Zoektocht geslaagd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Zoektocht geslaagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 21:08

Sorry hoor, maar ik móet het verhaal gewoon OVERAL kwijt bij iedereen die het wel (of niet Haha!) wil horen!

Nou, laat ik even bij het begin beginnen, wel zo logisch he? Tong uitsteken
Vroeger op de manege reed ik altijd op Skippy en mijn beste vriendin reed altijd op Harry, Skippy en Harry waren ook altijd bij elkaar.. overal samen te vinden, waar Skippy was, was Harry.. zo lief Lovers
Maar goed, toen ging de manege stoppen en werden ze gescheiden, we wisten aan wie Skippy verkocht was en waar ze naartoe was gegaan. Maar bij Harry waren we opeens het spoor kwijt. Hij was eerst verkocht aan een andere manege, maar vanuit daar was hij weer doorverkocht en toen konden we hem niet meer vinden.. We wisten iig dat hij nu Mudje heette en dat hij naar Zeeland verkocht was, maar waar.. dat was the question Knipoog
Dus toen overal en nergens op internet advertenties geplaatst, dat we Harry zochten. Toen (en dat was zeker 2 jaar geleden, oh nee.. al 3 jaar geleden bedenk ik me nu!) kreeg ik reactie van Renske *guidolover*.

Want zij woonde ook in Zeeland en ging ons zo helpen. En ik weet eigenlijk niet meer hoe dat toen allemaal is gegaan *even een zwart gat, Renske.. weet jij het nog? Haha!*
Maar goed, Renske dacht volgens mij Harry bij een boerderij te zien staan, zo was het toch? Opeens was Harry weer foetsie...

En verrek, ik kreeg eergisteren een pb dat ze Harry waarschijnlijk had gezien.. Ik helemaal in shock *overdrijven is ook een vak apart San Tong uitsteken*, de pb ik-weet-niet-hoeveel-keer-maar-in-ieder-geval-HEEL-vaak doorgelezen en ze zou de dag erna gaan kijken of Harry het ook echt was.

En hij was het gewoon!! In 2000 is hij verkocht en in 2003 hebben we hem ein-de-lijk gevonden Party!!
Moet alleen nog even met de mensen bellen voor een afspraak, maar ik, mn instructrice *die ons toen ook al les gaf en die wilde Harry dus ook heel graag terug zien* en die vriendin van me willen graag volgende week gaan kijken Lachen
Ik vind in ieder geval dat hij er SUPER uit ziet Party!! Ben er echt helemaal blij door!
Hier een foto van toen hij nog op de manege stond;
Afbeelding
En van nu;
Afbeelding

Even voor de mensen die nog een paard/pony zoeken, geef de moed niet op... Knipoog

En Renske, nogmaals echt superbedankt! Lovers Zonder jou was het allemaal nooit gelukt Party!!!

Groetjes,
Sanne

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:17

Echt super dat jullie hebben doorgezet hoor! Zo zie je maar weer! Niet zomaar de moed opgeven! OK dan!
Gefeliciteerd dan maar Party!! Hopelijk mogen jullie snel een keertje komen kijken daar!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:20

Geweldig Sanne OK dan! !! Top dat je hem na al die tijd toch gevonden hebt en helemaal geweldig dat je nog naar hem toe gaat ook Lachen !!
Ik ben benieuwd hoe hij reageert als je hem ziet; maar dat zullen we vast wel hier op bokt te lezen krijgen Knipoog !!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:57

Leuk, om hem weer terug te vinden!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:32

Gefeliciteerd!!
Inderdaad geef nooit op Lachen
Ik heb de mijne ook gevonden na 5 jaar dusssss Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 22:47

Wij zijn gewoon het levende bewijs dat je de moed niet op moet geven bij het zoeken Diana Tong uitsteken Haha!

Jullie krijgen zeker uitgebreid verslag als we zijn gaan kijken hoor! Is vanzelfsprekend en ik neem mn digi mee, dus er komen ook nog foto's bij Haha!
Ben ook heel benieuwd of hij ons überhaupt nog herkent, is toch alweer 3 jaar geleden... Ja, ben heel benieuwd!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:09

Gaaf Tinne dat je hem nog gevonden hebt. Maar in drie jaar tijd kan een heleboel gebeuren: jullie hebben het geluk gehad dat jullie hem hebben gevonden. Maar hij had ook naar het buitenland verkocht kunnen zijn, of helaas niet meer kunnen leven.

Ik ben het er helemaal mee eens dat je de moed niet moet opgeven. Maar een gezonde dosis gezond verstand is nooit verkeerd. Ik hoop dat iedereen die op zoek is naar zijn paardje deze ooit gaat vinden, maar hoe langer het geleden is, hoe minder de kans wordt....

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:28

Super zeg.

Moet je eens voorstellen 3 jaar maar toch gevonden ik denk dat ik ook foto's ga plaatsen van mijn vroegere verzorg New Forest PRELUDIUM.

Ik hoop dat ik sneller geluk heb want ik heb een kopie van haar stamboekpapieren thuis.

Zou je het stamboek kunnen bellen en vragen aan wie het paard verkocht is of doen ze dat niet.
(privacy schending)

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 10:04

Dat kun je doen ja, maar niet iedereen geeft zn nieuwe adres door bij het stamboek *zou ik als een van de eerste dingen doen, MIJN PAARD }> Maar anderen denken daar soms anders over Lachen *

In die 3 jaar had idd heel veel kunnen gebeuren Cassi, en ik had echt nooit verwacht hem ooit nog terug te zien. Het duurde voor mijn gevoel gewoon te lang om hem nog te vinden... Na 3 jaar kan hij overal op de aardbol aanwezig zijn Knipoog
Maar gelukkig hebben wij hem wel gevonden Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:22

Wat leuk zeg, en wat ziet hij er goed uit! *LOL* Hoe oud is hij nu?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 17:02

Hij moet nu toch al wel een jaar of 13/14 zijn denk ik... Weet het niet precies, maar zal wel zoiets zijn Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:12

Hardstikke fijn dat jullie hem gevonden hebben!!
Ik ben zelf ook wel benieuwd waar mijn eerste paard nu is..Maar ben nog nooit echt opzoek naar haar geweest..

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:34

Hee, wat gaaf dat jullie die pony weer gevonden hebben!! Volgens mij is die kans om een verloren pony terug te vinden behoorlijk klein, dus echt leuk dat jullie hem wel hebben terug kunne vinden!!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:06

col vooor jouw

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:14

Aah wat een leuk best ! en echt goed dat je hem hebt gevonden !

Geef nooit op Knipoog

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:18

Echt super! Maar dat wist je al Tong uitsteken