Mijn nieuwe kamer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Mijn nieuwe kamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:45

Ik ga over een aantal weekjes verhuizen en mag ik mijn nieuwe kamer gaan inrichten....

Heb helemaal geen zin om te verhuizen, want ik ga leiden verlaten en dat vindt ik vreselijk. In deze nieuwe kamer moet ik me daarom wel optimaal op me gemak voelen.

Weet eigenlijk niet zo goed waar ik m´n inspiratie vandaan moet halen dus vraag ik hulp aan jullie ----- de bokkers !!!

Zelf heb ik natuurlijk wel wat in gedachte qua kleur dacht ik aan felle kleuren appeltjesgroen roze oranje enz....


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:03

Nou kijk, aangezien het een echte "op je gemak"-kamer moet worden, zou ik kleuren uitkiezen die warm zijn, zonder dat je het echt vreselijke kleuren vind. Hou je van groen, combineer dan een paar groentinten. Dan kan je ook een muur of een paar meubels felgroen doen, en dan weer andere dingen appeltjesgroen en een hoekje donkergroen etc. Een paar souvenirs van Leiden meenemen kan ook leuk zijn.
Verder ken ik de situatie in je nieuwe kamer niet, dus ik kan verder niks zeggen over de globale inrichting, maar een chill-hoekje is altijd leuk (dus met die donkere kleuren, stereo, matras / relaxte stoel).

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 11:42

Ja maar ik wil dit keer juist niet met warme kleuren werken....ook vind ik die gave behangprintjes stoer...beetje jaren 70 look is ook allemaal met felle kleuren


Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:42

Misschien is paars, donkerrood, en goude delen wel wat, das warm en stoer!

---CARPE DIEM---


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Afanaisa91, Dyphusion, Eapy, Facebook, Love_Rosie, lynnXtubbie, MyWishMax, SJP, vevina, x_Jeanine_x, Zebrastreep en 50 bezoekers