Wat ik net op tv zag...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Wat ik net op tv zag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 19:44

Net zat ik tv te kijken (explosief) en jeeemig wat was ik geschrokken!
Er was een paard dat was uitgegleden op de spoorlijn en die was toen onder een brug terecht gekomen Verdrietig
Hij heeft ddaar meer als een half uur gehangen omdat de reddingswerkers niets konden doen! Huilen
Ik zat daarzo in een shok!Dat paard hing daar maar hulpeloos te hinniken.
Echt vreselijk gewoon Scheve mond
En toen brak het touw.En als dat paard zou vallen kwam ie in een ondiep meertje terecht. en dan zou ie ze nek breken...... Verdrietig
Maar het paard viel en toen...........................................Kwam ie net op het nippertje op ze zij!!! Haha! Haha! Haha! K was zooo opgelucht!!Dat paard had alleen een gekneusd achterbeen!!!o wat vond ik dat eng!!! Haha!

Be the change that you want to see in the world.


fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:47

aaaaaaaaaaah das nie mooi joh!!!! eng heb ik ook es gezien in een put en dat paard kwam er na 2 uur probere pas weer uit echt super zielig!!!!!!!! om te janken gewoon joh!!!!!!!

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 19:49

fancylover schreef:
aaaaaaaaaaah das nie mooi joh!!!! eng heb ik ook es gezien in een put en dat paard kwam er na 2 uur probere pas weer uit echt super zielig!!!!!!!! om te janken gewoon joh!!!!!!!



jaa maja ik kon me not neg inhouden Knipoog

Be the change that you want to see in the world.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:06

jah ik heb het ook gezien!! met een half oog dan...echt zielig hoor! maareh ik had alleen niet te horen gekregen hoe die nou daar kon komen hangen??

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 20:08

Liesje_Lover schreef:
jah ik heb het ook gezien!! met een half oog dan...echt zielig hoor! maareh ik had alleen niet te horen gekregen hoe die nou daar kon komen hangen??



Nou hij was uitgegleden omdat het daar glad was ofzo Verward

Be the change that you want to see in the world.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:12

owz...best wel vaag

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:20

Ow erg zeg!! Vreselijk is dat..
Met mijn stage waren we vorige week bij zo''n man,een beetje een alternatieveling Knipoog met een stro hoedje op..
hij heeft een oude pony en kar,waar hij overal mee naartoe rijdt..Hij vertelde eens dat ie met een kar vol kinderen een spoorlijn over wilde steken,maar dat de pony ergens van schrok en met zijn ijzer vast kwam te zitten in de rails..Ze kregen hem maar niet los..Dit ging een kwartier voort,tot er een trein aankwam en de pony vreselijk schrok van het kabaal van de spoorbomen,waarop het beeste nét op tijd los kwam...

Argh,vreselijke verhalen zijn dat!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:24

aaah ikmoet er neit aan denken!!dat verhaal van kellyenxena...brrr

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:49

Ai, nie leuk! Waar bleef hij aan hangen dan? Halster(touw), hoofdstel? Ik snap het namelijk niet helemaal. Bloos

Morrigan

Berichten: 6
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:55

Heb het wel vaker gezien, helaas ook een keer dat het verkeerd afliep. Een paard was van schrik in prikkeldraad gelopen. Zich helemaal vastgeworsteld in paniek. Uiteindelijjk hebben we het beestje af moeten maken (met eigen hand, want in Australië heb je niet overal zomaar een dierenarts bij de hand...) omdat hij helemaal in shock en niet meer uit het prikkeldraad te halen was...

For this is the first day of the rest of your life...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:58

ja brr ik zag het ook wat denkt zo´n vent wel niet.. tss die brug ik zou daar echt nooit over heen gaan echt onverantwoord van hem en het paard is weer eens de dupe.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:47

Arm paardje.. Scheve mond Hopelijk heeft hij er later geen blijvend letsel van.

