Westernbijrijd(st)er gezocht v. Haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Westernbijrijd(st)er gezocht v. Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 23:56

Ik zoek een verzorgster/bijrijdster voor mijn hele lieve Haflingermerrie (1,50m) die in Wassenaar bij een manege staat. Ze is 1.50 groot en we rijden Western. Dat zou je moeten kunnen of (willen) leren!
We hebben alles dichtbij, strand, duinen, recreatiegebieden, 2 buitenbakken, longeerbak, binnenbak. We rijden veel recreatief maar soms moet er ook getraind worden!

Wij rijden nu met zijn 2'tjes..maar omdat ik alleenstaande moeder ben met fulltime baan zoek ik voor de dinsdag en om de week het weekend nog een leuke, gezellige, goed rijdende, betrouwbare bijrijd(st)er. Je hoeft niet uit te mesten of te voeren, alleen verzorgen en rijden. Als je een ruiterbewijs hebt, boven de 18 bent, eigen vervoer hebt en niet al te groot/zwaar bent zou dat helemaal mooi zijn.

Als het klikt met mij en het paard mag je uiteraard buitenrijden en lessen nemen(priveles). Ik verwacht wel dat het paard en de spullen goed verzorgd worden en mijn paard voldoende beweging krijgt!

Ik vraag een gedeelte van de stalhuur in overeenkomst met het aantal dagen dat je gaat rijden.

Ik ben zelf 40 jaar oud en ik zou nu echt wel eens de gouden bijrijdster willen vinden die mijn paard verdiend heeft!

Je kan meer lezen over mijn paard en mezelf op http://home.wanadoo.nl/nluigs!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:08

Ik heb zelf al een paard, maar wilde even zeggen dat de link het doet als je de uitroeptekens er achter vandaan haalt.. Misschien belangrijk voor de geinteresseerde!
Veel geluk gewenst met het zoeken van een bijrijdster!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 20:33

Bedankt voor de tip..kan de advertentie helaas niet meer wijzigen maar de link naar mijn website is dus
http://home.wanadoo.nl/nluigs (en dan bij Stranger klikken!!)

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 23:03

Is er dan niemand die iemand weet voor deze lieve en heel betrouwbare dame die al aardig vordert op westerngebied? Het is niet zo'n kleine dikke haf maar een mooie slanke van maar liefst bijna 1,50... please???