verslag Nijeberkoop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

verslag Nijeberkoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 21:47

ik zal het proberen kort te houden! Haha!
hmmmm half 5 uit bed Dromen
half 8 daaro! cross gelopen, vond hem pittig voor de M, tja ben niet zoveel gewend Haha! maar oke, zat tegen de 2 waterpartijen op! Schijnheilig mijn dressuur ging niet goed, hij liep braaf maar de cross was net begonnen en jahoor Tabitha moest weer in de achterste bana rijden daar kwamen alle crossers voorbij! Boos! dus Tobias schoot telkens weg! resultaat 149 en daarmee 5e van de 8 ofzo?! Verward

ach ja, springparcours was leuk! 10 hindernissen, 11 sprongen en maar 3 steils! Haha! beter kan niet!!!!!!!!!!!! Cool mooi dikke oxers,tripples......enzgeweldig! maarja denkt men als Z amazone wel ff mooi rondje te rijden! Schijnheilig ohhhhh ik had gewoon een weigering op 2! Verdrietig ohohohoh Tabitha schaam je! ik voel me zo stom! stomme fout die ik ook steeds maak!grrrrrr baal er nu nog van!
de rest ging foutloos en hij sprong wel lekker!

de start van de cross ging super(ook voor het eerst) Cool hindernis 1 en 2 waren makkelijk! ging super! 3 was een driesprong met dikke oxer erin! maar ook die ging top! hindernis 4 een greppel,dan steilomhoog en op de helling een scheve steil(snappie het nog Tong uitsteken ) ging ook goed
5 een dikke boom op afsprong.....en 6a een steil en b een gat in de grond! ook die ging goed!
7 een oxer, en toen kwam het !!!!!!! 8 was een steil het water in! met wat geschreeuw sprong ie zowaar het water in! Lovers ahhhhh maarja midden in de vijver stond een witte bank! en tobias vond het eng al dat water dus die mindert vaart en tja dan kom je niet over die witte bank Boos! omgedraait en opnieuw aangereden(in het water Verward ) hij nam hem uit stilstand en hij gooide zijn been er zo eng overheen! waarna ik zowat te water ging(heb 2 foto's ervan, zet ik er nog wel op! als jullie maa rniet lachen! Cool ) 10 was een sprong met dakkie en 11 een steil, en 12,13,14 3 sprongen achter elkaar die allemaal erg scheef stonden! deze ging overigens super!15 was een steil met stro en 16 kwam er direct achterna...een dikke picknicktafel! maar het ging allemaal goed! 17 was een tripple en 18 een trakhener....die was wel erg gaaf, maar ook wel pittg
19 was ene heksenoog met een veeeeeeeel te klein gat!auuuuu en 20 was steil het water in en een groene steil in het water! nu wist ie het wel(alhoewel die f fstilstong op de 1e steil)
maar die in de sloot deed ie super en de laatse 2 sprongen gingen ook foutloos, resultaat: 1 weigering! en dik tevree! Lovers toen kwam helaas het gezeik bij de uitslagen stond dat ik was gedisc! Verdrietig na wat rondvraag bleek het te zijn(net als bij mijn clubgenoot) dat wij waren gedisc omdat we hindernis 6 verkeerd hadden gereden, bij 6a kon je ook een Bponysprong nemen, maa rik ben niet achtelijk acht ik....en heb gewoon de goede sprong genomen! net zoals mijn clubgenoot! dus ik was er behoorlijk pissed om! er zaten daar ook 2 kinderen! dus zat ik me vooral over te ergeren! Boos! ik heb bij de B ponys ff staan kijken en hoorde af ent oe dat 6 verkeerd werd gereden terwijl dit helemaal niet het geval was.......... echt slecht hoor! maarja je kan er nu nix meer aan doen!
intussen had ik afgezadeld en toen was het wachten totdat 2 andere clubgenootjes van mij moesten in de B pony's
intussen werd ik ook nog eens ziek, ja gaat wel lekker zo! mijn suiker was nogal in de war, en werd er behoorlijk beroerd van, dus ben maar ff wezen slapen in de auto! die meiden hadden het super gedaan...de ene stond na de dressuur 2 me maar liefst 178 punten en foutloos gesprongen maar door 1 weigering in de cross gezakt naar de 5e plaats..ze won een halster! Tong uitsteken de ander stond iets van 7e met 168 punten en na een foutloos parcours en foutloze cross werd ze zelfs 1e en won ze een mooi deken
bij de B pony's werd er gereden in 2 ringen in de andere ring won *jolanda* het geloof ik! toch jolanda?!

al met al een klote dag, maar met tobias ben ik over de cross tevree! enne nog wat, er kwame 2day mensen kijken voor Tobias, niet voor maar voor iemand anders....ik vroeg me af wie en wat .....en toen bleek het dat het voor een meisje was jaar of 13 was die in Italie woont!......SLIK zegt Tabitha Scheve mond dus het hele verhaal eindelijk gehoord, dat meisje heeft de pony gekocht van EK ganger Janneke Sinnige, Altos Othello dus! en nu wilde ze graag nog ene pony hebben! Tong uitsteken geld zat dus(zo ik er nog maar 2000 bovenop legge Haha!
maa vond het wel grappig om dat te horen! en aangezien ik Janneke wel ken..... *LOL* mare Tobias naar Italie?! haha ik geloof niet dat ie stressbestendig is! Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 07:26

Super gedaan joh! Jammer dat je op papier gedis. bent... dus levert je 2 minpunten op ipv die ene winstpunt!!! grrrr... irritant!

