St.hubertusviering geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

St.hubertusviering geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:49

Ik ben dus gisteren naar de st-hubertusviering geweest, helemaal in mijn eentje een tochtje gedaan van 13km (op en af). Ik weet dat Heros het niet zo heeft op holle weggetjes, maar aangezien bijna alle blaadjes van de bomen zijn maakte hij hier niet zo een probleem van. Dus ik kom om een bocht, en daar staat het akelige ding... Een bunker Haha! meneer hups draai om en weg is hij dus ik trek trug, en weer hetzelfde liedje, na lang proberen, afgestapt en hem zo meegenomen hij heel nerveus naast me mee Haha! Boven op de berg stap ik terug op, en hij vind er niets beter op dan zich om te draaien en in een sukkeldrafje terug de berg af te lopen naar de bunker toe... Verward ik er nog half aan, hem toch tot bedaren gekregen *LOL* Paarden ik zal ze nooit snappen Haha! Eerst wilt hij er niet door en dan loopt hij er terug naartoe?? Maarja we hebben de viering toch op tijd behaald, en de terugweg was zonder deze accidentjes, buiten de jagers dan met hun stoere praat haha maar zal hier maar stoppe met dit onnozele verhaal

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009



Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:50

Hay, wat houd de st. hubertusviering in? De dames op het voltige forum hadden het er ook al over...

...Dreaming with my eye's wide open...

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:52

Gewoon een of andere heilige, ma dan over de dieren (ben niet zo gelovig Haha!) Dus op het einde van deze viering krijg je een stukje brood en dan is je paard (of hond) voor het hele jaar beschermd

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:14

Okay weten we dat ook weer Knipoog *LOL*

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers