Is mijn laars nou kapot of toch niet???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Is mijn laars nou kapot of toch niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 11:36

Gister met opstappen,hoorde ik ineens iets knappen. Nadere inspectie wees uit dat de rits van mijn linkerlaars open geknapt was. Ik heb eerst maar vrolijk verder gereden, maar begon me toch wel lichtelijk zorgen te maken over hoe ik er nog uit moest komen. Na het rijden heeft de staleigenaar met een tangetje de rits opengetrokken. In eerste instantie dachten we dat de rits het gewoon begeven had, maar nu heb ik mijn laarzen nog eens goed bekeken en nu lijkt de rits toch echt in orde. Ik heb net eens flink de rits uit elkaar getrokken en toen bleef hij netjes dicht.
Conclusie: de rits is zwak, of mijn laarzen zijn te klein aan het worden? Wat denken jullie?

Ik zou toch wel verschrikkelijk balen als ik nieuwe laarzen zou moeten kopen. Maar als het niet anders is, dan moet het maar.
(Ik heb mezelf al verplicht te om te gaan lijnen, maar volgens mij zijn het alleen maar spieren in mijn kuiten.)


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:43

Poeh geen idee, als ze nu toch weer dicht gaan dan zullen ze wel heel zijn.
Heb je dat ook welleens met je jas gehad, dan gaat ie ineens verkeerd dicht. en dan is ie stuk trek je de rits terug doet ie het weer
Snap je het nog??
Ik zou het echt niet weten

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:21

ik heb zoiets soortgelijks ook meegemaakt, dan niet bij rijlaarseb maar bij gewone laarsen....conclusie; ik ben te dik geworden, als ik jou was zou ik het nog even aankijken, bij mij hebben ze het nog een jaar uitgehouden, en andres kan je er altijd een nieuwe rits in laten zetten bij een goede schoenmaker, je laars is gerust nog wel goed, ligt dus aan je kuiten....Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:27

Idd, net wat Chiqa zegt, een nieuwe rits bij de schoenmaker en je bent weer even klaar.
Eventueel een rits met wat elastiek erbij?


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 16:52

Kan dat? Een rits met elastiek erbij??? Dan ben ik echt gered gewoon.

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:13

Misschien wel ja..

                    What doesn't kill makes you stronger..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, fokfanaat, ikkedus, Olga89, sberg, sterregoud, SusanH, Winged en 77 bezoekers