BALEN!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mercy

Berichten: 149
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Halle

BALEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 13:31

Nou,

Wilde ik afgelopen weekend lekker naar de NK Quarters in Bunschoten....ben ik ziek!!! Huilen
Ik had jullie graag willen ontmoeten, maar nu moet dat weer even terug in de planning.... Scheve mond
Wanneer is de volgende wedstrijd?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:47

Kijk eens in de Bokt-kalender (voorzover die wordt ingevuld Lachen )

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:19

Mercy schreef:
Nou,

Wilde ik afgelopen weekend lekker naar de NK Quarters in Bunschoten....ben ik ziek!!! Huilen
Ik had jullie graag willen ontmoeten, maar nu moet dat weer even terug in de planning.... Scheve mond
Wanneer is de volgende wedstrijd?


Jammer dat je ziek bent/was tijdens de NK
De kleinzoon van Mercy was tweede in de futurity pleasure en derde in de futurity trail.

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:52

Mercy schreef:
Nou,

Wilde ik afgelopen weekend lekker naar de NK Quarters in Bunschoten....ben ik ziek!!! Huilen
Ik had jullie graag willen ontmoeten, maar nu moet dat weer even terug in de planning.... Scheve mond
Wanneer is de volgende wedstrijd?



Ik hoop voor jou dat het een onschuldig griepje is of zo,en als dat zo is ben je tenminste één van de gelukkige in Nederland die niet heeft hoeven zien wat voor een slachting daar heeft plaats gevonden.

Lees de topic hier op Bokt over, Western paardenmishandeling???? En dan heb je een uiterst correct beeld van wat er allemaal heeft plaats gevonden. (dit is pas echt balen????)

Veel sterkte, en ingeval van griep, veel jus drinken.

Beterschap gewenst Peter Vet.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:14

De volgende wedstrijd is aankomend weekend in Saasveld. Als je ook komt, kan je mijn kleine paard zien! *LOL*
Beterschap!

Mercy

Berichten: 149
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Halle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 20:54

GoedVetMan schreef:
Ik hoop voor jou dat het een onschuldig griepje is of zo,en als dat zo is ben je tenminste één van de gelukkige in Nederland die niet heeft hoeven zien wat voor een slachting daar heeft plaats gevonden.

Lees de topic hier op Bokt over, Western paardenmishandeling???? En dan heb je een uiterst correct beeld van wat er allemaal heeft plaats gevonden. (dit is pas echt balen????)

Veel sterkte, en ingeval van griep, veel jus drinken.

Beterschap gewenst Peter Vet.


Dank, het was inderdaad een onschuldig griepje. Ben er weer bovenop.
Wat jammer dat de wedstrijd niet dat is geworden wat ervan verwacht werd. Ik heb namelijk een hekel aan rukken en plukken. Dat is absoluut niet mijn stijl.... Boos! het maakt me eerder heel boos!!!
De jury mag wat mij betreft best wat harder optreden in zulke gevallen. Uitsluitsel van de wedstrijd bijvoorbeeld. Maar goed. Ik heb het niet gezien en kan dus ook niet oordelen....

Mercy

Berichten: 149
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Halle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 20:55

Freckles"]
[quote="Mercy schreef:
Nou,

Wilde ik afgelopen weekend lekker naar de NK Quarters in Bunschoten....ben ik ziek!!! Huilen
Ik had jullie graag willen ontmoeten, maar nu moet dat weer even terug in de planning.... Scheve mond
Wanneer is de volgende wedstrijd?


Jammer dat je ziek bent/was tijdens de NK
De kleinzoon van Mercy was tweede in de futurity pleasure en derde in de futurity trail.
[/quote]

GEFELICITEERD!!!!!! OK dan! Hoe gaat het met mijn kleinkind? Groeit zeker als kool!!!!

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:16

[quote="Mercy GEFELICITEERD!!!!!! OK dan! Hoe gaat het met mijn kleinkind? Groeit zeker als kool!!!! [/quote]


Ja hij begint nu echt paard te worden het baby zijn is er nu echt af.
En ze gaan super samen dus ben zo trots als een pauw OK dan!