waar een shet allemaal wel niet goed voor is...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

waar een shet allemaal wel niet goed voor is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 21:59

Boos! krijg altijd ongelukken met die beesten....... Haha!
ik denk laat ik eens actief doen met Reddy, ze is intussen 3,5 jaar en moet nodig beleerd worden voor de sulky en eigenlijk ook onder het zadel...
maar ik denk ach, laten we eens met haar springen, doe ik wel vaker, maar ze leert nu ook dat ze kan stoppen voor zo'n rare hindernis Schijnheilig slim beest! reddy is nu ongeveer 1.00/1.05 denk ik en het hoogste wat ik met haar heb gesprongen(ik er naast hoor Cool ) is 1.05m Lovers
had de hindernis nu ongeveer op 70/80 staan, zodat ik ook gezellig kan meespringen
ik hield haar vast bij het halstertouw dus ik te rennen met dat beest(oftewel dat beest met mij Schijnheilig Haha! ) dus ik jump over die hindernis heen, maar die drol die blijft gewoon staan! tja en ik ben altijd iemand geweest van......vast blijven houden....niet los laten, altijd vast blijven houden *LOL* dus ik hield vast , maar gooide mijn gewicht met een raptempo over die hindernis, maarja mijn arm zat nog aan de andere kant, dus ik kreeg me toch een klap in mijn zij/rug......... Boos! Huilen
was echt KRAK gelukkig viel het mee, maar ik voel nu wel dat ik het benauwd krijg en heb nu al spierpijn. ik zou zegge aan alle paardenmensen van Nederland....begin nooit aan een shet Tong uitsteken Haha! *LOL* krijg je alleen maar ongelukken mee! Lachen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:48

Oh ja lekker handig zo'n beestje.. Denk je ook es wat leuks te doen staat ie stil Tong uitsteken
Maar lijkt me best pijnlijk sterkte met je pijn Scheve mond

Caprice :+:

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:14

ja die kleine beestjes zijn slim Haha!

Dag lieve mama...


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:44

Gemeen ben jij hoor voor kleine Reddy.

Shetten roelen Tong uitsteken . Stuur haar maar een keer een weekje bij mij langs Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:47

hahahah slimme beestjes zijn het he...
beterschap met je rug.

Karaat_the_newforest op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa en 36 bezoekers