Eeuwige glimlach (gruwelijk!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Eeuwige glimlach (gruwelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 09:28

Dit kreeg ik net via email binnen:

Een groep jongens terroriseert verschillende plaatsen in Nederland en hanteren daarbij een gruwelijke methode. Meisjes die de bende tegen het lijf lopen, krijgen de keus voorgelegd: óf je doet mee aan groepsseks, óf je krijgt van ons een smiley. De meisjes kiezen voor het laatste - 'smiley' is een benaming van het lachende gezichtje op xtc-pillen. Des te groter is de schok als blijkt dat de bendeleden er iets heel anders onder verstaan: twee messneden in de mondhoeken en vervolgens een flinke stomp in de maag zodat de wangen uitscheuren doordat lucht die eruit geperst wordt. Nadat ze dit gedaan hebben strooien ze zout op de wond zodat je voor de rest van je leven met een litteken zit (eeuwige glimlach). Ze zijn inmiddels al in Vlaanderen, Bergen op Zoom, Leiden, Antwerpen, Roosendaal, Antwerpen ,Halsteren, Denhaag, Rotterdam,en berschenhoek opgedoken. De bende bestaat uit ongeveer 6 Antillanen/Marokkanen. ( bron: http://www.leidschdagblad.nl/Pagina/0,7 ... --,00.html http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/06/0901.html ).

Afschuwelijk toch Scheve mond

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:30

En onder het bericht staat:
Citaat:
De paniek blijkt echter onterecht. Het gaat om een zogenaamde 'stedelijke mythe'. ,,In de volksmond heten ze broodje aap-verhalen'', zegt Peter Burger van de Leidse universiteit. ,,Urban legends, moderne sagen, asfaltsprookjes.

Twee weken geleden hoorde ik dit verhaal voor het eerst in Leiden, maar het is minstens vijftig jaar oud en stamt oorspronkelijk uit Engeland. Nu is het in Nederland opgedoken.''

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:30

Ik geloof dat ik dit al een x aantal keren voorbij heb zien komen op Bokt en is echt NIET waar!
Broodje aap...

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 09:31

Oooh, gelukkig maar Lachen

Ik kon de link in het bericht niet openen.. vandaar dat ik het niet had gezien.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:35

Aangezien het al op meerdere plekken op Bokt heeft gestaan komt er een slotje.