Maar eventjes voorstellen dan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Savajka
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-10-03

Maar eventjes voorstellen dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 22:28

Hallo!!
Ik dacht, laat ik mij eens even netjes voorstellen!! Is wel zo netjes Cool . Ik kon alleen geen plek vinden waar ik dat kon doen, dus dan hier maar eventjes Knipoog .

Ik ben dus Savannah (die naam als nick hier was al in gebruik, dus heb ik een beetje een combi gemaakt van mijn naam met die van mijn paard Knipoog), 18 jaar jong en bedenk net dat ik net zo goed en link naar mijn profiel kan zetten aangezien ik die ook net heb vol zitten typen . Nou ja anyway Knipoog . Ben al zo lang ik me kan herinneren gek op paarden geweest, en heb nu sinds 2 jaar mijn eigen paarden, daarvoor altijd op de paarden van mijn ouders gereden, die er een tijdje een hobby fokkerij op na hielden. Lachen . Ik woon nu samen met mijn vriend Steve, onze twee honden Link en Puppy (hoe origineel Bloos ) en onze 5 paarden: Pajkachu, mijn lieve 4-jarige KWPN ruintje, helaas alweer een paar maanden kreupel Verdrietig , Morganah mijn niet zo lieve, altijd sjaggy Knipoog merrie die al een paar maanden te koop staat Verdrietig , haar veulentje Timothy, nu 2 maanden jong and counting! Mijn gekke KWPN jaarling Valocean, die binnenkort naar mijn ouders gaat verhuizen en daar in een prachtige veulenbox met nog meer vriendinnetjes gaat wonen Haha! en mijn vriend zijn paard Orlando, een grote dikke Trakehner ruin Haha! .

Daarbij heb ik nu de liefste, mooiste, knapste en beste Arabier ter wereld op stal staan (hihi was 't maar waar Knipoog , maar voor mij is hij dat iig wel Knipoog ), Peggy, een pony van mijn ouders waar ik helemaal verliefd Afbeelding op ben!!! Haha!

Verder valt er eigenlijk weinig te vertellen... maar ja ik heb me iig netjes voorgesteld!! Haha!

Kus, Savannah (die hier nog vaak zal rondhangen Knipoog )

Don't dream your life... live your dreams


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:05

Hai haai en welkom hier!

Ik kan nu gaan vertellen van: het is verslavend hier, enzovoorts enzovoorts, maar je hebt zelf al aangegeven dat je niet van plan bent weg te gaan, dus houd ik het maar gewoon op een simpel 'welkom!' en 'veel plezier!'...

Vork


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:05

Welkom hier Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:50

Welkom, enne wat ynzo al zei: pas op het is verslavend Lachen


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:42

Welkom bij je nieuwe verslaving Tong uitsteken
Hoop dat je het leuk gaat hebben hier!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:16

Ja, inderdaad.... Het is verslavend
Ag, dat mag de pret niet bederven he Haha!

Welkom, en heel erg veel plezier nog op Bokt!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:44

Welkom!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 bezoekers