vroegah :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

vroegah :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:37

ik bekeek tog nog eens mijn oude rij foto's ,...
ben geloof ik toch iets voor uitgegaan nu ik van manege ben veranderd.
*schaamt zich diep voor foto 1*, zit als een zoutzak, te lange teugels, en me benen .... Verward

en mijn rijfoto's nu, ook nog een hoop aan te veranderen maar ben bezig!

hopenlijk toch wat verschil.....? Bloos (tijds verschil ong 1.5 jaar)

Afbeelding

Afbeelding

.......
Laatst bijgewerkt door Indie op 20-10-03 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt


minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:41

Dat is zeker een verschil, in positieve zin *LOL*

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:43

Ben jij dat allbei joh? op die eerste foto lijkt het of je veel langere benen hebt hahaha..Of je houding veel verbeterd is is nogal moeilijk van 2 foto's af te lezen..Op die eerste ben je zo te zien ook al aan het uitstappen..

Ik vind je wel netjes zitten hoor! Nu nog vooruit kijken (je zit wat in elkaar gedoken) en laten zien dat JIJ aan het rijden bent,en dan is het helemaal top!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:44

KellyenXena schreef:
Ben jij dat allbei joh? op die eerste foto lijkt het of je veel langere benen hebt hahaha..Of je houding veel verbeterd is is nogal moeilijk van 2 foto's af te lezen..Op die eerste ben je zo te zien ook al aan het uitstappen..


komt misschien ook omdat de eerste pony wat kleiner is en het 2 de paard 1.80 is... Bloos en van dat uitstappen, nee ....... Bloos! Scheve mond

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:55

haha die camira (koe).. daar viel af en toe ook niet echt op te rijden he Tong uitsteken
je bent er wel op vooruit gegaan maar dat komt denk ik ook wel doordat je op de 2de foto op een paard zit en dat staat gewoon beter als je lange benen heb. word er op de manegerie veel beter op je houding gelet?

Gamble

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:58

Zeker wel vooruit gegaan ik vind je ook mooier staan op een paard

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 18:00

_Michelle_ schreef:
haha die camira (koe).. daar viel af en toe ook niet echt op te rijden he Tong uitsteken
je bent er wel op vooruit gegaan maar dat komt denk ik ook wel doordat je op de 2de foto op een paard zit en dat staat gewoon beter als je lange benen heb. word er op de manegerie veel beter op je houding gelet?


ik snap ook niet waarom ik het proefje op haar heb gereden Verward

op de manegerie wordt idd veel beter op mijn houding gelet, de eerste les daar werd echt alleen maar aan mijn houding besteed.. Bloos ik zat zo beroerd. ik heb helaas ook in het dagelijks leven last van een slechte houding (heb ook hulp daarvoor)

na 7 jaar op de zilverster werd hier vreemd genoeg niks van gezegd...


Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:25

Wat een verschil zeg! Jeetje. Goed hoor!
Ik had dus ook echt heel erg verschil. Ik reed vroeger op een heel slechte manege, ben toen een paar jaar gestopt, omdat de manege heel stom was en ik meer wou (ze rijden op die vorige manege allemaal achter elkaar aan en dat wou ik niet. Vandaar dat ik ook altijd voorop wou en de groepen waren gewoon te groot). Na een paar jaar ben ik op mijn huidige manege gaan rijden en t gaat stukken beter. Hier wordt echt op mijn houding gelet en elke keer weer (soms wou ik dat ze nog eens wat meer er wat van zei omdat ik verder wil leren). Ik ben hierdoor ook echt heel erg veranderd.

Mijn blog lees je hier en kun je natuurlijk ook volgen op Facebook en Twitter.
Mama van een heel bijzonder meisje

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:12

Haha, Ik rijd ook op de Manegerie.. En jij zit daar op Sam he op de 2de foto? Tja sam is ook wel een groot paardje! Toen ik manege uit ging zoeken hoorde ik van iedereen dat Zilverster niet zo'n succes is, en idd. De Manegerie bevalt me prima..jou ook zo te horen?

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 13:39

Megantjuh schreef:
Haha, Ik rijd ook op de Manegerie.. En jij zit daar op Sam he op de 2de foto? Tja sam is ook wel een groot paardje! Toen ik manege uit ging zoeken hoorde ik van iedereen dat Zilverster niet zo'n succes is, en idd. De Manegerie bevalt me prima..jou ook zo te horen?


jep das onze sam(mie Knipoog )
en de manegerie bevalt me erug goed ! echt super OK dan!

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:59

Zozo wat een verschil, ziet er echt stukke beter uit! Netjes! OK dan! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers