snif, onze hond is niet meer.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 11:07

sinds 2 maanden ging hij al achteruit, maar toch steeds had hij weer oplevingen en leek er weinig meer aan de hand. Vanaf zondag ging hij weer achteruit, maar best snel nu. Woensdag kon hij al bijna niet meer lopen, en gisteren ging het echt niet meer. Hij kon niet meer staan en lag alleen nog, geestelijk wilde en kon hij nog wel alleen zijn lichaam wilde niet meer meewerken.
Dus gisterenavond maar naar de DA, hij is daar heel rustig ingeslapen en het is ook goed zo.
Ik ben blij voor hem dat hij niet meer hoeft te lijden, blij ook dat hij toch 14 jaar bij ons geweest is, maar ik mis hem ook heel erg. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing en heb er ook geen spijt van. Maar ik mis mijn lieve, onbenullige, ietwat overenthousiaste, altijd in voor een spelletje, vrolijke hondje.
[img]../upload/282/arko.jpg[/img]
Dit was hem dus.

_________________
Hoe groter de nood, hoe leger de batterij van je mobiele telefoon is..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Esther op 2001-10-12 11:07 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:09

wat een schatje zeg.... sterkte met t verwerken van t verlies. 14 jaar he. best oud toch?? wel fijn voor m dat ie zo rustig is ingeslapen, nu heeft ie ook geen pijn meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:16

Afbeelding

veel sterkte

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:33

Wat erg!! Heel veel sterkte hoor...mijn hondjes zijn mij ook heel dierbaar...

Wel een hele leuke foto trouwens

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:34

Aaah wat sneu maar goed dat je zelf de beslissing hebt genomen voordat het echt mis ging.

Sterkte met dit verlies van je maatje het zal niet meevallen thuis komen in een leeg huis Huilen . Ik heb dit toen ook mee moeten maken ikheb toen maar snel het huis gevuld met een klein pupje die nu alweer bijna 7 jaar is Lovers .

Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:38

Jeetje meis, wat vervelend nou.... Maar laat het alsjeblieft een troost voor je zijn dat je hondje veertien jaar van jouw vriendschap en liefde heeft mogen genieten. Ik weet zeker dat jullie een goede, eerlijke en dappere keuze hebben gemaakt om het dier een verdere lijdensweg te besparen.
Heel veel sterkte.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:08

Heel veel sterkte. Meer woorden heb ik er niet voor.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:31

Ik heb zelf ook een hond waar ik absoluut niet meer zonder zou kunnen. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Ik kan je dan ook alleen maar heel veel sterkte wensen de komende tijd..

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:41

ik heb ook pas mn hond moeten wegbrengen dus ik weet hoe ongelofelijk pijnlijk het is!Heel erg veel sterkte!

groetjes
janneke

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:41

Veel sterke. Ik voel je pijn en leegte.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:43

Oh mèn!!! Wat erg! Heel veel sterkte ermee. Maar ik vind dat je een goede beslissing genomen hebt!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:46

ik zit hier al een dikke brok in mijn keel weg te slikken alleen al bij de gedachte dat ooit wel eens één van onze hondjes zullen weg vallen!

Heel veel sterkte!!!

Uit ervaring weet ik dat met een puppie de 'wond' sneller zal helen Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:59

Ah wat een schatje Verdrietig
Heel veel sterkte!

Het was beter voor hem, en hij is toch best wel oud geworden...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:34

Ik moest ook effe een paar keer slikken nadat ik jouw verhaal las. Heel veel sterkte. Ik weet ook hoe het is om een dier weg te brengen waar je lief en leed mee gedeeld hebt. Het is verschrikkelijk en altijd moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Sterkte in ieder geval...
groetjes.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:59

He bah Esther, wat naar voor je!
Maar net wat je al schreef: je zag het aankomen.
Maar goed dat je de bruiloft achter de rug hebt, dat heeft ie toch mooi nog even meegemaakt!
Sterkte!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:04

Rainbow Bridge
Just this side of Heaven is a place called Rainbow Bridge.

When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends there, so that they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.

All of the animals who have been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing, they miss someone very special to them, who had to be left behind.

They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His eyes are intent, his eager body quivers. Suddenly, he begins to run from the group. Flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster. You have been spotted and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face, your hands caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life, but never absent from your heart.

THEN YOU CROSS RAINBOW BRIDGE TOGETHER.

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:06

oh gecondoleerd!!weet percies hoe je je voelt ik moest ook zon mooie grote hond verlaten zonder dat ik afschijd heb genomen Huilen

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:39

Heel veel sterkte voor de aankomende tijd!!! Ik leef met je mee.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 00:42

Ik weet hoe erg het is om afscheid te nemen van een huisdier. Denk dat de meeste dat wel weten.

Veel sterkte hoor

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 09:23

aah trranen in mijn ogen.
zielig zeg!! zo'n mooie hond.
en helen.. het was ook zo zielig Huilen

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 10:42

Dank voor jullie lieve reacties.
Het is verschrikkelijk stil in huis, maar dat went ook wel weer. Ik ben ervan overtuigd dat ik de goede beslissing genomen heb, hij heeft niet lang hoeven lijden. Lichamelijk had hij geen pijn, maar zijn geest wilde nog rennen, spelen en donderjagen en hij kon niet eens meer staan.
Zijn laatste nachten maakte hij rond 5 uur altijd wat lawaai zodat ik iedere keer wakker werd. Afgelopen nachten ben ik ook braaf om 5 uur wakker geworden, hij "spookt" nu al hier rond Lachen Huilen
Zoals MB al schreef: Hij is nu bij zijn vriendjes, kan weer rennen en spelen, en hij wacht daar op ons zodat we dan weer samen kunnen zijn.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:51

gatver, jij zit nu in een rotperiode zeg. En daar kan ik over meepraten! Voor mij is het ook altijd een zwaar verlies als mijn hond doodgaat. Maar je zult ooit weer zoveel van een hond gaan houden hoor. zoek maar veel afleiding op het moment. Veel sterkte.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:46

oh wat een ontzettend lieve foto!
gelukkig leeft mijn hondje nog, ik moet er niet aan denken dat ... nou ja,je snapt me wel!
Sterkte meis!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:49

tjee, wat erg, gecondoleert!!

het lijkt me echt vreselijk!!