Heerlijk weekend, eerste keer L1...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Heerlijk weekend, eerste keer L1...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 09:08

Afgelopen weekend een heerlijk weekend gehad. Zaterdag moest ik de eerste keer L1 starten, en ook nog de eerste keer indoor, dus dat was wel spannend. Maar het ging hardstikke goed. Alleen de tweede keer middengalop wilde ik iets te spectaculair doen en toen ging het een beetje fout... Schijnheilig . Jumper wilde er vantussen en omdat ik hem dus toen op de handrem moest zetten gingen er drie onderdelen de mist in. Maar ik had toch nog 160 punten dus mijn eerste winstpunt in de L1 is binnen. En ik zat maar net buiten de prijzen. Zonder die blunder had ik prijs gehad... Volgende keer toch maar iets rustiger doen Haha! . Maar verder liep ie super, het gaat steeds beter de laatste tijd.
En zondag was het heerlijk weer en toen hebben Rick en ik samen een lekker buitenritje gemaakt. Manlief kon niet mee want zijn paard is misschien eindelijk verkocht. Kiri is nou op proef bij mensen en als het bevalt komt ze niet meer terug. Kan ik eindelijk op zoek naar een leuke driejarige....

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:10

gefeliciteerd met je winstpunt!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:24

GefeliciteerD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:42

zo zie je maar weer een foutje hoeft niet je hele proef te verpesten! en al helemaal niet het resultaat!!! daarom is dressuur zo leuk Haha!