Massage roller gekocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 20:12

Ik schaam me diep dat ik dit op Bokt zet, maar vandaag heb ik bij de natuurwinkel zo'n grote-mensen rug-massage-roller gekocht voor de rug van Sib. Meteen maar uitgeprobeerd natuurlijk. Niet dat-ie serieuze klachten had, maar ik had het idee dat het wel eens bij zou kunnen dragen aan het beter ontspannen van zijn rug.
Ik heb trouwens nog nooit zoveel oogwit bij een paard gezien toen ik met dat ding aan kwam zetten *LOL* In ieder geval begon hij heerlijk te ontspannen na een paar minuten. Toen ik ophield met dat ding, keek-ie achterom... zo van; Gaaaaa dooorrrrrr! Lovers

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:29

Waarom zou je je schamen omdat je iets goed wilt doen voor je paard!?
Trouwens diezelfde roller heb ik ook op INdoorBrabant gekocht !
Heb jij die plastic uitvoering? Ikke wel hij kan als ie vies is zo in de vaatwasser.
Het is gewoon een lekker ding goed voor mens en dier!!

Vrouwen ,pauwen en paarden zijn de meest trotse dieren op aarde!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gerrie op 2001-10-09 21:33 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:44

Ik zag ze er bij mij op stal ook al mee lopen.
zouden die van mij dat lekker vinden? Verward

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:49

zo'n ding wil ik ook aanschaffen voor queen maar ik wheb eg geen idee of ze het wel wilt en lekker vindt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:54

BIJ DE BLOKKER KOPEN!!!!!!!
Daar is dat ding 2,95!!!!!!!!! Laat je niet naaien voor 35,- hoor (zoals ze bij champion arnhem waren) precies diezelfde rollers zijn dus 100x goedkoper!
Xcuse voor de caps maar dit is heel belangrijk Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 23:00

Ik zag hem ook al bij, jawel, de hema van de week Lachen
Ik heb weleens die 'echte' (die jij bedoelt Gerrie, denk ik) van m'n instructrice geleend en ze vond het gewelidg (m'n paard dan), en aangezien ze nog weleens wat spierproblemen heeft.....nog maar even kijken bij de Blokker! Weet iemand bij toeval waar de Blokker is in Groningen?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 23:03

Julius vond het verschrikkelijk. Ik heb hem toen weggegeven. jammer want ik weet niet hoe Barley erop reageert

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 07:08

Die van mij komt van een reformwinkel, is van hout met rubberen randjes (pinnetjes) om de wieltjes (8 stuks). Ik weet niet of ik me bekocht heb maar hij was ƒ14,95.
Ik wilde eerst ook die van de Hema, maar die lag al in 2 winkels niet in het schap...

[Ik ben dus NIET de enige die gekke attributen voor haar paardje koopt *LOL* pfff... ]