verkeerde kaarten jumping A'dam @#$%

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

verkeerde kaarten jumping A'dam @#$%

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 10:39

Op 3 oktober heb ik de kaarten van Jumping Amsterdam besteld met 20% korting.
Voor het eerst moest dit gebeuren bij topticketservice,die ook de kaarten regeld voor de theaters.
Het bestellen kostte en gaf al de nodige problemen , daar zal ik jullie niet mee vermoeien maar na drie keer heen en weer bellen (verkeerde naam en tel.nr en dagkaarten ipv passepartout.)dacht ik dat alles nu wel goed zou zijn.De bestellijn kostte wel 45 eurocent per minuut .KASSA voor hun.
Kreeg ik gisteren de kaarten en punt 1 in een ander vak,maar daar kon ik nog over heen stappen,maar punt 2 een vriendin die alleen de zaterdag avond mee zou gaan zat in een heel ander vak en andere rij,terwijl we bij elkaar zouden zitten. Boos! .
Ik weer gebeld echt witheet,blijken ze alle pass-partout houders bij elkaar in een vak te hebben gezet en de losse kaartjes in andere vakken.
Nu heb ik nog kunnen regelen dat we in het zelfde vak kunnen alleen met 5 stoelen er tussen.
Tenminste dat hoop ik,en ze dit niet ook weer fout doen Boos! Boos!

Ondertussen wel weer een hele tijd moeten wachten op antwoord Frusty weer KASSA .
Verder is het belachelijk dat je voor ieder kaartje apart de administratie kosten a 2.25 euro moet betalen,terwijl het 1 bestelling is Verward

Toen jumping het nog zelf regelde ,heb ik nooit problemen gehad,en dat is al langer dan 25 jaar.
Ik ga zeker een klacht indienen bij Jumping zelf over dit bureau ~~}>


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !


mynameisme
Berichten: 3
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:13

Jeetje dat is niet echt geweldig neej Boos! :S
Zelf ben ik 1x naar Jumping A'dam geweest en toen heeft mn moeder alles geregeld Knipoog

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:40

ik weet wat je bedoelt.ik werk(te) er namelijk Nagelbijten / Gniffelen .ik werk er ongeveer een maand maar ben het nu al zo zat daar dat ik iets anders ga doen per november.het enige handige was dat ik nog meer korting krijg op die jumping kaarten maar dat is alles Geld, geld! .omdat er zooooo veel nieuwe mensen werken is het daar een soepzooitje.je krijgt er wel trainingen maar je kan natuurlijk niet meteen alles.de dagkaarten en pass-partout kaarten mag ik ook nog niet verkopen want dat word door de mensen gedaan die er al langer werken.zij kunnen in een ander systeem om die kaarten te boeken.hoe en waarom dat is.....joost mag het weten Verward .en ja...dat het veel geld kost om naar hun toe te bellen dat vind ik ook niet slim want toen ik net ingewerkt werd moest ik vaak dingen vragen en kwamen mensen altijd met moeilijke vragen.en tsja....daar hang je dan als klant: 10 min, soms een half uur. dat vind ik zelf ook heel vervelend maarja ik wil natuurlijk wel goeie info geven.sommige mensen vinden het geen probleem en andere weer wel.en ik zal je alvast vertellen er zijn al een aantal mensen die een klachtenbrief hebben geschreven voor jumping weet ik dat niet maar voor voorstellingen enzo wel.maar het helpt niet! soms zijn er ook mensen die met een klacht bellen en vragen dan naar mij naam die mogen ze best hebben maar al zou die meneer of mevrouw je naam noemen bij een klacht worden wij er toch niet persoonlijk op aangekeken.(hebben wij dan weer geluk mee Tong uitsteken ) dus dan weet je dat alvast.en die administratie kosten....dat snap ik ook niet.en waarom ze zich TOP ticket line noemen....dat snap ik ook niet???? sterkte met een nieuwe boeking maken. het enige wat je misschien nog kan doen is zeggen tegen degene die je aan de tel krijgt dat je met iemand wilt praten die in het bestand ANGEL kan komen zodat ze je beter kunnen helpen(hoop ik dan).

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:00

he wat vervelend voor je ....
hoop dat je het nog kunt regelen dat je wel bij die vriendin kunt gaan zitten

en zal zeker een klacht indienen

ONDERSCHRIFTLOOS

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:48

Ja, het was idd erg lekker geregeld. Zeker niet leuk om iemand apart te zetten die al weinig verstand van paarden heeft
We komen er onderling wel uit, maar het is niet zoals het hoort!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 18:12

Ik heb vanmiddag al een mail gestuurd naar de PR-dame Noelle Nanning van Jumping Amsterdam zelf.
Dit is het eerste jaar dat het op deze manier geregeld was,vroegere jaren regelde jumping het zelf.
Misschien een idee voor hun om volgend jaar de kaartverkoop weer anders te doen.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:27

Idd belachelijk geregeld... Heb ook met 20% besteld... En hoe ik het uitgerekend heb,kwam ik tottaal anders uit als dat hun kwamen..Ik wacht even mn kaartjes af en dan maar duimen dat het goed is gegaan.. Heb ook al 3 x moeten bellen... Idd goed id voor jumping om dit zelf weer te gaan doen?Want die blonde mutsen die ik tot nu toen aan de telefoon heb gehad waren zo giga dom en dom blond... Lips are sealed Dus hoop dat het goed is gegaan..

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:28

proudmama schreef:
Ik heb vanmiddag al een mail gestuurd naar de PR-dame Noelle Nanning van Jumping Amsterdam zelf.
Dit is het eerste jaar dat het op deze manier geregeld was,vroegere jaren regelde jumping het zelf.
Misschien een idee voor hun om volgend jaar de kaartverkoop weer anders te doen.



Miss een idee om even allemaal te mailen????????? Knipoog Clown
Want hoe het nu gaat is niet om over naar huis te schrijven Scheve mond

keep calm, I'm engaged!!! <3

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:55

Ik heb ook via de telefoon gebeld om nog in aanmerking te kunnen komen voor de 20% korting. Dat had ik nog speciaal nagevraagd.
Eerst allerlei computerstem menu's doorgewerkt totdat ik doorverbonden werd met een vrouw. Ze had al mijn gegevens ingevuld in de computer en drukte toen iets in waardoor alles ineens weg was. Toen kon ze het meeste wel weer terugvinden en ze heeft alles herhaald ter bevestiging. Nou alles klopte. De kaartjes zou ik thuisgestuurd krijgen. Ik heb ze nog niet binnengehad, maar het geld is ook pas deze week van mijn rekening afgeschreven dus ik wacht het nog even af. Ik had trouwens vak G gekozen. Kijken of dat straks nog klopt.

Voorgaande jaren heb ik de kaartjes een keer via internet en een keer per post besteld. Het geld werd automatisch van je rekening afgeschreven en de kaaarten komen vanzelf binnen. Mijn zus wilde dit jaar ook nog via internet bestellen. Je kon op de site wel kaarten voor JA bestellen, maar we konden nergens iets terugvinden over de korting, dus toen heb ik maar naar Topticketline gebeld. Hopen dus dat alles straks nog klopt.

Voor een realistisch portret van uw dier!! Vraag een prijslijst aan!
Bekijk ook even mijn topic

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:57

zoals ik al zei er werken te veel nieuwe mensen en daarom is het gewoon een grote zooi! als je het via je bank/giro rekening laat doen dan duurt het gemid. 16 dagen voordat het is afgeschreven en daarna worden de kaarten pas opgestuurd.ik ben blij dat ik niet 1 van jullie aan de foon heb gehad,had ik me nog aangesproken moeten voelen..... (ik ben niet blond hoor) Blond ik hoop dat het verder allemaal klopt voor jullie.en ik hoorde ook dat het voor hun allemaal de eerste x was dat ze voor jumping moeten verkopen.gelukkig dat ik er verder geen last van heb Haha! .

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 14:54

Ik heb bericht terug gehad van de PR medewerkster van Jumping zelf en zij neemt zeker kontakt hierover op met TopTicket.
Mocht mijn kaart niet in orde komen moet ik weer mailen van haar.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:09

Ook ik heb kaarten besteld via TOP Ticket line, nog met 20% korting, ik had een aardige mevrouw aan de lijn die mij vlot heeft geholpen, het bleek dat zij zelf niet mocht aangeven of ik ook korting wilde, maar met enkele 'hints and tips', kwamen we wel zover.. Knipoog
Het duurde idd lang voordat de kaartjes kwamen, maar ach.. het is pas volgend jaar.
Op het eerste gezicht klopte de kaarten wel, maar ik ga er toch nog even een kritische blik opwerpen..


Ik heb 'm geworpen, en het klopt.. ook het bedrag...
Dus zaterdagavond en zondagavond zit ik in vak F rij 8...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 17:14

Het blijkt dat het redelijk goed gaat met de gewone kaartjes maar niet met de passe-partout houders.
Die hebben ze gewoon bij elkaar in een hoekvak gedropt,terwijl ook wij hadden mogen bepalen waar we willen zitten.
Tenslotte ben ik bijna 450 euro kwijt!! aan 4 kaarten Boos!


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:45

Dat is inderdaad niet echt netjes!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:56

zo had ik kaarten besteld voor de world cup springen en kaartjes gevraagd op de lange zijde en NIET gehad...........nu zit ik op de korte zijde........vraag me af of ik hier nog iets aan kan doen ? zou ik een maitlje kunnen sturen ? en inderdaad, 10 minuten aan de telefoon gezeten, KASSA......................

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 14:54

Helaas een mail sturen helpt niet je moet bellen.
Kijk even of je niet betaald hebt voor de korte zijde want die kaarten zijn goedkoper en dan kan je niet protesteren.
Ik heb het verkeerde kaartje terug gestuurd(aangetekend) en gisteren een nieuw binnen gehad.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:43

misschien een beetje offtopic maar waar kan je die kaarten bestellen?

Het is zo fijn om klein te zijn!!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 19:13



Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:15

nee het was 1 vaste prijs..............maar ik ga toch even bellen morgen..........ben benieuwd!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:54

bij mij is het geld afgeschreven,ben benieuwd wanneer ik ze dan krijg.. Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:55

Bij mij is het geld ook onlangs afgeschreven, maar nog niks binnen. Ik had 3 kaartjes besteld op de lange zijde, ben benieuwd Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miiej, onpaard, Sanet en 66 bezoekers