Brief van de ex van mijn zus.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Brief van de ex van mijn zus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 12:03

Mijn zus is juli 2002 bevallen van een dochtertje. Het was onverwachts en haar vriend accepteerde het niet. Hij maakte het uit.
Na veel gepraat te hebben kregen ze weer een relatie. Hij was bij de bevalling en was toch erg blij met zijn dochter, dachten wij.. Toch gingen ze uit elkaar. Sinds de geboorte was hij al bijna nooit meer geweest en toen hebben ze samen besloten om er mee te stoppen. Hij weigerde om ook maar 1 euro uit te geven aan Illya, en om zijn schulden bij mijn zus (even een heleboel geld geleend...) af te betalen. Met een flinke ruzie uit elkaar gegaan dus.
Mijn zus woont nog steeds thuis. Heeft inmiddels bijna een jaar een nieuwe vriend die ook als vader dient voor Illya.
Nu kreeg mijn zus laatst een brief van haar ex. Ze had nooit meer wat van hem gehoort.. En ineens een brief.
Hij zat in de gevangenis. Hij zei dat hij elke nacht droomde over Illya en mijn zus, dat het nog goed was.. hoe gelukkig ze waren. Hij werd elke ochtend met tranen wakker.
Voor mijn zus was dit heel wat. Ze wist niet wat ze er mee aan moest. Het raakte haar wel, zo'n brief. Maar het was niet gemeend, waarom zat zij anders met een dochtertje thuis van bijna 1,5 jaar die hij alleen bij de geboorte gezien had???
Niemand wist waarom precies hij in de cel zat..
Totdat mijn broer het broertje van mijn zus' ex tegen kwam en het vroeg. Ook hebben wij het krantenartikel gevonden:

Cel voor gooiers molotovcocktails

Twee jongens (18 en 20 jaar) die in juni uit racistische motieven molotovcocktails hebben gegooid naar een Islamitische school aan de Frankrijkstraat in Eindhoven, hebben twaalf maanden gevangenisstraf gekregen waarvan zes voorwaardelijk. Een derde Eindhovenaar (23) kreeg tien maanden waarvan zes voorwaardelijk; hij moet ook een leerstraf van 468 uur volbrengen. Alledrie kregen ze van de Bossche rechtbank ook een proeftijd van 2 jaar, en ze moeten zich laten helpen door de reclassering.
Kort na de aanslag konden de drie al opgepakt worden; getuigen hadden hen gezien.


Het blijft maar door mijn hoofd spoken en wilde het dus even van me afschrijven.
Het is toch niet normaal... En dan 6 maanden voorwaardelijk.. pff er hadden doden kunnen vallen. Scheve mond
Ik ben nu toch wel blij dat het toen uit is gegaan.. Illya heeftniets aan zo'n vader.


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:07

Jemig... Ik lees dit wel even met een brok in mijn keel.
Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor je zus, jouw en de rest van de familie.... Scheve mond

Je hebt helemaal gelijk, Illya verdient niet zo'n vader. Wat fijn dat je zus dan nu een nieuwe vriend heeft een graag de vader voor Illya wil zijn...
Sterkte meid Ach gut ook voor je zus

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:31

Jammer dat hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt, en wel typerend dat hij juist op dit moment een brief schrijft. Hij voelt zich rot, zielig, alleen, en heeft alle tijd om na te denken over wat hij mis is gelopen.
Beetje laat alleen, hoop dat je zus zich er niet teveel van aantrekt en lekker verder gaat met haar leven en zich nog eens bedenkt dat ze toch niets aan hem heeft als vader voor haar kind.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:07

ja, nu hij in nood zit, mag jouw zus weer op komen draven. Ze is er al 1x in gestonken, dat ze het niet nog een 2e keer doet he. die islamitische school heb ik nog op gezeten. In de jaren 70 was dat namelijk een hardstikke katholieke school. Paulus school geheten.

De hond is de betere mens

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:13

Je zus ik nu waarschijnlijk kei gelukkig met haar vriend van nu en daar moet hij niet meteen weer tussen komen. Ik wens je heel veel sterkte en vooral je zus!
even offtopic: wat zijn molotovcoctails? Blond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:19

Mareska schreef:
... wat zijn molotovcoctails? Blond

brandbommen

Ben het helemaal met Cody eens; goede timing voor zo´n brief Lips are sealed !
Ik hoop dat je zus die brief lekker brief laat zijn Knipoog en doorgaat met haar leven en een vriend die wél onvoorwaardelijk achter haar staat ! Sterkte allemaal!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:21

Mareska schreef:
even offtopic: wat zijn molotovcoctails? Blond


je ziet ze vaak in filmen...het is een fles met een brandstof erin (meestal kerozine of benzine) en dan een lap erin. die lap steek je in brand een dan gooi je de fles, en dan gaat alles in de fik.

maarja, nath. das wel heel erg balen zou zeker erg voor je zus moeten zijn om te weten dat de vader van heer dochter in de gevangenis zit

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:36

jemig wat een sukkel zeg!!!!
maar goed dat je zus een nieuwe, lieve vriend heeft

ONDERSCHRIFTLOOS

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:29

jeetje zeg wat raar dan... nou je zus verdiend beter dan die ex!

(p.s echt een mooie naam ilya! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers