s

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 14:57

s
Laatst bijgewerkt door janna op 08-04-22 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:02

Wat leuk zeg voor Agenda!
Zal ze wel lekker over dromen, over dat grote boze bos en dat grote enge paard! Knipoog *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:28

Leuk is dat toch he ben benieuwd wat ze vond van deze afwisseling. en Tja ik vind Agenda gewoon Kwijl
Kan er niets aan doen toen jij zei dat dat de minst leuke was haha Had ik toch wat ergs verwacht maar niet zo'n prachtig paard

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:30

Foei kim dat mogen we niet zeggen ook niet dat janna zo super kan rijden. Oeps doen we het toch weer hihi Schijnheilig .

Lekker hoor moet je vaker met haar doen ik zou het ook wel vaker willen doen Party!! .

Ben nu wel benieuwd naar Agenda ? Foto´s ?

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 16:40

s
Laatst bijgewerkt door janna op 08-04-22 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:19

Oops, had ik helemaal Janna's verslag van onze buitenrit gemist.... Dom dom dom dom. Maar nu heb ik het wel gezien. GROOT BRUIN PAARD??? Jur is maar een 1.60-er hoor, een lekker kleintje haha. Noem haar niet voor niks klein paardevrouwtje... Haha! Maar het was idd voor herhaling vatbaar! Heerlijk weer, veel zon en lekker naar het bos. Wat wil je nog meer. Ik zat om één uur nog thuis, zag dat janna ook nog online was haha, maar toen maar snel naar Jurga gefietst om om half twee het bos in te rijden. *LOL*
Agenda is idd een heel mooi paardje, dat zeker weten. En wat was het allemaal spannend!!! Haha! Op een gegeven moment ben ik er ff afgegaan zodat we op een normale manier langs een boomwerkersploeg konden (leuk woord?)... In het zandgat gingen we ff een galoppie doen. Agenda echt van links naar rechts en van rechts naar links het pad over en Jur met haar korte pootjes en een klein bokkie erachteraan. Nadat janna weer was afgeslagen bij haar stal benm ik nog een eindje verder het bos in geweest, was echt heerlijk. En nu deed ze wel UITGESTREKTE draf Haha! Haha! Haha! !!! Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, dus we spreken wel weer een keer gauw wat af... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83, Maanon_, maxie, onpaard en 32 bezoekers