Ik heb m'n cd van Dido !!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 22:57

Vanmiddag aangeschaft en de hele avond opgehad, op repeat. MOOOOOOOOOI... Wat heeft die vrouw een prachtige stem. En de teksten gaan ook vrij diep, bijvoorbeeld Honestly OK:

I just want to feel safe in my own skin,
I just want to be happy again
I just want to feel deep in my own world
but I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore
on a different day, if I was safe in my own skin, then I wouldn't feel lost and so frightened
but this is today and I'm lost in my own skin
and I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore
I just want to feel safe in my own skin,
I just want to be happy again


Mooi hè? Volgens mij lopen er op de wereld best veel mensen rond die zich zo voelen als Dido zingt. Alleen merk je aan de buitenkant niets aan ze.

Oh, en aangezien het een cd-bon van 50 piek was, had ik ook nog geld over voor de cd van Acda & de Munnik (Naar Huis). Zij zingen gewoon over het leven van alledag, heerlijk.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-27 23:58 ]</font>



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 23:17

ja, ik reageerde niet eerder, omdat 'Dido' me niet veel zei, eerlijk gezegd ( lees: niets..)
Maar dat blijkt het nummer te zijn ( die mooie hit, met "Angel" in de titel dacht ik..)waar ik al weken op dans op dansles.. ook de radio gaat altijd 5 x harder als 'ie voorbij komt, maar nu heb ik eindelijk gehoord wie de zangeres is: verdomd, Dido!! *LOL* tja, ik ben nooit zo goed in namen van titels en minder bekende artiesten..

ja, de kapitein is ook zo'n nummer dat bij de eerste drumslag 5 x harder gaat, echt een onwijs gaaf nummer!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 23:35

Ik vind haar ook erg goed, heb allerlei nummers al gedownload met napster!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 07:34

Yep klopt, de cd heet 'No Angel' en zo heet een van de nummers ook. Ik ken haar van 'Stan' van Eminem. Heb echter een vrij grote hekel aan de stem van Eminem, maar Dido die meezingt ('Thank You') maakt een hoop goed. En natuurlijk 'Here with Me'... en de rest van de cd. Blijft voorlopig lekker in mijn cd-speler, echt wereldmuziek!

Cool Cool Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 11:56

cool he... Vin dhet ook gaaf ja...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 12:15

heb 'm net ook gekocht.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Antonius, Britta31, delist, Dennenboom, katinker, Travel_me, xChoco en 49 bezoekers