Maar super dat de cross zo lekker ging, zo te horen was de cross aardig zwaar!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:03

Woow, je kan echt trots zijn op Tobias hoor, super hoor!! OK dan!
En wat een troela's daarzo dan zeg Boos! Dat geloof je toch niet? Ben je er wel tegen in gegaan en er alles tegen gedaan? Echt zwaaar klote gewoon! Boos!
En die dressuurringen kan ik me nog wel herinneren.. Is inderdaad wel irritant Knipoog Maar jullie hebben het goed gedaan hoor, zeker wel Cool

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:25

Heey Tabitha,

Ik heb je zien crossen en ik vond dat Tobias het erg goed deed!!!
Ik was idd 1e, Kamirsa vond het helemaal geweldig de cross terwijl hij normaal natuurlijk zo'n schijterd is, was echt trots op hem

Groetjes Jootje

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:48

'Gelukkig dat je zelf toch nog wel tevreden was!!! En een vriendin van mij, Albertina Sybrandy, die was dus ook gedisc op hindernis 6.. Die snapte er ook al niks van!! En die had ook 27 cijfers ipv 26 met dressuur.. Beetje raar!! 'k was nog 3e geworden in baan 5 zeg maar!! Was wel raar hoor, met het friese kampioenschap hadden ze wat lui in 2 banen verdeeld, erg jammer anders hadden ze mij gewoon reservekampioen gemaakt maar nu gingen ze moeilijk doen en werd een vriendin van mij het.. Wel even slikken!! Ach gut

Groetjes Hester

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 13:16

*Jolanda* schreef:
Heey Tabitha,

Ik heb je zien crossen en ik vond dat Tobias het erg goed deed!!!
Ik was idd 1e, Kamirsa vond het helemaal geweldig de cross terwijl hij normaal natuurlijk zo'n schijterd is, was echt trots op hem

Groetjes Jootje


oh thanx! je stond toch niet bij het water he Tong uitsteken
leuk dat ie het zo goed oppakt! staat weer bij de eigenaren nu?!
wel leuk trouwens dat je de cross ngo mocht rijden!

hester wel goed van je!!!!!!!! idd die albertina heb ik ook gehoord! ik kan er nog steeds niet bij met me pet dat dit moet gebeuren!

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:51

'ja ik vond het ook al mega raar en hester ik vind het nog steeds een leuke pony Tong uitsteken whahah ennne er komen al raardere pony`s op de ross (zag een merens, tinker, en en schetlander) Haha!
ach ja met mijj ging het ook super ik stond 10e van de 18 Haha!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:53

Ja hij staat bij die mensen , ben dr afgelopen week gewoon een paar keer heen gegaan om te oefenen.
Ik stond bij dat bosje en zag je later dus ook bij die hindernis 10 ofzo was het, die 3 sprong die deed Tobias echt netjes OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:09

*Jolanda* schreef:
Ja hij staat bij die mensen , ben dr afgelopen week gewoon een paar keer heen gegaan om te oefenen.
Ik stond bij dat bosje en zag je later dus ook bij die hindernis 10 ofzo was het, die 3 sprong die deed Tobias echt netjes OK dan!



ja die 3sprong op het op het openveld met die oranje brede sprongen en zo'n steil? die zo scheef stond.... was voor mij hindernis 12,13 en 14!
die ging inderdaad super!!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 19:31

ik heb net even de uitslagen volledig bekeken en ik stond na mijn dressuur toch nog 3e!!!!!!1 dat had ik nou niet verwacht!

enne Romkabouter......zat jij op je peerd briefjes halen?! heb ik jou wel gezien! jij reed net voorbij hindernis 2 toen ik eraan kwam!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:22

Ik heb niet eens de stops op het water gekregen
De posters vonden dat ik niet aangereden had omdat ik niet het pad op was geweest Bloos (kan je na gaan hoe vroeg hij al niet meer wilde Clown )

verder wel lekker gereden En dat gat in het heksenoog was groot zat voor mij en mijn paard van 1.68 haar Tab Tong uitsteken (ambt delden is nog kleiner Knipoog )

Leuk dat die mensen voor Tobias kwamen kijken *LOL* Maar hebben die niet veel meer aan een D-tje Verward Neem aan dat ze Ot ook niet voor de recreatie, maar voor de (internationale) sport hebben gekocht Verward

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:25

Hey, nog een verslag Lachen

Jammer van je diskwalificatie Verdrietig
Ik zat idd op een paard dat de briefjes haalde Tong uitsteken
Ik heb je niet herkend sorry, maar van een afstandje lijke jullie ook allemaal op elkaar Haha!

Was hindernis 6 op die bult trouwens?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 09:44

Romkabouter schreef:
Hey, nog een verslag Lachen

Jammer van je diskwalificatie Verdrietig
Ik zat idd op een paard dat de briefjes haalde Tong uitsteken
Ik heb je niet herkend sorry, maar van een afstandje lijke jullie ook allemaal op elkaar Haha!

Was hindernis 6 op die bult trouwens?



naja ik ging vlak langs jullie heen! jullie stonden eerst nog een tijdje bij de start te wachten!, ik overigens een fel groen shirtje aan! (zie HAW)

ja 6 was een simpel steiltje en daarachter een gat in de grond! ik snap niet hoe je die verkeerd kan rijden!!!! Boos!


gomir: tja kinders worden groot he! Haha! had janneke gister gesproken en die d8 intussen wel dat otje in de worst zat! dus ze was heel erg blij!!!