Nog een paar foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 18:59

[img]../upload/184/sandra.jpg[/img]
Dit ben ik, niet op mijn kapsel letten die is nl een beetje geplet door de cowboy hoed(april 2000 wedstrijd den haag)
[img]../upload/184/Danno&zeil.jpg[/img]
Ach deze foto zegt eigenlijk genoeg. Ik was aan het oefen voor enge dingen, maar tot heden heb ik nog geen een ding gevonden wat hij eng vind. Danno is hier 1 jaar oud.
[img]../upload/184/felix_1.jpg[/img]
Dit is Felix, mijn haflinger van 10 jaar oud. Met hem rijd ik western. Hij heeft hier een beetje veel gras gegeten en ja dat moet natuurlijk zo relaxed mogenlijk verteerd worden.



Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 19:00

oeps vergeten, mijn naam is Sandra

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:05

Vind het echt hele gave ponys, vind vooral de onderste foto heel erg leuk........ikzelf heb een 6 jarige fjorden merrie (bijna 7)maar Haflingers vind ik ook echt heel tof, heb lang zitten twijfelen tussen een haf en een Fjord en ach ja toen kwam ik Oliva tegen en dat was liefde op het eerste gezicht hihihi Lovers
Gaat het trouwens goed dat westernrijden.....heb toen eens een meisje gezien op paard 99 dat western reed met een haf.......vond eht echt heel gaaf!!!

Groetjes van Jacqueline

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 22:37

Met westernrijden gaat het heel leuk. We zijn dagelijks aan het oefenen en het gaat elke dag een stukje beter. Het is de bedoeling dat de fjord ook western aangereden wordt maar dat gaat pas in sept ofzo gebeuren. Ik heb nog meer foto's ik zal ze in de loop van de week nog wel plaatsen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:57

Leuke foto's zeg. Die Haflinger is echt mooi! Lekker scherp ook... Stoere Fjord heb je ook. Mischien dat ik dergelijk edingen van de zomer ook ga oefenen met mijn paard. Schijnt dat het erg goed is voor hun zelfvertrouwen. Party!! Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 07:51

Ik vind ze ook errug leuk.
Vooral de haf zeg waar woon je ergens?
vind er een mooie achtergrond achter lekker blauwe lucht

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:13

Leek nij dat ze iets aan het uitgraven waren, en dus hopen zand op de achtergrond? Maar inderdaad, met een beetje fantasie waan je je zo in Amerika?

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 11:33

ooooow, die foto's vind ik leuk!! Die van die Fjord vind ik grappig, en die Haflinger vind ik errug mooi!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 20:05

Even een toelichting wat de foto's betreft. De foto van de haf is op een hele ware dag genomen en die heuvels op de achtergrond zijn van de ruilverkaveling. Deze lagen op het land waar de parden liepen en dat was fanatstisch speelgoed. Mijn fjord lag er soms boven op de slapen en dan kon ik hem niet vinden. Helaas geen foto. Als mijn scanner het weer doet zal ik nog een paar mooie foto's plaatsen. Foto's maken is mijn tweede hobby en ik wil wel eens weten wat jullie ervan vinden. Wel dure hobby overigens.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 20:06

ps de paarden staan in Hoogwoud NH. Voor degene die het wouden weten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:09

Ik vind de foto's moii gelukt hoor! Mischien is het een ideetje om een digitale camera aan te schaffen. Is natuurlijk erg duur, maar je kunt er onbeperkt foto's mee maken zonder ontwikkelkosten...(alleen zelf natuurlijk fotopapier kopen en een goeie printer). Maar dan kun je op de computer natuurlijk de mooie foto's uitzoeken en de minder mooie wegknikkeren..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers