Wie gaat er naar Hyporama's Tentenkamp???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 20:37

kWeet nog nie ofkga, denk het wel! Wil graag nog een fluwelen dekje, en moet nog een winterdeken. Trouwens, ANKYartikelen gaat 40% af toch? Vet wel beter!!!

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]
_________________
~*Manieren leer je van hen die ze niet hebben*~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-14 02:42 ]</font>


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:46

Wat is dat? Verward

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:01

jaaaah!!! ikke ga zaterdag Haha!
met z'n allen van stal gezellie!!
ef kijken of we nog wat leuks zien lalala!!! *LOL* *LOL*
misschien zie ik je wel Verward
ik weet niet hoelaat we gaan ofzo iedergeval zaterdag middag Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:02

Da's in de herfstvakantie toch?
Ik vind het er meestal maar een zooitje.
en ik winkel dan niet zo prettig. En als ik voor iets ga waar een 10tje korting op zit heeft het voor mij geen zin, ik moet nog meer aan benzine kosten betalen...weet het nog niet.

:evaw:

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:15

ik bvind het wel gezellig wij gaan met zijn allen van stal dat is super!
de ene moet dekens komen de andere zweep de andere weer een rijbroek ik vind het wel leuk om daar te kijken.
maar koop nix ik heb gewoon nix nodig rijbroeken heb ik zat wedstrijd kleren zijn ook nog nieuw laarzen ook nieuw ennuhm magnifiek heeft alles al Haha!
dus het is alleen leuk een om te kijken en gezellie!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:58

Hallo, wat is dat??? Verward
Is daat een soort koopbeurs ofzo iets? En waar is het? Vertel er is iets over, please!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 07:25

waar het is ik heb geen idee..
het zijn allemaal van die circus tenten...daarom word het ook tente kamp genoemd.
die tenten staan allemaal aan een winkel hyporama toch? Verward
nou ja daar zijn allemaal koopjes echt heel leuk om te kijken Haha!
en kopen nl. Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:30

HypoDRAMA Tentkampen veeeeel graaien en dan snel wegwezen hihi. Sorry dat is het eerste wat er in me opkomt.


Extreme duivel

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:34

Troep, troep en nog eens troep!
Allemaal van die oude zooi!
Ik ben er een keer geweest toen ze hadden geadverteerd met heel goedkope shabrakjes,
kwam ik daar: waren het allemaal shabrakken die verkeerd borduurd waren, shabrakken met roestvlekken en shabrakken waar de stiksels zo van kapot waren dat de rafels er aan hingen!
Nu adverteren ze weer met staldekens, die heb ik vorig jaar ook al gezien, zijn van die super slappe dekens die alleen te gebruiken zijn als onderdeken.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:54

O, het klinkt niet errug goed zeg. Ik d8 misschien ga ik er wel heen, maar nu ga ik denk ik niet meer.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 16:09

Ja dat is zo, de helft is troep! Maar nu adverteren ze met fluwelen dekjes en 40% korting op ANKY spullen. Daar ben ik toch wel erg benieuwd naar! Als we naar mn opa&oma gaan, komen we erlangs, maybe 5 minuten om, dus ik ga er denk ik wel heen! Ik vindt het altijd een gezellige boel, en je treft altijd wel iets.

BTW: New-Forest, het is in Rotterdam, een grote ruistersportzaak die "opruiming" houdt. Ze adverteren in veel paardenbladen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 18:45

Citaat:
Op 2001-09-27 21:37, schreef Ontario:
Wil graag nog een fluwelen dekje,


Dat dekje he, dat heb ik verdikke 2 mnd geleden voor 80 piek gekocht!!!!!!!!!!
*grommmmmmmm*

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:17

Ik ga altijd wel een kijkje nemuh want ik woon eer 5 min met de auto vandaan en ong. 10 min fietsen, maar het scheelt nie veel in de prijs!! En die dingen komen dan meestal nog van zolder ook Lips are sealed (dan zijn ze altijd heel vies en oud!!!!) Maar verder is het nooit iets bijzonders (vind ik) Alleen soms met dekens dan scheelt het een paar 10tjes


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:47

hoi,

ja! Ik ga ook op woensdag of donderdag

-x- Daphne

(L)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:01

Ik ga dr wel kijken denk ik, ik vind het niet zo'n geweldige winkel Frusty

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:07

die dekens daarvandaan vallen van ellende uit elkaar gewoon! die shabrakjes zijn er meestal alleen in van die vieze kleuren of ze zijn half kapot, 1x had ik er wel een heel mooi shabrakje vandaan maar daarvoor had ik wel heeel erg diep in die bak moeten graaien Haha!

een deken zou ik daar niet vandaan halen.. ik had ooit eens een zweetdeken en die had Evita na 1 dag al kapotgescheurd (die sluiting was niet goed dus hij was half afgegaan toen was ze er op gaan staan)
en een vriendin had er een winterdeken vandaan, die singels waren er zo uitgescheurd en hij was heel snel dun geworden, na een half jaar heeft ze hem maar weggegooit.

andere spullen zijn soms wel mooi, ik haal er altijd een paar halstertouwen extra en snoepies, equistar enzo..

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:13

Ik zou d'r wel een keer heen willen. Het is alleen niet om de hoek jammer genoeg. Om nou bijna heel nederland op je brommertje door te crossen is ook niet helemaal feest. Ik heb nog hoop en anders maar niet.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:42

Begin oktober was het hier in België ook Tentenkamp. Ik ben toen geweest, maar lees hier het verhaal maar: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 80&forum=1

Ik ga er misschien volgende keer nog wel eens een kijkje nemen, en het enige dat ik er nog koop zullen producten voor verzorging zijn.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:06

ik weet niet op welke dagen tentenkamp is maar ik ga dus 17 oktober aanstaande woensdag dus eerst lekker bij de mac eten mmmjammie gezellie daarna naar tentenkamp geld mee en dingen kopen Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes en 42 bezoekers