Opzoek naar maatje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ankie

Berichten: 30
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 22:33

Hallo allemaal. Ik ben Brenna uit Alkmaar (Noord Holland). Ankie en ik zijn afgelopen week verhuisd van DRente naar hier. Wel een overgang, maar ja...
Is er iemand hier uit de buurt die met mij kennis wil maken. Ankie staat in Schagen bij een boerderij. Ik maak daar schoon en zodoende staan we lekker voor niks (hahaha Vingers aflikken )
ik hoop wat te horen: bedankt alvast Verward

If u c me, u c my horse.


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:49

Hey wat leuk, ik kom ook uit Alkmaar!! Party!!

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 23:02

He wat grappig, ik heb heel lang in Schagen gewoond en woon nu in Anna Paulowna. Mijn paardje Marlou staat in 't Veld. Waar in Schagen staat Ankie en wat voor pony is ze? Rij je alleen recreatief of had je in Drente ook les? Zeker een overgang. Drente met al die fijne zandpaden en stukken bos om te rijden en dan hier.... Alleen maar bermen langs de weg. Zal wel erg wennen zijn voor je. Nou succes hier in het westen en wie weet zien we elkaar eens.
Ach, ik lees net je profiel en je hebt een Fries! Sta je dan bij de kinderboerderij in Schagen, daar zijn nogal wat Friezen die in de zomer met de optocht mee lopen. Ook op de rijvereniging rijden wat Friezen, maar die komen nogal slecht op les de laatste tijd. Eentje komt nog wel, maar die komt niet uit Schagen. Zij rijdt trouwens met verschillende Friezen, Z1 en Z2 dressuur. Ik ben altijd erg nieuwschierig, dus vandaar al die vragen.

_________________
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jet op 2001-10-09 00:06 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers