Ongeluk, man op de moterkap....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Ongeluk, man op de moterkap....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 10:13

Afgelopen zaterdag ga ik mijn dochter wegbrengen naar Vorden. Rijden we met een gangetje van nog geen 40 de stad uit, komt er plotseling een oudere man op zijn fiets van rechts aan (ik reed op een voorrangsweg). Gelukkig begin ik gelijk te remmen, maar die goede man ziet mij niet en zet extra aan om de weg snel over te fietsen. Ik kon hem niet meer ontwijken, hij kwam op de moterkap tegen de voorruit aan..... Je schrikt je helemaal rot. Ik de auto uit en naar hem toe, klaagde over pijn in de rug. Gelukkig kwam de bewoner van het hoekhuis ook naar buiten. Die heeft de politie en ambulance gebeld. De politie was er binnen 5 minuten, die reden in de buurt, ze hadden nog een dronken kerel achterin liggen, die ze naar huis aan het brengen waren.
Ook de ambulance was er erg snel, die man moest een kraag om en stabiel vervoerd worden om eventueel rugletsel te voorkomen. Ziet er erg eng uit.
Daarna met de politie gesproken, die vertelde me dat ik me niet schuldig moest voelen, die man was schuld. Maar ik heb altijd geleerd dat automobilisten altijd schuldig zijn als ze een fietser aanrijden ook al heeft de fietser schuld.
Gelukkig belde de goede man 's avonds op om te vertellen dat hij niets mankeerde wat blauwe plekken en een beetje spierpijn.

Gratis af te halen mooie jonge katten


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:18

Jeetje dan schrik je je inderdaad een ongeluk! Wat een geluk dat die man ongedeerd is!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:19

Ik zou me inderdaad kapot schrikken, gelukkig voor de man dat ie ongedeerd is! - en jammer dat ie niet gewoon wat beter uitkeek -

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:23

Brrrrrr... ik heb het even helemaal gehad met ongelukken ... bah bah
Gelukkig had vrijwel niks ... maar ja je loopt wel een deuk in het vertrouwen met het verkeer ....

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:45

Zo heb ik laatst BIJNa een vrouw aangereden. Ze was aan het hardlopen. Ik had haar helemaal niet gezien en ik passeerde haar van achteren rakeling! Ik schrok me te pletter! En die vrouw heeft me niet eens gezien geloof ik.........
sja, daar kun je je behoorlijk beroerd van voelen, ook al is het je schuld niet.

De hond is de betere mens

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:35

Je schrikt je dod zeg. Ik zou echt denken: ziet die man dan niks?Lijkt me zo raar...En je zoontje, is die ook erg geschokken of vond die het juist wel interessant?

Gelukkig heeft die man niks.

Ik ken iemand en die heeft buiten haar schuld een motorrijder doodgereden en dat is echt heel erg. Kreeg ze nog een taakstraf ook Boos! Alsof het niet al zwaar genoeg was allemaal..


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:30

Ja je snapt het niet. De man geeft ruiterlijk toe dat hij fout was, maar het valt nog te bezien of ik wel vrij uit ga. Over het algemeen ben je als automobilist altijd schuldig, we wachten wel af. Mijn DOCHTER en ik zien telkens die man op ons afzeilen via de moterkap. Volgens mijn collega's raak je dat ook niet kwijt voorlopig.

Gratis af te halen mooie jonge katten

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:00

He jakkes, dat gaat je niet in je koude kleren zitten!
Verder nog schade aan de auto? Die moet ook door iemand betaald worden natuurlijk...

Nulla tenaci invia est via

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:06

ik hoop dat je er geen 'trauma' aan over houd o.i.d. hoe reageerde je dochter er verder op, levert het bij haar veel emotionele 'schade' op?

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, boyca, Eretria, Facebook, Kirsha, lyanne_sanne, Marocje, MiniTrex113, Mondy, Petra_O, Saaams, xemmafalcon, YandexBot en 179 bezoekers