Nieuw Bijrijdpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Nieuw Bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 20:45

Ik had vorige week van een vriendin van mij een mailtje gekregen dat iemand bij haar op stal een bijrijdster zocht. Dus een afspraak gemaakt voor vanavond.

Vanavond dus in mijn paardrijbroek gehesen. (Dat valt niet mee als je die al ruim een half jaar niet hebt gebruikt, en je gegroeid ben Bloos! )
Maar het ging toch goed, mijn laarzen zaten dan niet helemaal lekker, maar je kunt niet alles hebben Knipoog

Toen wij daar op stal net aankwamen, kwam Sandra de eigenaresse van Raisa ook net aan. Even voorgesteld, en op naar haar paard. Een ontzettende mooie schimmel, echt een mooi beest! Even kennisgemaakt met het paard en toen naar de poetsplaats. Raisa is niet zo ontzettend groot, maar vergeleken met mijn pony van 1.23 is ze toch best aan de hoge kant Haha! Na het poetsen erop gestapt.... Wat niet echt soepeltjes ging hihi Bloos Het rijden viel me alles mee, je moet natuurlijk erg wennen aan elkaar, en ik had al ruim een half jaar niet gereden. Maar het is zeker een leuk paard!

Ik had ook wel het gevoel dat het goed klikte tussen het paard en mij, en Sandra en mij. Dus dat zit iig wel goed. Wel lekker zeg een paard om lekker eens op te rijden en ontspannen een buitenritje mee te maken. Donderdag ga ik er weer heen, ik heb er iig al zin in.
Nu maar hopen, dat ik morgen niet al te veel loop als een oud mannetje, met mijn benen wijd Haha! Ik zat wel spierpijn krijgen..

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:25

Ooow leuk man ik wil wel es een foto van dat beesie

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:08

echt leuk !! haha ja spierpijn kun je bijna wel verwachten denk ik ... Lachen had ik ook na een kleine stop hehe ... maar in ieder geval veel succes ... !! en wel eventjes een keer een paar fotootjes plaatsen he we zijn allemaal wel benieuwd denk ik !!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:19

leuk joh!
veel plezier met je nieuwe bijrijdpaardje..
hoevaak in de week ga je haar doen?

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 12:01

Spierpijn viel idd wel aardig mee, nadat vriendlief mijn benen ingemasseerd had Lachen

Foto's komen er zeker, ik neem donderdag mijn fototoestel mee. Dus dan kunnen jullie haar bewonderen.
En Waterkippie het is de bedoeling dat ik nu ongeveer 2 dagen in de week kom. Iig totdat ik een auto heb.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:02

foto's..........