beetje rare vraag maar.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

beetje rare vraag maar.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:21

Wie heeft voor mij het telefoon nummer van het blad de truckstar en de trucks, ik heb een verrassing voor mijn vriend maar daar heb ik wel hun hulp bij nodig, alleen kan ik nergens zo een nummer vinden alleen een email adres en ik bel liever!! Iemand lid van een van deze bladen die mij hun telefoonnummer kan geven!!!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:25

www.truckstar.nl

een telefoonnummer kan ik niet vinden , misschien op de site wel??
ik kan je wel zeggen dat truckstar het momenteel heel erg druk heeft, dus daar geef ik je weinig kans, trucks weet ik zo niet,ik weet niet wat je van plan bent, maar als je iets met vrachtwagens wilt regelen dan kun je anders een truckersvereniging bellen ?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:48

Nee daar gaat het niet om het gaat meer om iets op de langere termijn!!! Ze zijn al een keer met hem meegeweest namelijk zowel van de trucks als de truckstar, en daar gaat het om!!! Maar op de sites staan ook geen telefoon nummers en het is een beetje raar om mijn vriend te bellen en hem het nummer te vragen maar ik kom er nog wel achter denk ik!!!!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:59

mm vaag verhaal Scheve mond Lachen
maar hoe bedoel je langere termijn? wil hij bij een van die bladen gaan werken ofzo?
of zitten jullie te wachten op dat intervieuw?
welke truckstar heeft ie ingestaan? dan ga ik eens ff kijken ! Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 21:11

Ja haha dat weet ik zo niet kan zondag wel even sneaky voor je kijken. Nou het zit zo hij reed toen met een een DAF 8x8 CF85 (genoeg info Haha!) met asfalt en toen zijn ze een dag met hem mee geweest enzo omdat hij toch wel erg jong nog was voor dit werk enzo. Nou goed heel intervieuw. Maar nu rijd hij met een andere vrachtwagen wel het zelfde type alleen zwaardere voorassen (moet je nog meer weten van de vrachtauto, want ik ken hem van binnen en buiten zo'n beetje moet altijd hele verhalen over dat ding aanhoren) Maar nu heeft ie er ook nog een dieplader achter gekregen om machines enzo te kunnen vervoeren. Maar nou hebben ze zijn bak op de vrachtauto zo verbouwd dat hij daar ook nog een machine op kan hebben. Nou een heel verhaal dus maar dit is zeldzaam en ziet er gewoon spectaculair uit. En voral omdat hij nog zo jong is en hij geen hogere positie op de vrachtauto kan bereiken binnen dat bedrijf.
Hij is er erg trots op en daarom wil ik er voor zorgen dat hij door de trucks of de truckstar benaderd wordt maar als hij maar alleen met een foto er in komt vind ik het ook al goed genoeg.
Let wel hij leeft voor zijn vrachtauto en zal het machtig mooi vinden en omdat hij de laatste tijd niet zo'n hele leuke tijd heeft gehad, wil ik hem hiermee een klein beetje verrassen en dat hoeft niet direct in het volgende blad of die daarna, maar dat mag ook gerust in die van maart komen te staan.

Genoeg info zo?? Heb hte nummer van de truckstar ondertussen al.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:53

wat een leuk en lief idee van je !!! OK dan!
zal ie zeker weten wel leuk vinden
een intervieuw zullen ze wel zin in hebben. alleen wat ik al zei de truckstar zit kei vol met intervieuws voorlopig heb ik me laten vertellen
als je zelf een foto maakt dan weet ik zeker dat ze die plaatsen, maar leuker natuurlijk is dat ze zelf komen !
ik snap dat die wagen zijn lust en leven is !!!!
(zelf kwijl ik ook altijd bij zulk moois ! Knipoog )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, ComscoreBot, Emmaa_92, Jessica_1998, Jet, Larissa123, Liselot, Majestic-12, Merileth, moeshie, MoniqueT, Monody, Nathalie18x, Nina1999, Nolicapri, rocky_1995, Seventeen, shirleyp, Sintara, waikiki_6, xnaomivdh, YandexBot, Zuidpool29 en 71 bezoekers