Update ingewikkeld relatie probleem...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Update ingewikkeld relatie probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 10:16

Hallo,

Heb hier een tijdje geleden een berichtje gezet http://www.bokt.nl/forums/search.php?mode=results
Nou even een Update...

Het gaat dus nu echt super tussen ons Haha!
Ben helemaal blij heb al ze andere vrienden gesprokken en die zeiden dat het echt niet waar kon zijn...
Zelf ben ik er ook wel van overtuigt dat het niet zo is..
en als het wel zo is kom ik er vanzelf wel een keer achter en dan heb ik nog tijd genoeg om er mee te stoppen...
Die vriend die het mij verteld heeft is nu dus ook heel erg boos op mij, maar das lekker zijn probleem nu Tong uitsteken

Iedereen die toen op me bericht heeft gereageert nog bedankt....

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:42

Hoezo een bord voor je kop....sorry maar hij had wat toegegeven en daarbij denken zo vaak mensen dat bepaalde mensen niks kunnen doen.

Ik blijf erbij dat ze het niet voor niks zeggen en dat mannen goed kunnen liegen.

Maar hoop voor je dat je gelijk hebt. Succes ermee!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 14:47

Dank je..
Maar ik vond het toch een beetje een vreemd verhaal van die gozer en dat klopt dus ook voor geen meter... En omdat ik me vriend toch meer vertrouw dan hem heb ik deze keuze gemaakt... En ik heb zo iets ik wil eerst echt bewijs want wat hij heeft toegeven is niet iets waar ik me druk over kan maken want we hebben altijd tegen elkaar gezegt dat we wel mochten flirten... En dat is ook wat er gebeurt is dat heeft dat meidje zelf gezegt...

maar inderdaad misschien heb ik wel een mega bord voor me kop Clown

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:29

die link van je leidt naar de zoekmachine? Dus ik ken de geschiedenis hierachter niet maar fijn dat het weer goed gaat tussen jullie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:31

Waar er rook is, is vuur...

Maar ieder zijn eigen keuze. Succes.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:50

Ik hoop het echt voor je dat het allemaal nergens op berustte, maar
klinkt toch niet goed.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 15:52

Nee ik weet het maar weet je we hebben het nu gezellig en ik vind het wel best... Als het allemaal wel waar blijkt te zijn gaat hij er als nog uit.. Maar ik vind het ook zo zonde om hem er nu zonder bewijs maar uit te zetten want we hebben het echt heel goed samen en hebben dezelfde dromen... Dus ach we zien het wel ben nog jong dus heb alle tijd om het te onderzoeken...

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 07:59

Tuurlijk datte, wacht gewoon af wat er komt. Tijd zat, en elke relatie gaat wel eens door een crisis, dit hoort nu eenmaal bij relaties hé.
succes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:18

dit is toch dat marine verhaal en dat jij van een kennis van jouw vriend gehoord had dat hij vreemd gegaan was? ik snap al sowieso niet waarom diegene het nodig vond om dat jou te vertellen en al helemaal niet waarom die kennis nu boos op jou zou moeten zijn. als je je vriend vertrouwt, geloof je toch zijn verhaal.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 09:54

SuperPepeijn schreef:
dit is toch dat marine verhaal en dat jij van een kennis van jouw vriend gehoord had dat hij vreemd gegaan was? ik snap al sowieso niet waarom diegene het nodig vond om dat jou te vertellen en al helemaal niet waarom die kennis nu boos op jou zou moeten zijn. als je je vriend vertrouwt, geloof je toch zijn verhaal.


Ja dat klopt...