voor de veulens en jonge paarden, enorme weiden rondom, veel bos met ruiterpaden en een te kleine parking. da was t zo ongeveer.

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:33

ik sta op een mini privestal. Met 3 paarden waarvan 2 van mij en 1 van de eigenaar van de stal..er komen er nog wel meer bij maar ze heeft geen haast. Er word van de winter een buitenbak gemaakt, en en aantal uitloopjes. Ik heb en stukje weiland voor mijn gebruik en een stukje uitloop. Verder zijn het hele mooie boxen binnen boxen met een raam om door naar buiten te kijken.En heb ik alles wat ik nodig heb een ringetje aan de muur en en tuinslang, als poets en spuitplek. Ook komt er in een apart kamertje in de schuur een soort van kantine als er wat meer paarden komen.

[img]../upload/1339/ryinstal.jpg[/img]
[img]../upload/1339/rybijstal.jpg[/img]

groetjes!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:45

mijn stal:

oke is mega oud, maar is stevig *LOL*
stallen zijn groot een is denk ik 4 bij 5 de andere is 4.5 bij 2.5
en de andere is een gewone maat.


dan heb ik nog een hele grote hooischuur. [b] heel groot] passen 100 pakken hooi in *LOL* *LOL*

verder is het een donkere stal, maar niet Te, en er is veel ventielatie.


het is oud, maar dat maakt niets *LOL* me paardjes zijn er *LOL* en dus ben ik dat ook.

Veder hebben we 2 weien, en op de weien staat ook nog een KROT *LOL* daar hebben we stro in liggen.
En dan nog een rijbak van 20 bij 40


en dat huren we allemaal *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:58

ik d8 dat jullie een eigen stal hadden maar het is dus gehuurd wj?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:22

IK sta op een grote pensionstal met zo'n 90 paarden/pony's (niet allemaal pensiongasten, eigenaar heeft ook veel eigen paarden & pony's)
1 binnenbak, 20 x 40. 2 buitenbakken, 1 = 20 x 40, 1 = 20 x 60. Goede uitrijdmogelijkheden. Grote stallen, veel licht, warm en droog. We hebben allemaal aparte gedeelte's met stallen.
Als je het erf op komt rijden heb je links de boerderij waar de eigenaars wonen. Links de ponystal waar de meeste pony's staan. Rechts achter het huis ruimte voor het parkeren van auto's. Voor de ponystal voor fietsen en brommers. Loop je een stukje verder heb je rechts al het zaagsel liggen enzo. En nog plaats voor het parkeren van auto's. Links nog grote ruimte met stallen. Loop je nog een stukje door kan je links (achter de stal waar ik het net over had, snap je t nog? Schijnheilig ) een soort weggetje in. Kom je weer bij 1 grote hal, lijkt het. Verdeeld in drie stukken. Dus ook met stallen. In het middelste stuk zitten ook honden (ze fokken hondjes Lovers ) Dan staan daar ook alle trailers. Iedereen heeft een kast bij 'het gebouw' staan waar zijn/haar paard staat. Er zijn trouwens veel weilanden. Als je dan terug loopt, heb je rechtdoor de 2 buitenbakken, rechts de binnenbak, en links de koeienstal, waar tevens ook nog een stuk of 15 Verward paardenstallen staan. In het woongedeelte ook nog 'het hok' (zo noemen we het Haha! ) je kan er zitten, er is een toilet en er staat een automaat met koffie, thee, chocomel, soep etc.. we missen alleen de cola nog. Haha! In de koeienstal zijn trouwens ook nog 2 binnen spuitplaatsen, en vlakbij mijn stal nog 1 buitenspuitplaats. Party!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:27

Ik sta ook op een mini privéstal met 2 shetlanders en 3 paarden, waarvan eentje van mij. We hebben een solarium, 1 trainingsmolen, 2 paddocks, 3 weilanden en 1 all-weather rijbak. Het is heel klein, maar alles wat we nodig hebben, hebben we.
Ook komt er bij ons nog 2 stallen bij.

Galactica Wadim X Gemini

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:38

hoi,

De pensionstal waar mijn pony staat ziet er ong zo uit: Het erf ,de stallen, de bak enz. zijn omringd door weilanden waar de paarden elke dag in gaan, dan zijn er 3 blokken stollen met 1 van 5 stallen, 1 van 4 stallen en 1 van 3 stallen. appart is een hok wat de zadel kamer is, naast de zadel kamer is een karavan die ingericht is als clubhuis. dan zijn er 2 bakken naast elkaar als je de weg oversteekt kom je in het bos o,ja tegenover het blok met 4 stallen is de was/poets plaats.