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:30

Miri schreef:
Net zat ik tv te kijken (explosief) en jeeemig wat was ik geschrokken!
Er was een paard dat was uitgegleden op de spoorlijn en die was toen onder een brug terecht gekomen Verdrietig
Hij heeft ddaar meer als een half uur gehangen omdat de reddingswerkers niets konden doen! Huilen
Ik zat daarzo in een shok!Dat paard hing daar maar hulpeloos te hinniken.
Echt vreselijk gewoon Scheve mond
En toen brak het touw.En als dat paard zou vallen kwam ie in een ondiep meertje terecht. en dan zou ie ze nek breken...... Verdrietig
Maar het paard viel en toen...........................................Kwam ie net op het nippertje op ze zij!!! Haha! Haha! Haha! K was zooo opgelucht!!Dat paard had alleen een gekneusd achterbeen!!!o wat vond ik dat eng!!! Haha!


Wat erg!! Ik kreeg de rillingen toen ik het las! Ik zou er trouwens ook niet naar kunnen kijken hoor!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 06:39

brrr jeetje wat erg zeg!!Najah beter een gekneusd achterbeen dan paardje dood... Hij zal ook wel voor zijn leven een trauma hebben aan die spoorlijn en brug!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 06:41

ik heb het ook gezien!
het paard bleef hangen aan een been die klem zat, was echt een vreselijk gezicht, ik kan me alleen niet voorstellen dat hij alleen een gekneusd achterbeen had want echt lekker liep hij niet toen hij opstond.

Z1+1

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:04

ik heb het gelukkig niet geizien... daar kan ik helemaal niet tegen Bloos

Dag lieve mama...

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:12

ja dat heb ik volgens mij al een andere keer gezien!echt heel zielig om naar te kijken.het liefst kruip ik door de tv om dat paardje te redden Boos!

Joyckuh
Berichten: 4860
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:10

Dat heb ik ook gezien..
"Hij heeft alleen maar een verstuipte enkel"
Dat paard liep hartstikke kreupel! Nog maar te zwijgen over het trauma wat het zal hebben.
Ze viel wel met mazzel, zeg, iets minder gedraait en ze brak haar poten!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:12

ja ik heb het ook gezien!!! verschrikkelijk!
en ik geloof ook niet dat dat paard alleen maar een gekneusde enkel had!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:18

Ik heb het ook gezien. Gelukkig kwam het paard op z'n zij terecht. Ik schrok echt wel, toen ik het zag hangen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:12

Wij hebben het ook gezien. 't Was echt verschrikkelijk om te zien. Mijn vriend was heel boos op die eigenaresse. Ze reed dus over een spoorbrug (wat moet je daar met je paard?) en het paard strijkelde over een biels en viel. Toen bleef hij dus met 1 been ergens tussen hangen. Gelukkig kwam hij nog redelijk goed terecht in die beek, maar hij kon niet staan op dat ene been, hij zakte er helemaal doorheen. Echt zielig!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:19

Ik heb het ook een keer gezien bij explosief... ze zenden die beelden echt heel vaak uit Scheve mond Gelukkig heeft dat paardje het gered! Maar weet je wat ik nou niet snap... Waarom wordt dit uitgezonden? Dit is gewoon puur leedvermaak, vinden jullie niet?

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:07

ik heb het idd ook gezien, en volgens mij was de blessure wel wat erger dan een verstuikte enkel Verward Het zal iig een kogel zijn, en er zullen heel wat banden ed geblesseerd zijn. Overigens was volgens mij het hinniken zo nep als iets, klonk absoluut niet als een paard in paniek en de momenten waren ook helemaal niet logisch. Gewoon een geluidsbandje eroverheen Haha!

Net als het klokhuis net, het 'paard in paniek' dat ze tijdens een brandoefening uit de stal gingen halen. Beest stond er super op zijn gemak bij, en liep als een schaap mee *LOL*

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 08:15

Volgens mij heb ik het ook gezien, al was dat in een ander programma. Welke kleur had dat paardje op explosief? In het programma dat ik zag gebeurde er precies hetzelfde, alleen toen zeiden ze dat zelfs dat het paard helemaal niks had.

Kerstmuts

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:14

Ken het filmpje, is van een aantal jaar geleden.
In Amerika (waar 't gebeurd is) liggen in bepaalde gebieden alleen maar spoorbruggen om dieptes over te steken. Daar maakt vrijwel al 't verkeer daar dan gebruik van. Zijn daar bruggen bekend waar een trein je tegemoet kan komen... Sta je daar met je autootje.... Lips are sealed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marloesxx, maxie, mukkes en 44 bezoekers