zondag wild thing hh naar opfok de burd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

zondag wild thing hh naar opfok de burd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 21:51

ja nog paar daagjes en dan word het afscheid nemen met mamsie Ach gut dan gaat hij richting de burd,naar zijn jaarling volle broer,valentino en vriendin vanity.

Daar zal hij dan opgroeien tot grote knul(mag ik hopen) OK dan!

alleen vorig jaar had ik er dus 2 die er heengingen,die gingen samen de trailer in en nu moet willie dan alleen,neem wel verdoving denk ik mee voor de zekerheid.

Verslag van hoe het gegeaan is volgt volgende week Haha!

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:16

Ach, zielig, dit zijn van die harde dingen en daar kan ik niet tegen. Verward Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:09

Bedenk wel dat je de verdoving een uurtje van te voren moet geven.
Onderweg geven heeft dus weinig zin, je loopt dan bovendien de kans dat hij er tegen gaat "vechten" waardoor het juist het tegengestelde effect heeft.
Het werkt het best als hij gewoon rustigs bij mams staat in een ontspannen toestand, een uurtje wachten en dan gaan laden.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:58

Verdoven? Gewoon in de trailer gooien en rijden! Keertje onderweg stoppen om te kijken of het gaat en gelijk weer verder. Zolang je rijdt heeft hij geen tijd om te etteren.

Succes iig!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:41

Ik ga volgende week zaterdag een 2,5 jarige merrie halen die nog nooit van haar moeder is gescheiden. Zeker weten dat daar een goede dosis kalmeringsmiddel ingaat.

Sterkte volgende week.