Premiere: "Die Blaue Lavendel"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Premiere: "Die Blaue Lavendel"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:19

****** Welkom, welkom dames en heren paardenliefhebbers***********

U heeft afgestemd op de premiere van het baby-blauwe, zwart-bruine merriester: Lavendel!!!!

klap-klap-klap-klap-klap-klap-klap *staande ovatie* -><- We want more -><-
eeeeeeennnnnnn wij zijn ook genoteerd in de bokt-snollen-top10, want we zijn in kleur!

Nou ja dat wat wel weer genoeg gekkigheid. Hier zien jullie mij en Lavendel toen we na ruim 7 maanden weer aan de slag mochten. Lavendel is in januari dit jaar achterover geklapt en had daarbij haar rugspieren gekneusd. Deze foto's waren genomen nadat we weer een beetje mochten gaan werken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joepie! Het wijken was ze nog niet vergeten!!!

Afbeelding

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:30

WAUW!!! echt mooi man, leuk setje,leuk paard

Your stairway lies on the whispering wind

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:40

ja. ja Kijk die handschoenen!!! Ik werd er door mijn vriend op gewezen. (die maakte de foto's) Dat ik wel erg op de kleuren had gelet...

Ik haal mijn schouders erover op. Ik heb van die typische dagen dat ik in een bepaalde kleurstemming ben en dan heb ik gewoon allemaal dezelfde kleuren aan. Sommige stalgenoten lopen synchroon met mij. Dan rijden we opeens met zijn drieen in het groen, grijs of blauw... hihi...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:03

Mooi zeg, ik vind dit wel leuk, een bescheidener kleur (op de foto dn Knipoog ) Jammer dat je cap is weggewaaid onderweg Haha!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 00:24

echt mooi paard! ik ben ook al aardig opweg met die SETJES! haha geel, wit, rood en voor de winter in aantocht had ik toch echt een zwarte uitvoering nodig.... (scheelt wassen Haha!) maar het ziet er keurig uit! (dan heb ik het ook over het rijden!)
En wat was er gebeurd dan toen ie achterover geslagen was?(gewoon nieuwschierig....)

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 00:56

ok jullie paardeneigenaren hebben ergens echt een steekie los zitten hoor haha ben een paar weken niet geweest en nou lees ik alleen maar boksnob, setjes, premiere gekkewerk. haha ziet er wel erg elegant uit jullie zouden zo naar de oscaruitreiking kunnen gaan!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 14:16

highspirited schreef:
jullie zouden zo naar de oscaruitreiking kunnen gaan!


haha, vind ik ook wel een beetje... ik 'verbind' mijn paard niet elke keer dat ik ga rijden... dat kost zoveel tijd. Maar soms vind ik dat het mijn -al mooie- paard nog mooier maakt en steek ik wat extra tijd in haar op die manier... Paarden zijn dan net grote poppen...alleen iets duurder dan. Haha!

Eigenlijk vind ik al die kleuren niet snollig of snobbig. Ik kijk er graag naar. Alhoewel ik wel vind dat je een beetje leuk met je paard om moet gaan al je 'm zo in de kijker zet. Iemand die enkel zit te vloeken en te tieren, maar prachtig rondom in het wit staat heeft het niet helemaal begrepen, vind ik. Maar dat 'beetje leuk met je paard omgaan' is dan weer zo objectief...

Soms zijn we zo aan het meuten hier op bokt over wat wel en niet kan en wel en niet mag...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 14:37

DEESenJAMBO"]
echt mooi paard! maar het ziet er keurig uit! (dan heb ik het ook over het rijden!)
[/quote]

Thanx *glim van trots*

[quote="DEESenJAMBO"]
ik ben ook al aardig opweg met die SETJES! haha geel, wit, rood en voor de winter in aantocht had ik toch echt een zwarte uitvoering nodig.... (scheelt wassen Haha!)
[/quote]

Ik heb er ook schandalig veel: geel, bordeaux, donker blauw, grijs, zandkleur, wit, groen, ijsblauw. Zwart heb ik geen dek van (oef wel de bandages) want als ik die met Blackvelvet van Robijn ga wassen om de kleur te behouden dan krijgt mijn wederhelft een rolberoerte *LOL*

[quote="DEESenJAMBO schreef:
En wat was er gebeurd dan toen ie achterover geslagen was?(gewoon nieuwschierig....)


Het is nu bijna een jaar terug. Ik was met Lavendel een weekje op de Veluwe waar we veel en lange buitenritten hebben gemaakt. Op een gegeven moment moet je dan ook weer wat in de bak gaan doen. Mevrouw zat zo goed in haar vel dat ze daar helemaal geen zin in had en regelmatig flink protesteerde. Elke keer dat ze ook maar iets van de grond af kwam kreeg ze een flinke *pets* tussen de oren van me. Steigeren mag gewoon niet, ook geen drie centimeter! Na een drie kwartier werken ging mijn schoonzus op haar en eigenlijk zonder aanleiding gaat ze pijlstijl omhoog. Ik stond er vlak naast en zag dat mijn schoonzus (zelf een eigen paard en dierenarts) goed voorover zat en niet hing aan de teugels... en ze klappen zo vol achterover... Mijn schoonzus werd met een gebroken bekken afgevoerd naar het ziekenhuis en Lavendel heeft 7 maanden met gekeusde rugspieren gelopen. Ik denk dat Lavendel haar eigen kracht op dat moment had overschat en voorbij haar balanspunt is gekomen. Het was geen opzet van dit paard in iedergeval. Geen leuke tijd...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:44

owww wat afschuwelijk ik werd helemaal naar toen ik het las..... he bah wel heel fijn dat het allemaal goed is gekomen met je paardje! Maar is het ook helemaal goed gekomen met je schoonzus? Ik heb zelf vorige week weer s mogen ervaren om ervan af te vallen....en heb daar bijna een week later nog verschrikkelijk veel last van.... voorlopig kan ik niet werken en rijden....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 73 bezoekers