Help me even en vul deze poll in...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke stal zou jij kiezen?

Blijven waar ik sta
3 (8%)
Naar die andere manege
29 (82%)
naar huis
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 35


Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Help me even en vul deze poll in...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 18:37

Ik sta met mijn paard dus op een manege, een dresuurmanege, waar ik de beste instructeur heb in de hoek hier.
Maar die instructeur trekt de mensen die privelessen nemen voor. Ik mag geen privelessen nemen van mijn ouders, omdat het al genoeg kost en zo.
Dus rijd ik mee in de groepsles, allemaal goed en wel, maar waarom verwaarloost hij dan mijn paard?
Mijn paard haar stal is de laatste tijd nooit meer opgestrooid, ik moet het zelf doen, altijd, ze is futloos, ze staat mager ...
Ik heb de ronde gedaan , en IEDER stal is opgestrooid, behalve het mijne, dit gebeurt steeds vaker en vaker.



Nu heb ik de keuze:
1) daar blijven met mijn paard omdat hij de beste instructeur is en omdat ik er iedereen ken en enkele goeie vrienden heb
2) naar een manege gaan , waar ik evenveel betaal, met mooiere stallen , 2 binnenbakken, enorme wandelgelegenheid, een springpiste, een longeerkraal ,...(hier kan ik les krijgen van iemand, niet zo goed, maar hij kan me verder helpen, tegen 1/3 van de prijs)
hier ken ik wel niemand maar leren kennen kan
3) Een stal bouwen thuis is ook een optie, maar daar ben ik niet echt voor te vinden

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth


Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:40

Ik zou weggaan en naar die manege gaan, hoe je paard zich voelt is toch het belangrijkste!! Als het paard daar niet verzorgd word dan zou ik meteen weggaan, en daar heb je het volgens mij ook goed als ik die uitrijmogelijkheden zo lees, enop een manege is het meestal wel gezellig en heb je genoeg mensen om mee samen te rijden enzo...

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:41

ik zou naar die andere manege gaan en je hoeft daar niet perse te gaan lessen toch? je kan dan ook een instructeur inhuren ongv 7.50 voor een halfuur mmaar miss kan je er aan meebetalen?

iniedergeval daar niet blijven staan!!

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:42

ik zou eens een goed confronterend gesprek met de verzorger nemen!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 18:46

Het is geen verzorger, het is de uitbater van de manege...
ik wil wel lessen, maar ik moet verder geraken met mijn paard, en zonder les kan dat niet , en als die ene instructeur (in die andere manege) me niet meer verder kan helpen, dan sta ik daar he

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:01

ik vindt dat je heel kinderachtig behandeld wordt en hebben we het nog niet over je paard, belachelijk gewoon!
Is het dan wel de bedoeling dat het opstrooien en mesten door hun wordt gedaan? Of moet je dit zelf doen?
Eem stal aan huis lijkt mee geen optie, ten eerste heb je een gezelschapsdier voor je paard, want je kan een paard niet alleen laten staan. En je zal ook een bak moeten bouwen en heb je genoeg land?
Ik zou wel stal 1 aanspreken op zn gedrag, en veranderd er niks, weggaan! Naar twee!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:03

Ik kan moeilijk begrijpen waarom je nog moet nadenken over deze keuze.
Het gaat in eerste instantie om het welzijn van je paard toch?
Pas daarna kom jij en je liefde voor dressuur.
En dan nog....ookal zou de dressuur belangrijker zijn dan je paard...zonder je paard ben je nergens.

Dus als ik jouw was zou ik mijn paard daar snel weg halen....die man aan spreken op zijn gedrag.....en de gedachte dat hij de beste instructeur is uit je hoofd zetten,want als hij op deze manier om gaat met mensen en paarden is hij helemaal niet zo goed!

Denk in godsnaam eerst eens aan je paard i.p.v. dat je verder wilt in de sport!!!!

Succes he

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:08

Als het de afspraak is dat je paard daar doorhum uitgemest wordt en het gebeurd niet vind ik dat nou niet echt kloppen.
Je belang van je paard staat toch voor op.
Als ik zou zien dat mijn paard weg zou staan te kwijnen en mager wordt en niet de afgesproeken diengen na gekomen worden zou ik alles in het werk stellen om er verandering in aan te brengen.
Stal 2 klinkt mij heel goed! Ik zou daarvoor gaan en als die instructeur je daar niet op je gewenste niveau kan brengen kan daar misschien wel iemand langskomen om priveles te geven o.d.
Succes met je beslissing.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:57

De meningen van de bokkers zijn duidelijk.
Maar het is houw keuze. Succes ermee

Groetjes Bonnie en hinikjes van Kick, Dublin en Shamrock

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:34

Ik zou ook naar de andere manege gaan, dit is absurt zoals je behandelen en zoals die instructeur doet is ook niet geheel normaal!!!

Zoals je zelf al zegt sta je er voor open om andere mensen te leren kennen, dus ga lekker daar weg dan, zowel voor jezelf als voor je paard waarschijnlijk prettiger..

Heel veel succes he!!!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:37

Leuke stal daar.
Ik zou naar de manege gaan.
Mits je paardje daar wel goed wordt verzorgd.

Komt ze ook op de wei daar?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:41

ik zou er eerst eens over gaan praten daar........als dat niks oplost... dan zou ik naar de andere manege gaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, Miepjo en 71 bezoekers