Het zonnetje lacht, de lucht is blauw....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Het zonnetje lacht, de lucht is blauw....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 20:52

En dus zadel ik mijn paard voor een prachtige buitenrit. Haha!
Ik had Salty al 3 dagen achter elkaar aan het werk gezet en normaal kijkt ze de 4e dag niet zo heel erg blij als ik aankom met het zadel.
Vandaag stonden echter de oortjes naar voren en had ze een blik van "kom op, ik wil mijn benen strekken!" Cool

Ik begon met mijn rondje van 18,7 km, eerst via bermen richting "het Wierdense veld"waar een aantal heerlijke zandpaden liggen. Salty had er zin in en we stoven langs wat een paar weken geleden nog heide was.
Toen bedacht me dat ik eens een "nieuw" stukje zou gaan bezoeken, niet richting huis dus, maar linksaf naar Hulsen!
Wat bleek....er was een prachtig stukje bos! Moest wel op de asfaltweg blijven, anders zou de boswachter boos worden, maar ik heb genoten! Ook Salty liep de hele tijd met de oortjes erop (voor een indruk hoe wij er vandaag uitzagen...bekijk de foto's van Ommen maar eens Lachen )
Om niet te ver van huis te geraken ben ik (met tegenzin) nog een paar keer afgeslagen en weer richting huis gegaan.
Ik ga dit stukje nog wel eens beter verkennen met Salty. Wellicht kan ik mijn trainingsrondje zo een stuk uitbreiden.

De afstand moet ik nog opnemen met de auto, maar een klasse I rit is het in ieder geval wel geweest!
Wat is het toch heerlijk om zo samen te genieten met je paard....daar doe ik het voor OK dan!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:58

he fijn joh dat je zo genoeten heb van je nieuwe ronde! is dat even een verassing er achter te komen dat je in een bos rijden kan!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:03

ht zonnetje lacht, de lucht is blauw, teletubbies kom maar gauw...sorry slaat nergens op maar zo is het wel, nadeel van kleine kinderen Lips are sealed

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:07

hihi!

het zonnetje lacht, de lucht is blauw, dus de donderwoldken komen weer snel en verzieken het waarschijnlijk weer gauw! Ook dit slaat nergens op, maar ik kon het weer niet laten!

Lekker lijkt me dat! Heerlijk naar buiten door de bossen, of ergens anders waar het nog lekker rustig is!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 20:21

Vandaag nog even de route nagereden met de auto....25,3 km. Inderdaad een hele lichte klasse I dus. Met de auto zijn we ook nog even de andere kant op gegaan en daar bleek ook een bos te zijn waar we wel in mogen! Dat wordt volgend jaar dus lekker trainen!!!

En....de teletubbies? Dat bedoelde ik niet helemaal met de titel

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:48

ja gaaf! ik kom ook steeds vaker nieuwe stukken bos tegen die echt prachtig zijn....veel heuvels (jaja mensen ik woon in ut heuvelland! Haha!:D LimburGG) echt heel leuk... dan heb je echt weer zin om te gaan rijden Haha! geeft je net dat extra beetje zin:D

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:09

bleh, ik ben groen (van jalouzie) bij ons kun je echt nergens rijden...niks nada noppes, altijd eerst dat paard in de trailer en minimaal 40 minuten rijden...BAH!!! Maar ik gun het jullie wel hoor, het is alleen dat ik het OOK zo graag wil!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, herous, M1994 en 130 bezoekers