Mijn oom vertrekt morgenochtend naar america

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 15:47

Mijn oom moet morgen ochtend voor zijn werk naar america. Naar San Francisco. Mijn tante laat hem gaan met gemengde gevoelens. Het idee alleen al dat hij misschien niet terug komt. Hij heeft twee dochtertjes , eentje van bijna 6 en eentje van 2. Lijkt me verschrikkelijk... Weet ook zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden, we gaan best wel goed met hem om.. Scheve mond\

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:53

Hee, heel veilig hoor! Ik ken al 2 mensen die van de week naar Israel zijn gegaan en ik heb heel veel vrienden in Frisco wonen. Geweldige stad! Aanrader Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 01:04

Indeed.. Het is geen warzone ofzo in de US Lachen Lijkt me dat je niet echt veel meer risico loopt in de US dan anders.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:47

Toch loop je risico vind ik. Maar ja, je moet altijd een beetje risico nemen. Ik ga volgende week voor mijn werk naar wiesbaden. Leuk als je dan een uur later hoort van die 10 miltvuur gevallen in wiesbaden. (kweet nog steeds niet of dat nou echt zo was, of dat ze het vermoedden)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:47

Bommen in een tunnel waar je op dat moment hoogstwaarschijnlijk niet bent Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:37

ja de kans is ZOOOOOOOOOOOOO klein. en nu maakt de hele wereld zich zorgen als die in een vliegtuig moet (ik ook hoor ben ook zo'n zenuwpees..) maargoed..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:09

hmm, angst is niet altijd even een rationeel iets. Mensen die last hebben van Claustrofobie, durven niet eens een lift in. Ik heb eens samen met iemand die aan hoogtevrees lijdt over een bergpas in Zwitserland gereden, ook geen pretje.

Rationeel gezien is de kans echt heel erg klein dat er iets gebeurt. Ik stap dinsdag weer lekker op het vliegtuig, en kom dan vrijdag weer terug. Dan gelukkig weer 9 dagen pauze en dan weer op en neer. Ook ga ik volgende maand nog even op en neer naar San Francisco *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers