Eclipse aka Houdini... mijn boefje stond los giste

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Eclipse aka Houdini... mijn boefje stond los giste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 10:12

Ik had Clippie gisteren op de spuitplaats vast staan...tenminste, dat dacht ik... tot ik opeens zag dat hij los stond. Ik dus maar denken dat ik hem niet goed vast had gezet... Tot ik een paar minuten later weer keek; mijn kleine boef pakt het touw tussen zijn tanden en trekt het zo los! En hij kreeg het verdorie ook weer voor elkaar toen ik dacht dat ik er een betere knnop in had zitten... hihihi... het is dus toch een kleine Houdini. Nou ja, weet ik iig dat hij een slim kereltje is... Schijnheilig en dat ik hem niet zomaar even simpelweg vast kan zetten en weg kan lopen...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:21

Pas maar op, dalijk staat ie opeens 's nachts ook buiten zijn stal Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 17:29

Hij staat nog niet op stal... Haha! Maar dat zou hem waarschijnlijk ook lukken hoor. "Houdini" is als veulen ook al ontsnapt bij het afspenen... en toen hij al een tijdje met 2 vriendjes op stal stond heeft de staleigenaar de staldeur eens open gelaten... et voila, een paar tellen later stond Clip weer voor zijn mams. Haha! En op de huidige stal is hij ook al een keer uit stal onsnapt (samen lekker biksjes gaan snoepen uit de kruiwagen Haha! ) en uit het weiland... Dat laatste heb ik gezien...dat ging heel 'subtiel' als volgt: men neemt een gigantische spurt omdat men zich in het nauw gedreven voelt tussen die nieuwe jaarlinghengsten...en men spurt dwars door het schrikdraad heen... brrrrr, ik stond helemaal te trillen toen ik mijn mannetje het erf op zag stuiven, gelukkig waren er behulpzame mensen op het terrein. Maar goed, de methodes van Eclipse zijn duidelijk aan het verfijnen... *lol*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:55

Hahaha laat dat kleine monster van jou maar nooit kennismaken met dat monster van mij, die snapt namelijk ook hoe paniekhaken werken.....
Touw straktrekken, recht naar achteren, en dan met je grote flubberlippen net zo lang friemelen tot je de sluiting los krijgt..... Haha! *LOL*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:14

Hahahaha, slimmerik *LOL* Misschien kan je eens overwegen hem in te schrijven bij een castingburo: als de "nieuwe" Hans Klok alleen dan op 4 benen Haha! hij ziet er dan in ieder geval al een stuk beter uit