strandrit-paardje huren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:25

Eff een vraagje, ik wil over 2 weken met een klasgenoot van mij ergens een paard huren voor een strandrit maar nu is mijn vraag :
-Waar kan ik dit het beste doen?
-waar moet ik op letten als ik een paard uitzoek
-hoeveel zou het kosten voor een 1.5 รก2 uur rit
het liefst in de buurt van NH en ZH want texel is echt te ver ik woon in provincie utrecht (vervoer is geen probleem) Schijnheilig


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:31

Ik denk niet dat je een paard zonder begeleiding mee krijgt.
Kon bij ons tenminste echt niet (ik werk op Texel, in de zomer op een manege). Ook van te voren boeken is erg verstandig en vaak noodzakelijk. Voor 2 uur was het bij ons: 46,= gulden.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:48

In scheveningen kan dat..maar heb geen idee hoe duur het is.Er staat regelmatig een veewagen waar paarden aan vast staan om een buitenrit mee te maken.Maar ik geloof dat je inderdaad niet zomaar een paard mag meenemen zonder begleiding.

groetjes
janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:04

Bij mij in de buurt is een manege waar je wel zo een paard mee krijgt voor naar het strand. Door de duinen naar het strand is ongeveer een uur, dus je moet wel minstens twee uur uittrekken. Eigenlijk wil ik geen reclame maken voor deze manege, want zo maar iedereen een paard meegeven gaat altijd ten koste van het dier. Maar goed, ik snap ook dat je graag eens op het strand rijdt. Je moet wel goed kunnen rijden, want die huurpaarden kennen alle trucs uit het boekje.

Het is manege Heemskerk in, je raadt het al, Heemskerk NH.

Karin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:13

thanx voor jullie reacties ! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 10:34

Je kunt je afvragen of je wel WILT rijden bij een bedrijf dat z'n paarden zomaar aan Jan en Alleman meegeeft, zonder begeleiding...... Is geen teken van goed horsemanship als je het mij vraagt.... Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, OmgiliBot en 125 bezoekers