-x- Daphne

(L)

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:40

Ik sta op een hengstenhouderij/fokkerij/handelstal/pensionstal nouja dat allemaal dus! Hij heeft er een paar hengsten staan (allemaal groningers geloof ik) en een paar merrie's, soms veulens en jonge paarden die nog beleerd moeten worden. Verder staan er euhh.. 4 pensionpaarden, het waren er eerst wel meer. 2 paarden en 2 pony's (waaronder die van mij)

helaas geen weidegang, en daarom gaat ze van mei/juni tot september ergens anders heen waar wel een wei is. af en toe mag ze wel eventjes op het kleine stukje land maar dat is eigenlijk voor de veulens bedoeld.
Verder is er 1 buitenbak van 20 x 40 en die is wel fijn om in te rijden, niet zo zwaar en bijna altijd droog, en er is een spuitplaats en een paddock waar ze los in mogen en waar je kunt longeren. Evita haar stal is lekker groot (4 bij 4 ofzo), hij is eigenlijk bedoeld voor grote paarden maar mijn pony vind het natuurlijk wel fijn zo'n grote stal!

okeej het is niet superluxe ofzo maar mijn pony heeft het er naar d'r zin (dus ik ook) en het ziet er netjes uit en het is er gezellig!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:40

Wij hebben onze paarden en pony's gewoon thuis staan. Macilda en Biretta lopen apart in een wei. Daar tegenover ligt de ponywei waar 13 van de pony's overdag in lopen. De hengsten lopen om de beurten in de paddock. We hebben de hengsten gewoon naast de merries in de stal staan. De 13 pony's staan verdeeld in twee hele grote doorloopboxen verdeeld in de secties A en B. Dan staan er nog 3 merries apart in een box. Bij het huis ligt ca 7 hectare land wat we dan ook elke zomer 2 keer hooien

expiriment

Berichten: 113
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:59

Wij hebben een paardestal voor 12 paarden met boxen van 3x4m met aparte spuitplaats.Een kleine kantine met zadelkamer,eenschuur van 12x40m voor uitloop van de paarden s`winters,een buitenbak,bijna altijd nat,van20x55m,een ruime paddock,en een hectare weiland.onze jonge paarden gaan de hele zomer op vakantie op een van de mooiste plekjes van Nederland in het Lauwersmeergebied.BORG VERHILDERSUM

Groninger zo gek nog niet

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:04

Mijn stal + wei is de best die er bestaat! Haha!
Het zijn 2 grote weien (ong 2x100x50). Met een grote betonnen schuil stal en een super lief klein (3x4) stalletje ( zelf gemaakt Lovers )
Ik ben er eigen baas (nou ja, ik heb iig geen zeikende mensen om me heen die zeggen wat ik wel en niet mag). Er is water en stroom, licht in de overdekte poetsplaats Cool en hooi opslag Lachen

als het goed is ben ik vanaf volgende week officiele huurder van dit geweldige paardenplekje :d
maar ik sta er al z'n maand of 5 nu..

