Aanbieding winterdekens tentenkamp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Aanbieding winterdekens tentenkamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 13:20

Wie weet wat voor een dekens dat zijn, wat in de aanbieding zijn op het tentenkamp? Zijn dat dure anky-dekens, of een ietwat normalere prijsklasse?

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:23

zijn er een heleboel, moet je gewoon ff kijken.. er zijn anky's, maar ook harry's horse en global.. je hebt dekens van onder de 100 euro in overvloed, dus zal ongetwijfeld wat bij zitten

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:27

Er zijn er juist heel weinig in de aanbieding, ik geloof maar 3 dekens ofzo. In de folder lijkt het alsof het er heel veel zijn, en bij tentenkamp hangt overal een geel bordje op met de prijs. Daardoor lijkt t alsof ze afgeprijsd zijn maar ze zijn gewoon de normale prijs.
Ik weet niet precies welke dekens er in de aanbieding zijn, alleen dat ze niet veel voorstelden, iig geen waterdichte want daar was ik naar op zoek!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 13:31

Ik ben op zoek naar een gewone winterdeken, een staldeken, zo'n 300grams.

Iig geen dure deken van anky of rambo of zoiets want dat kan ik niet betalen...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:40

ik heb een hele mooie dikke bordeaux rode deken gekocht
was eu.79 dus niet duur was geen merk geloof ik!!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:42

In t foldertje staan toch de 3 (of 4) dekens die afgeprijsd zijn?
Ik geloof dat ze wel gewone staldekens hadden, de dure waren iig niet in de aanbieding. Ik was gister nog bij Hypoplaza in leidschendam en daar hadden ze mooie staldekens met halve hals voor 40 euro, weet niet of ze die bij tentenkamp ook hebben..

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:20

Ik heb 2 jaar geleden een deken daar gekocht en dat doe ik dus echt noooit meer! Ik kwam thuis en de scheuren vielen er spontaan is! Dat komt dan weer omdat de spullen al zo lang in het magazijn hebben gelegen...

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:12

Als je voor je Haflinger een lekker dekentje zoekt, zijn er wel leuke. Zelf heb ik een merkloze genomen, en die passen op een of andere manier super op de bredere pony's.
Vooral die Thermo (staat niet meer in het boek, hangt er nog wel) is een lekkere deken, die toch wel lekker warmte geeft.
En vandaag heeft mijn Haflinger die Andor deken gehad, met ruitjes. Die past ook goed. Was niet in de aanbieding, maar toch niet te duur.

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 22:23

Dyonne schreef:
Als je voor je Haflinger een lekker dekentje zoekt, zijn er wel leuke. Zelf heb ik een merkloze genomen, en die passen op een of andere manier super op de bredere pony's.
Vooral die Thermo (staat niet meer in het boek, hangt er nog wel) is een lekkere deken, die toch wel lekker warmte geeft.
En vandaag heeft mijn Haflinger die Andor deken gehad, met ruitjes. Die past ook goed. Was niet in de aanbieding, maar toch niet te duur.


Klopt, hij zo idd voor m'n haflinger zijn.

Hoe dik zijn die dekens ongeveer?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 09:15

Beide dekens weet ik niet precies. In de meeste winkels vind ik die grammen een beetje hoog ingeschat.
Maar mijn Haflinger hebben we gelijk onder die Andor deken gezet, ik denk dat die ongeveer 300-grams is. Hij is iets dunner als de Thermo deken. En die Thermo deken is dan dus iets meer, denk 400-grams.
In principe zou mijn pony nu al die Thermo opkrijgen. Maar ik doe het nog niet, want ik wil hem scheren, en hij zit nog niet helemaal in de wintervacht. Daarna krijgt hij hem natuurlijk wel op.