jong hondje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jillypup
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 10:46

hoi hoi,
op donderdag27 sept 2001 is mijn kleine hondje geboren, het is een maltezer en nou net zo groot als een muis. Maar ik heb nog geen naam als je een leuke naam weet vertel het me dan.

vorig jaar had ik ook een maltezer maar die was naar 4 maanden dood omdat hij is overreden die heten jilly. Dit hondje die van de week is geboren heeft de zelfde moeder. en hij is heel schattig. Maar weet je een naam zeg het me dan, al wast bedankt.!!!!!!!!!!!

p.s. als ik foto's heb zet ik ze er op Pling


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 11:05

Leuk dat je weer een nieuwe pub hebt,kun je lekker van genieten. Is Thazy soms een leuke naam?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:07

Ik weet niet of het een reu(tje) of een teef(je) (tja het zijn nog maar 'tjes he die kleintjes Lovers ) is.. Maar ik dacht meteen aan Simba, of Nala *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

jillypup
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 08:54

het is een teefje *LOL*, bedankt voor jullie namen ik zal er overna denken wat het word

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:10

Hee, leuk een puppy.
Wij hebben sinds een week ook een pup, een Labrador (bruin).
Suc-6 met je pup, heb je al een naam?


jillypup
Berichten: 19
Geregistreerd: 13-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 19:43

hoi hoi ik heb jullie gevraagd voor die namen, maar ik moet toch kiezen en ik heb gekozen voor witnie het betekend voor mijn niet wit terwijl mijn hondje heel wit is dus ik von hem wel grappig ik wil iedereeen nog bedanken voor jullie namen

jillypup Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers