Bosrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 22:06

Hey,

Hebben jullie dat ooit wel eens mee gemaakt als je een leuke & gezellige rit aan het rijden ben dat je verplicht spontaan het ruiterpad moet verlaten! Wij waren gezellig aan het kletsen in stap komt er een trekker hard aan rijden over het ruiterpad! Wij dachten echt zitten wij verkeerd! We deeden ook een rondje die we nog nooit gedaan hadden we zaten bij de Tankbaan in Leusden vlakbij Den Treek! Ik zei dus met een gekkenbek tegen die chauffeur als je voor ons uitgaat hebben wij een goed ruiterpad! Ik dacht doet die man nooit! maar echt waar hij deed het ook nog! Geweldig wij hebben drie uur gereden waarvan 2 uur op een heerlijk goed ruiterpad!!!
Mijn paard doet nooit maar dan ook echt nooit wat in het bos behalve dat ze vlakbij onze stal de witte strepen weer echt wit gemaakt hebben, ik kreeg mijn lieve fries nooit meer de weg over, ja toen ik er af ging wel!!!

Het was gisteren mijn dagje wel zeg Verward !

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 00:45

Gaar dat je zo n ding tegen komt in het bos... Maarreuhmz.. leuk dat je zo n leuke en gezellige rit hebt gehad Lachen

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:28

Ik heb dat idd ook al een keer gehad echt niet leuk, ben je lekker aan het rijden komt er zo'n mafkees aangescheurd of het een snelweg voor trekkers is!

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:22

Gaaf he, altijd die bosritten!
Vind het zelf ook altijdh eel leuk!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 12:10

Wat erg was wij dachten eerst dat we een tank hoorde die zagen we ook rijden! Wij schrokken wij dachten neeeee echt geen tank op een ruiterpad gelukkig was het een trekker! Maar stel je voor dat je paard bang is voor trekkers dan heb je een probleem! Die van mij en van een vriendin gaf gelukkig niks om de trekker!

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:27

poedersuiker banketstaaf oliebol appelflap

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:06

wat erg straks rijd die gek paarden aan!!!