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 00:15

Ik sta op een mega grote pension stal (250 paarden)
Er zijn verschillende stallen omdat de boer in ieder vrij hoekje wat maar te vinden is een stal propt.
We hebben binnenboxen, vind ik erg klein en het is binnen ook altijd benauwd. Er zijn ook gewone buitenboxen. Stallen met 4 boxen bij elkaar. Uitloopstallen, dus een stal met een klein plaatsje ervoor. Containerstallen met en zonder uitloop.
En ik sta in een lekkere grote oude koeienstal met een stukkie eigen land voor de deur (hi hi, heb ik als enige van de 250 paarden die er staan)
3 buitenbakken, 2 van 20x60 (waarvan 1 sinds kort overdekt, dus eigenlijk een bijna binnenbak)en 1 van een vreemde afmeting, maar deze wordt alleen gebruikt om los te gooien en te longeren, 1 binnenbak, naar mijn mening een tikkie aan de kleine kant. De binnen bak is vroeger opslag geweest voor de landbouw machines en daar heeft hij een bak in gemaakt, maat klopt dus niet echt.
We hebben 2 omheinde en 1 niet omheinde longeercirkels en een ovaalbaan voor de ijslanders (voor ons dus renbaan!)
Er is erg veel land (voor een stal in deze omgeving dan) en je kan kiezen uit algemeen land (gescheiden in pony-merrie en ruinenland) of prive land. De prive landjes hebben als nadeel dat ze niet groot genoeg zijn, dus die heb ik niet, Kevin vreet dat stukkie in 2 dagen kaal. Het algemene land heeft als nadeel dat het in de winter dicht gaat, dan heb ik gelukkig mijn eigen stukkie voor de deur nog.
3 spuitplaatsen waarvan 1 ook met warm water en een solarium.
Een kleine maar best gezellige kantine waar ze laatst ook nog even 2e hands verkoop in hebben gepropt, maar dat mag de pret niet drukken, blijft gezellig, je kan er zelfs complete maaltijden kopen! Altijd makkelijk als je lang op stal bent.
Wat je op zo'n grote stal wel vaak ziet is groepjes vorming, dat is minder leuk, maar ik heb daar mijn "eigen optrekje" dus stoor ik mij daar niet aan, ik sta er al meer dan 10 jaar en wil er eigenlijk niet meer weg, het bos is op stap afstand en we hebben sinds kort een eigen ruiterpad naar het bos gekregen, ideaal dus!
Het enige echte nadeel is dat de boer niet echt veel aan onderhoud doet, dat kan je beter zelf doen, maar daar tegenover staat wel dat deze stal met al deze faciliteiten de goedkoopste in de omgeving is.
Ik ben er erg op mijn gemak!
Groetjes, Tanja,Kevin, Mister Freddie en Mistral.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 07:31

Ik sta bij een boer/fokker van Groningers.
Geen Kantine maar vaak eet ik gewoon bij de boer en boerin mee:))
De boer heeft heel veel land en Hinke staat op dit moment dan ook dag en nacht buiten.

Lodewijk heeft een luxe box van 4 x 5 meter en kan altijd lekker naar buiten kijken bovendien staat ie ook bij de deur van de voergang.
Als het droog is poetsen we op de poetsplaats.
Voor de schuur is een stang met daaraan veel ringen en achter de schuur (midden op het erf zeg maar) daar zitten 3 ringen in de muur van de schuur waar we ook vaak poetsen.
Bij regen kun je of in de schuur waar de kasten staan of in je stal poetsen maar daar heb je geen mogelijkheid tot afspuiten.

De afspuitplek is bij ons in een hoek van het erg.
Daar zit ook een ring om 'm vast te zetten.
De slang trek je vanuit de melkkamer wel hebben we warm en koud water maar je kunt niet binnen staan wassen.
Daarachter zit weer een 70x30 buitenbak met verlichting.
De stal ligt precies tussen het gelderselandschap en het kroondomein in aan het veluwetrail.

Op 15 min afstand is een rijhal waar je een contract op kunt nemen en dan mag je er 24/7 rijden dat heb ik dus ook gedaan.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:06

Goh Kim, komt me bekend voor, die stal. Je hebt het wel goed beschreven! Alleen is de bak 50x30, maar laten we niet op elk zoutje een slak leggen... }> Knipoog Je bent wel aantal dingen vergeten hoor, die toch echt wel het noemen waard zijn... Pling Knipoog
Er is ook nog een antieke zadelkamer( *LOL* Schijnheilig ) met antieke zadels.... een hooizolder, waar het niet echt ongevaarlijk is Cool , de oude koeienschuur Koe, met melkstal en melkkamer waar idd de slang ligt Knipoog om af te spuiten (de zogeheten spuitplaats Knipoog ) En de kantine is idd gewoon in het huis, nou ja voor mij altijd als ik er logeer (zijn oom en tante nl) maar als een van de "ponymeisjes" Haha! (sommigen onderhand al in de dertig, Kim uiteraard ook een) honger of dorst heeft, kunnen ze altijd even bij Mieke of Frans aankomen Vork Vork Vingers aflikken
Plingenk denk* wat is er nog meer? Oja de fantastiese wijngaard van Piggie's vader en de bijenkasten (maarja heeft natuurlijk niks met paardenstal te maken...)
O er is ook nog een grote pony.. tja ..paddock (sort of)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:09

bij mij op de manege hebben kleine stal (zitten 3 boxen en een kleine zadel kamer in) er kunnen daar nog wel paarden aan de wand staan. een weiland (niet zo groot want meestal gaan ze naar een ander weiland. een mesthoop (duuh) een hooiopslag. daarnaast kan je ook je fietsen neer zetten. en een buitenbak!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:10

