De laatste familieroddels bij RTL Boulevard 24/10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

De laatste familieroddels bij RTL Boulevard 24/10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 21:01

Grappig, hoorde net in een voorstukje van rtl boulevard van morgen dat de teloorgang van de fam. Fagel morgen dus wordt besproken bij rtl boulevard.

Naja grappig, het was niet echt positief? Ik hoop dat ze een beetje aardig blijven voor de familie Knipoog Ik weet idd dat niet alles altijd even top is gegaan.

Ton Fagel is getrouwd met mijn tante (zus van m'n vader) en zodoende dus bij de familie gevoegd Knipoog

Voor wie de Fagels niet kent: beroemdste culinaire familie in Nederland zeg maar Knipoog
Ze hebben Tip Culinair gedaan, mijn oom heeft dat barbeque programma gedaan, en in een ver verleden de way of life show met ron Brandsteder, met mijn Tante een davitamon reclame gedaan etc etc.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:22

Lijkt me niet echt leuk voor jou dat je fam zo in the picture word gezet (en hopelijk indd niet negatief)
Maarre ik ken de fam. Fagel niet Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:55

Ik ken de Fagels wel Lachen !
Ging vroeger vrij regelmatig eten bij le Moustache in Utrecht Vingers aflikken , lekker en erg gezellig ! Bij de hoefslag gingen we wel eens wat drinken, daar eten kon ik toen niet betalen Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 23-10-03 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:55

Soraya schreef:
Maarre ik ken de fam. Fagel niet Knipoog


Ik ook niet? Schijnheilig

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 07:55

Hardstikke leuk! Ik ken de familie niet, maar jij kent ze wel, en dus weet jij zelf wat waar is en wat niet! Trek je er niets van aan, die jongens vervelen zich altijd:)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:47

Toen restaurant de Kuuk in Bilthoven nog Kukeleku heette was het ook van Fagel. Niet van die oudere man maar die jongere, en megalelijke, broer.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 19:23

Het viel mee.

Ik vond het alleen even sneu toen het over gerard fagel ging.
Al zo lang geleden en ik kende hem persoonlijk niet, maar als ik zie dat mijn oom daar emotioneel over verteld krijg ik wel een brok in mijn keel.

Overigens interessanter insider 'roddeltje' Knipoog

Ton Fagel heeft zelf vroeger paardgereden, voornamelijk springen, dat vertelde hij me onlangs pas aangezien mijn nichtje helemaal paarden idolaat is ook (zit in de familie Knipoog ) en ik mijn paardenfoto's liet zien waar ze helemaal van uit haar dak ging Knipoog (Alles met paardjes is geweldig natuurlijk Knipoog ).