Ik ben drk bezig me eigen stalletje te creeren! En dat wordt zo:
in de tuin (lekker dicht bij mijn slaapkamertje... *LOL* ) staat een schuurtje en daarnaast komt de stal (onder het zelfde dak, een geheel) dat wordt een box van 2,5 bij 3,5,kan ze leuk haar hoofdje naar buiten steken en dat is natuurlijk overdekt! Als je de stal uitloopt, komt er een kleine uitloop van paardje lief! Van 10x15 zo ongeveer. En achter het huis hebben we dan een grote wei, waar ze alle dagen op door zal brengen, en ik zet er een stuk af van 20x40 (denk ik) om te rijden!
Naast de stal is dus een schuurtje wat ik aan het inpikken ben. daar komt al mijn spul te liggen!
Verder is het 5 minuten stappen van de ruiterhal. Daar heb je 2 binnebakken en een buitenbak en een kantine! En ik kan nog naar iemand anders toe die zijn eigen buitenbak heeft (20x40) waar ik dus zelf kan oefenen (lonely) *LOL*
En vlakbij is een grote springwei aleen ik ben niet zo gek van springen...
En ik kan zo de dijken op en dan kun je tot sint juttemis lopen... Haha!
dat is het zo wel, niet luxiuus ofzo (dan zou ik wel kiezen voor de pension stalling prutsmutsvlakbij voor F800 permaand!) maar gewoon makkelijk en degelijk en dichtbij huis! (kan geloof ik niet dichterbij!)
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:16

Mijn paard staat heerlijk privé op de boerderij. We hebben heel veel weilanden en ook veel bollenland. We hebben 2 echte gezellige authentieke boerderijboxen, in die stijl gemaakt. Ze zijn erg ruim en ik vind ze heel mooi. De boxen zijn gevestigd in een soort van huisje met puntdak. Achter de boxen in het 'huisje' is er gangpad waar je de mogelijkheid hebt om zadels op te hangen en waar voer etc. is. Voor de boxen is er een overdekte poetsplaats. Heel makkelijk je haalt je paard uit de stal en hij staat gelijk op de poetsplaats.
We hebben op het moment geen bak die wordt in de winter helemaal opgeknapt. Wel hebben we een winterpaddock waar ze als het te nat wordt in kunnen. Op het moment staan ze lekker buiten en met rijden gaan we het land op. Veel ruimte en mooie bodem.
Wat ik zo fijn vind aan deze stal is de vrijheid, iets wat best uniek is voor de randstad. We zijn maar met 4 mensen en dat vind ik erg prettig en gezellig.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:08

ik heb een foto van de buitenkant foto's van de binne kant komen nog

[img]../upload/271/destal.jpg[/img]

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:25

ohw kee ik heb op paint ff een simpel tekeingetje gemaakt, zet hete r zo neer!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:34

[img]../upload/1181/manege.jpg[/img]
Dat is hem

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:56

Wij (mijn ouders & ik) wonen in een grote boerderij waar de pony's dus ook staan. De schuur is ong. 25x30m en daarin zijn 7 grote boxen (3.70x3.5m) en een veulenbox (3.70x4.5m) en nog 2 kleine stalletjes. Verder een spuitplaats met warm en koud water (netjes met witte tegels Haha! ) en daar komt deze winter nog een opvoelbox bij.
De stallen zijn helemaal nieuw gebouwd, de schuur is 160 jaar oud. En boven de stallen is mijn huisje.

Buiten hebben we een rijbak (20x40) waar in de winter de pony's ook los lopen.
We hebben ong. 1.5 ha weiland, verdeeld in stukken voor weidegang en hooien.
Om de bak hebben we nog een stuk afgezet waar met goed weer mijn oude pony lekker op het gras kan in de winter.

Het is allemaal niet super luxe, maar wel precies zoals ik het handig vind. Dat was het voordeel dat de hele schuur verbouwd moest worden. Ik kon tegen de aannemer zeggen wat ik belangrijk vond en hij kwam met een mooi plan Haha!

[img]../upload/1108/schuur_achter_nieuw.jpg[/img]
Dit is de schuur aan de achterkant. Ong. 1,5 jaar geleden toen er net een nieuwe achtergevel was gezet.
Rondom is het nog een rotzooi op het erf. Maar dat kan niet anders tijdens de verbouwing.
Het hele dak is er af geweest en ook van het woonhuis.

Ik zal eens wat nieuwe foto's maken van de stallen..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 36 bezoekers